hallo,
Ik zit met een klein probleemje :
Ik heb 2 x 80 GB Western Digital 8mb cache raid o hangen op de promise fasttrak 378 controller.
Die Harddisks werken perfect alleen haal ik lage scores in Sandra en Atto benchmark.
Zijn er manieren om deze disks sneller te laten gaan ?
XP fasttrak 378 driver is 1.0.1450.25
Deze driver is sneller dan de standaard driver maar nog niet helemaal zoals ik wil.
Op de mobo-CD en de site van Asus staat ook nog Promise Disk Management Utility.
Hier zou je nl de cache kunnen inschakelen waardoor je een performanceboost krijgt..alleen zie ik in dat stukje software nergens die optie staan.
ook moet je daar ergens schijnbaar connecten maar naar waar en hoe...
Alvast bedankt voor de reacties.
Asus P4C800 Deluxe - PIV 2.8c - 2 x 512 DDR400- 2 x 80 GB raid 0 - 1 x 60 GB - XP
Pro/SP1
Atto scores
SiSoft Sandra
Ik zit met een klein probleemje :
Ik heb 2 x 80 GB Western Digital 8mb cache raid o hangen op de promise fasttrak 378 controller.
Die Harddisks werken perfect alleen haal ik lage scores in Sandra en Atto benchmark.
Zijn er manieren om deze disks sneller te laten gaan ?
XP fasttrak 378 driver is 1.0.1450.25
Deze driver is sneller dan de standaard driver maar nog niet helemaal zoals ik wil.
Op de mobo-CD en de site van Asus staat ook nog Promise Disk Management Utility.
Hier zou je nl de cache kunnen inschakelen waardoor je een performanceboost krijgt..alleen zie ik in dat stukje software nergens die optie staan.
ook moet je daar ergens schijnbaar connecten maar naar waar en hoe...
Alvast bedankt voor de reacties.
Asus P4C800 Deluxe - PIV 2.8c - 2 x 512 DDR400- 2 x 80 GB raid 0 - 1 x 60 GB - XP
Pro/SP1
Atto scores
SiSoft Sandra
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2003 14:36 ]