Toon posts:

[XP] installer loopt vast *

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik heb laatst zon lijstje met programs gezien, die je niet echt nodig hebt, en dus met services.smc kunt uitschakelen,dat heb ik leuk gedaan.
Nu loopt ie als een trein maar er is een probleem, als ik Morrowind wil uninstallen en Vice City wil installen, loopt de installer gelijk aant begin vast... Dit is NA dat ik met die services heb gekloot, weet iemand waar dat aan ligt??

Verwijderd

een system restore doen mss.

[google=windows installer services]

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:15
Zet het eens terug, en kijk dan of ie het weer goed doet. Weet je meteen zeker of het daar wel of niet aan ligt :)

Verwijderd

Topicstarter
mmm, dat doe ik nooit dus er is geen herstel-punt van voor dat ik heb lopen kloten:)

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Heb ik ook gedaan hier geen problemen! Windows installer werkt perfect! Maar heb je geprobeerd de services weer aan te zetten? Ben op zoek gegaan in de KB van Microsoft en er staat dat je ook de Windows installer in XP (ga ervan uit dat je XP hebt) niet opnieuw kan installeren of upgraden! :(

Kun je wat meer info geven? OS? (ik denk XP)

Heb je toevallig deze service UITGESCHAKELD?

Servicenaam: MSIServer
Weergegeven naam: Windows Installer
Beschrijving: Hiermee wordt software volgens de instructies in .MSI-bestanden geïnstalleerd, gerepareerd en verwijderd.

Zoja, schakel hem weer in en test het!

Suc6

Verwijderd

Topicstarter
serhat schreef op 22 juni 2003 @ 12:20:

Kun je wat meer info geven? OS? (ik denk XP)

Zoja, schakel hem weer in en test het!
Mja, geprobeert(onder Xp idd), maar hij loopt nog steeds vast 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Niemand...iemand...iets...ik ben radeloos..zelfs msn opstarten doet ie niet meer ;(

Verwijderd

Topicstarter
Niemand...iemand...iets...ik ben radeloos..zelfs msn opstarten doet ie niet meer ;(
sorry installen:D

Verwijderd

chkdsk zou je kunnen proberen ..

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Zie je dat knopje met dat blaadje en dat potloodje? Als je in het vervolg een fout maakt, kan je hem daarmee corrigeren. Hoef je er niet 3 achter elkaar te posten :Y).

Je hebt het er over dat hij vast loopt als je die service weer aanzet. Wat voor foutmelding krijg je? Of doet hij niets meer? Ik bedoel, doet de muis het nog? Zo ja, doet hij echt niets (dus gewoon een paar minuutjes aan laten staan zodat hij rustig de service kan aanmelden, want dat kan nog wel eens duren)?

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Verwijderd

Topicstarter
de muis en de andere programmas doen het nog wel, je kan ook wel op cancel drukken er gebeurd dan alleen niets meer. En als je eenmaal op cancel hebt gedrukt is hij ook niet meer "aanklikbaar". Je krijgt geen foutmelding, het lijkt gewoon alsof alleen dat prog vastloopt

Verwijderd

Topicstarter
oke problem solved, gewoon ff Xp pro opnieuw geinstalled dan maar:S
bedankt voor suggesties iedereen

slotje kan erop

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Okee, maar zeg voortaan wel even welke versie je gebruikt van Windows (zie het stappenplan), en vergeet niet de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif (edit) knop gebruiken als je iets wilt toevoegen aan je berichten. Daarom gaat 'ie dicht.

Even opschrijven wat je precies verandert of een systeemherstelpunt maken is misschien ook wel een idee ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Rafe op 04-07-2003 11:57 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.