Toon posts:

Goede tv out kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Iedereen,

Ik heb een (hoop ik) vrij simpele vraag. Ik heb een DVD speler in mijn pc. Ik heb ook een goede videokaart maar deze heeft alleen een s-video uitgang wat voor een slechte kwaliteit beeld op mijn tv betekend.
Ik wil een Tv out kaart kopen die mijn DVD kwaliteit ook echt als dvd kwaliteit afspeeld op mijn tv.
Ik heb op mijn tv alleen een scart aansluiting en een s-video ingang.
DE GROTE VRAAG IS: IS DIT MOGELIJK?

Bij voorbaat dank voor de moeite,

Jasper

Verwijderd

ja.

http://www.sigmadesigns.com/products/xcard.htm

of kijk bij Vraag en Aanbod op de frontpage voor een 2e hands hollywood+ of DXR3 kaartje :)

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2003 16:56 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

oepsie, hij zoekt dus een nieuwe kaart :X laat maar.

[ Voor 84% gewijzigd door Remy op 20-06-2003 16:56 ]

LinkedIn
Instagram

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:05

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah dit is echt een zoekvraag. De kwaliteit van Matrox videokaarten wordt het meest gewaardeerd, de TV out kwaliteit van kaarten met een wat duurdere ati radeon wordt ook vaak goed bevonden en de kwaliteit van cheape en oudere nvidea kaarten minder (niet echte kleuren, niet zo scherp).

Ook de creative DXR kaartjes en dergelijke zijn gewoon ok. Veel losse tv out kaarjtes bestaan niet...

Maar dat is wel een beetje heel erg 'common knowledge' en had je met wat zoeken goed kunnen vinden :).

Losse tvout.....
welke tv kaart?

En hoe je je TVout op je TV aansluit, staat in de grote TV-out FAQ. Probeer voortaan even te zoeken voordat je een topic opent, dat voorkomt dit soort slotjes.

[ Voor 12% gewijzigd door JvS op 20-06-2003 17:02 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.