Toon posts:

Help: ik heb niet alle rar files

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Ik zat laatst een filmpje te downloaden en begon van eind naar het begin te downloaden (vraag me niet waarom). Nu heb ik bestanden van *.r47 t/m *.r21. Probleem is dat de site de rest van de rar files niet meer heeft.

Iemand idee hoe ik het laatste stuk van het filmpje toch aan mekaar kan plakken tot 1 avi file? Ik vind het niet erg om het begin te missen maar op het moment kan ik helemaal niks met die bestanden die ik heb.

pls help,
MikeyT

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

eeuh...ooit van PAR files gehoord? Maar ik denk niet dat het de bedoeling is omdat hier allemaal uit te leggen, ik denk niet dat dat mag van de FAQ of wel?

Daarbij heb je verdomde veel PAR's nodig om de boel dan te fixen

edit:
hmm ik lees niet helemaal goed zie ik nu, maar goed, antwoord op je vraag weet ik ook niet :P

[ Voor 21% gewijzigd door kamstra op 21-06-2003 16:50 ]

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• KolNedra
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-04-2020

KolNedra

...

offtopic:
Dit is dus het ultieme voorbeeld van een warez topic.

[ Voor 38% gewijzigd door KolNedra op 21-06-2003 16:50 ]

::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

KolNedra schreef op 21 June 2003 @ 16:49:
offtopic:
Dit is dus het ultieme voorbeeld van een warez topic.
Da's nou ook weer niet helemaal waar...Waar zie je expliciet iets illegaals staan dan?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Films online in 47 rars?
Wel 15MB per rar ?
Dus zeg maar een SVCD?

You bet your ass dat dat niet geheel legaal is.

Maar goed, als je de eerste 20 files al mist, en je hebt geen Par(2)s, kun je het schudden...

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

films vallen ook onder warez hoor, dus dit is wel degelijk en warezrequest.
want als hij zou betalen zou hij wel alle rars krijgen.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kun je niet beginnen met unRARren, en als je de foutmelding krijgt dat hij files mist even snel het bestand tot nu toe uit de TEMP map kopieren?

over het hoofd gezien dat je de eersten mist. Dat wordt moeilijk dan ja...

[ Voor 23% gewijzigd door Spider.007 op 21-06-2003 17:02 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Wie zegt dat het een illegale film is ;) ... ik geef toe dat de kans vrij groot is, maar t hoeft niet. en daarbij, vroeger was het doodnormaal om progjes te rarren in meerdere bestanden en dan op schijfjes op te slaan etc. Dat was ook heus niet allemaal illegaal. Dus de vraag hoe je er dan toch een stuk film van kunt maken lijkt me niet illegaal. Nou wil ik het ook wel weten :)

je kunt trouwens elke rar wel afzonderlijk uitpakken natuurlijk, maar dan heb je allemaal hele kleine stukjes. Die zou je met een progje wel weer aan elkaar kunnen plakken natuurlijk.

[ Voor 20% gewijzigd door kamstra op 21-06-2003 16:58 ]

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-04 17:34

Kristof

is een Belgisch product

Dan is het eenvoudiger om "keep broken files" aan te vinden...
Maar om winrar te laten starten met unrarren heb je de .rar-file nodig,
en dan start die .r00, .r01 etc
dus ik vrees dat je eraan bent voor de moeite

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Verwijderd

Waarschijnlijk gewoon een vakantiefilm van een vriend van 'em die op schiermonnikoog is geweest; en dat in RAR files heeft opgedeeld. Toch aannemelijk :)

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Verwijderd schreef op 21 juni 2003 @ 17:01:
Waarschijnlijk gewoon een vakantiefilm van een vriend van 'em die op schiermonnikoog is geweest; en dat in RAR files heeft opgedeeld. Toch aannemelijk :)
zoiets dacht ik idd ook al :P

maar misschien heeft die vriend er dan wel weer copyright op zitten 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door kamstra op 21-06-2003 17:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hmz het was een kungfu filmpje die ik ergens gedowload heb. Geen id of het warez is. De kans is vrij groot idd, dat wil ik best toegeven.

Maar op zich is het probleem toch vrij algemeen? Niemand verder idee hoe ik het kan oplossen?

MikeyT

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Er zullen best mensen zijn op dit forum die dat weten.
Alleen Got dient verschoond te blijven van enige vorm van illegaliteit, dat staat tevens in de FAQ -> http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Daarom zul je hier op GoT geen passend antwoord krijgen, en zul je elders (waar men het wel toestaat) je vraag nogmaals moeten stellen indien je antwoord wil.

[ Voor 3% gewijzigd door Fietsbel op 21-06-2003 17:34 . Reden: typo's ]

39

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Homedisc: de FAQ van SA verwijst ook naar allerlei Divx/VCD enSVCD sites, dat is 9 van de 10 keer ook bedoeld om illegaal mee bezig te zijn. De simpele vraag hoe je een incompleet rar archief toch deels aan elkaar kunt zetten is imo niet illegaal...

edit:

ik bedoel maar: Van meerdere RAR files 1 maken? , dat mag wel, waarom mag dit dan niet...
zoek maar eens op unrarren, dan vind je wel meer van die topics...

[ Voor 31% gewijzigd door kamstra op 21-06-2003 17:40 ]

Verwijderd

Dicht
Hier werken we niet aan mee :+

Gebruik je warez dan moet je ook zelf erachter kunnen komen hoe zulke dingen werken :)
Wat mij betreft vraag de TS tussen de regels om rar files...

Kamstra: dat is een topic uit 2001.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2003 17:44 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.