Toon posts:

arg! KUT funprice!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zaterdag 25/11 kocht ik bij de funprice stand een Asus A7V bord (429 piek). Thuis aangekomen als ik het bord uit de doos haal kom ik tot de ontdekking dat dit bord onbruikbaar is. De cpu voet is helemaal kapot, het lijkt wel verbrand. Bepaalde delen zijn helemaal gesmolten. Niks mee te beginnen dus. BALEN! :(. Maar goed, gelukkig kon iemand anders voor mij het bordje "even" omruilen, aangezien hij zondag naar de HCC ging Wat blijkt nu, ze nemen het bord **NIET** terug, zelfs geen geld terug. Als rede geeft de man dat ik zelf het bord gesloopt zou hebben! Dit is toch te gek voor woorden?!?! :( :( Zij hebben iig geen enkel bewijs dat ik dit gesloopt zou hebben. In dit geval _moeten_ ze het toch gewoon omruilen of geld terug geven?

Ik ga nu iig morgen naar hun winkel om de bedrijfsleiding in elkaar te stampen oid.

Dit moest ik ff kwijt.

O ja, en boycotten die t*ringlijers!!!!!;)

Verwijderd

tja ik kan maar 1 ding zeggen en dat is, kijk van te vooren naar wat je koopt als ie echt stuk was en je zag het op de beurs dan ........kon dat melden en dan kreeg je een niewe.
btw dit is best wel klootte :(

Verwijderd

Topicstarter
mja, zwaar klote, maar goed. ik ben nog niet klaar met ze...

idd. op de beurs beter kijken, heb ik wel gedaan maar blijkbaar niet goeg genoeg |:(

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
WTF!!
wat een K*T gasten zeg!
volgend jaar ff een standje gaan slopen >:)

Verwijderd

maar wel kloote lui dat ze een kappote mobo verkopen :r

Verwijderd

boycotten die @%^#%&^%$&^

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

please keep us informed...

• Platel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-08 02:10

Platel

Trogdor the Burninator!

Op de beurs zitten ze bij funprice allemaal op te scheppen dat zij de enige zijn die aangesloten zijn bij de HCC consumenten blahdeblah en dat garantie altijd perfect is... Dan flikken ze zoiets...
Maar ik moet toegeven, hoe kan nou ook in hemelsnaam een bord er zo uitzien :?

Remember there are no stupid questions, just stupid people...

Verwijderd

dubbel post

Verwijderd

ja he heb je mischien een picture van dat bord? in kapotte staat

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:10
ik ga dat ding zo ff scannen, dan zie je het

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
meer stands doen dat soort dingen express..
ik zag een dvd spelertje voor 150 piekies, en d8 da's goedkoop. gelukkig was er iemand mee die die gasten van die stand kenden (hij werkt er) en die gast van die stand zij tegen ons dat die dingen gerepareert waren :r :r

Ze verkopen die zooi gewoon, en als het terug komt geven ze het geld terug, zo niet dan is het vette winst. Vaak geven ze je dan ook geen bonnetje mee in de hoop dat je er niet naar vraagt. als t verrot is heb je dan dus mooi pech..

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga morgen dus naar Arnhem om die lui ff flink de waarheid te vertellen, om 9 uur 's ochtens sta ik daar op de stoep :). ff kijken wat dat wordt.

Trouwens, bedankt voor het medeleven :)

Trouwens, ff voor de duidelijkheid:
- Ik was samen met FatalError naar HCC, vandaar dat jullie hem ook zien posten alsof het "zijn bord" is.

Verwijderd

Die kneuzen daaro bij funprice gingen ook met van die cd's gooien, iedereen flikkerde ze net zo hard weer terug naar die paddo:).

"En om jullie op te warmen gooien we alvast wat cd's naar beneden"

Wat een troep zeg, allemaal van die cd's uit de jaren 80.

Maar goed, funprice schrijft toch van die bonnetjes uit of niet dan. Daar kun je ze toch over aanspreken.

• Gert
  • Laatst online: 05-12-2025
Vandaar dat die omproepdude van Funprice na een tijdje stil was. Zeker onthoofd door die cd'tjes :D

Verwijderd

Op zondag 26 november 2000 19:32 schreef FatalError het volgende:
ik ga dat ding zo ff scannen, dan zie je het
jonge ben je zo dom??........heb je wel es van webcam of digicam gehoord?? sukkel|:(

Verwijderd

En ik en observer en Tuut gingen hem ruilen dus vandaar dat observer dat in die andere post het ook hierover heeft :)

Verwijderd

Topicstarter
icje:

niet iedereen heeft een webcam of digicam
DUH!

trouwens, scannen gaat prima ;)

Verwijderd

Hey, EdGiX, je hebt je scanner toch hopelijk niet gekocht bij funprice heh?? ;)

Verwijderd

ik moet trouwens wel zeggen dat het voetje er errug 'gebakken' uitzag. . . echt niet normaal meer... 't blijft lullig van ze :'(

Verwijderd

Topicstarter
Neej, als ik hem bij funprice gekocht had zou hij niet werken ;)
(fatal heeft de scanner ik niet)

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-07 10:32

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

ow, je hoeft me niet te vertellen dat die funprice gastjes wat minder zijn hoor..

ik moest namelijk alle 3 de dagen werken op een stand die maar een paar stands van die van funprice afstand...

'AAAARRGGHH, ik weet nu onderhand wel hoe goed funprice is, zet die versterker uiT!!!!'

Verwijderd

Ach ja,
Ik had een cdfikker besteld daar.. een week na de garantie was ie kapoet!

• FatalError
  • Laatst online: 14:10
plaatjuh:
Afbeeldingslocatie: http://home.gelrevision.nl/~toon.oss/a7v.jpg

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

GX

Nee.

soory hoor, maar als je op de beurs ook al gekeken had, dan zie je dit toch wel?
en alsnog vette naaistreek van funprice dat ze dit durven te verkopen :(
(ze hebben me dag al verpest om alle guldens mijn kant op te smijten zodat iedereen naar mij toe rent :))

Verwijderd

Jzus, lijkt wel alsof dat ding in een potje quake als schild is gebruikt... dat is toch niet normaal? Zouden ze gewoon een kapot mobo hebben verkocht?? Ik geef je in ieder geval gelijk. Het is er errug druk bij de hcc en die teringlijers rennen gelijk weg als je de doos ook maar open wilt trekken en je wordt gelijk naar achter gedrukt door een of andere halve zool die geheugen wilt kopen.

Verwijderd

Wat?

Stroojen die enge mensen met geld? Waarom dat? en met cd's gooien is ook link!
:(

• zonoskar
  • Laatst online: 22-08 22:07

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Zoiets zie je alleen als je het mobo uit de anti-static bag haalt. Bij zo'n stand kijk (ik) alleen of alles erbij zit, niet of het plankje uitgefikt is. Het plankje blijft dus in de anti-static bag. Wat een klote streek vcan Funprice.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Verwijderd

Gelukkig ben ik hcc-lid,

Kon ik tenminste m'n zooi laten testen
(niks mis mee gelukkig)

Verwijderd

Echt een teringstreek van die lui. Stelletje lompe boeren zijn het.......

En durven ze ook nog eens een CD writer goedkoper te verkopen dan dat een vriend van me hem gekocht had!!!! Stelletje aso's!
Zal ook wel een verbrande tweedehandse zijn geweest overigens dus......

Verwijderd

Topicstarter
Trouwens, wat ze dus zeiden: dit is TYPISCH het geval van een verkeerd om aangesloten processor en dan heb je kortsluiting gemaakt.

Dit verhaal lijkt me ook bullshit, je _KAN_ zon processor er niet eens verkeerd in doen toch? Ivb de vorm/pinnen? En als je dit toch lukt, krijg je dan een verbrande cpu-voet? Klinkt voor mij erg onwaarschijnlijk, niet??

Verwijderd

Ik heb ook al eens (en nog steeds) problems gehad met die gasten. Ik kocht een abit
be6-II mobo en de cd die daar bij zat die zat onder de krassen, dus niet meer leesbaar.

Ik terug naar de winkel ik kreeg gewoon een nieuwe en die met krassen doen ze in een ander moederbord doos! |:(

Een maand geleden heb ik een monitor gekocht. Ik kom thuis en tot mijn verbazing zie ik (ja ja) krassen op de beeldbuis! nu wacht ik nog steeds op een telefoontje van die gasten en als ik bel dan wordt me wijs gemaakt dat ik over enkele dagen een "belletje" kan verwachten! :(

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

gvd wat hebben ze hiermee uitgehaald om zoiets te krijgen.

-flammetje erbij??
-P3 overclocken zonder coolers ff kijken hoever hij komt??

DIt is echt beneden het niveau van hun.

* ReseTTim DIT KAN NIET.

vond al waardeloos dat ze geen prijslijst hadden en nu krijg je dit ook nog.

suc6 ermee, en je hebt recht om je geld trug te vragen. vind ik!!
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• de_rokende_computer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-08-2022

de_rokende_computer

de rokende computer kuch kuch

Ik heb wel eens gehoord dat funprice 2ehands spul verkopen kunnen ze beter hun winkel op www.2ehands.nl zetten ;)

jaja ik ben och laat maar zitten

• Gert
  • Laatst online: 05-12-2025
Wit scheermes, welke stand stond jij dan? 'k Heb nog geprobeerd hem te torpederen met een 19"'er maar dat vond de baas niet goed ;)

Verwijderd

Topicstarter
Goed, vandaag dus naar Arnhem gescheurd.. Het verhaal:

Gister heb ik even opgebeld naar de winkel en kreeg het antwoord apparaat, een damesstem vertelde me dat de winkel geopend van 9 tot 6, OOK op maandag.
Maar, hoe kan het ook anders, ik kwam vanochtend voor gesloten deur te staan. Om 12 uur gingen ze pas open. 2 uur w88 dus :(
Afijn, om 12 uur worden we binnengelaten en mn pa vertelt een verkoper dat we een kapotte mobo hebben die we willen omruilen. Ik laat hem zien en de verkoper komt tot de conclusie dat "ie inderdaad niet echt lekker is" :). Zonder problemen bied de man aan om het bord om te ruilen of het geld terug te geven. Helaas had hij nu even geen bord in voorraad dus kozen we voor de laatste optie. Maar er was ook niet genoeg geld in kas. Nu wordt het, als het goed is, zo snel mogelijk overgemaakt... Ik ben benieuwd :)

totdat ik mijn geld binnen heb blijft mijn ondertitel nog ff staan ;)

Verwijderd

hond lenuh >:)>:)

plaatje werkt alleen als url :(

de rechter hond is te leen :)

tering ik ben vandaag echt retetraag |:(|:(

• cyrax
  • Laatst online: 19-07 21:55
Ik heb vandaag ook even gebeld met Funprice (groningen). Kreeg een aardige vrouw aan de lijn.

Ik heb bij Funprice een SB live gekocht maar heb een SB 128 meegekregen.

Omruilen is geen probleem, mag het franco opsturen.

Toch niet slecht dacht ik zo

Ik ben alleen vergeten te vragen wie ik gesproken heb. Heeft iemand anders wel een naam van deze mevrouw ?

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Volgens mij heb je het bord anders al gebruikt,

Die VCORE jumpers staan in elk geval niet op de standaart setting maar minimaal 1,7 Volt

Zie:

http://www.asuscom.de/de/produkte/motherboards/SocketA/VIA/KT133/A7V/jumper.htm

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

Verwijderd

Topicstarter
aha, dat zou betekenen dat hij inderdaad al gebruikt is.... Ik heb er iig NIET aangezeten, dat moet je maar op mijn woord geloven. Ik heb hem uit de doos gehaald, bekeken en weer terug gedaan.

Verwijderd

"hoopt dat dat alleraardigste winkeltje (kuchu kuchu kuchu) 'funprice' :r het geld netjes terugstort bij de rechtmatige eigenaar"

(wat zijn die gasten van funprice toch aardig heh?? :r ze verkopen je iets, wat het welliswaar niet doet, en dan geven ze je GRATIS!!!! je geld terug. . .wat een service :r (kuchuuchehaaatsjoe)...)

Verwijderd

Ach ja.. Gelukkig kan je voor de meeste produkten nog altijd garantie claimen bij de fabrikant zelf.

Processoren kan je bijvoorbeeld gerust kopen op een beurs. Netals nieuwe monitoren, HD's etc.

Dus al met al is het vaak meer bla bla.. :P

• Mister_X
  • Laatst online: 19:49
tja, hoe zou je dit trouwens ook zelf thuis kunnen doen? die gasten hebben je genaaid man..

Verwijderd

Ik had al een hekel aan funprice omdat ze overal keihard de goedkoopste neerzette en dat diverse malen omriepen. Terwijl ze volgens mij meer keihard de duurste waren.
In ieder geval Norrod en COmputerland waren stukken goedkoper.

Verwijderd

Tja ik kijk alles 3 keer na voordat ik iets meeneem van de HCC

Verwijderd

Vraagje: Hoe warm wordt jou scanner? Weet je zeker dat je niet de magnetron was :?

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:35

reiker

dan jij!

*serieuze tip*
je kan de rechtswinkel inschakelen, die zijn er voor "kleine" zaakjes...

btw ik heb een standaard koelertje bij hun gekocht, twee tientjes, en hij koelt nagenoeg niet !!! mijn duron 700 loopt op 700 MHz al in de 60 graden !!! dag oc !
(inmiddels een FOP32-1 besteld)

Zo gezegd, zo gedaan.

• heuveltje
  • Laatst online: 17:20

heuveltje

KoelkastFilosoof

tis dat hij standaard al jumpers had
anders zou ik zeggen dat iemand er zelf een paar mulitplier jumpers op had gesoldeerd :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verwijderd

Topicstarter
Update:

Ik hem ondertussen netjes mijn geld op de bankrekening gestort gekregen, ongeveer een week nadat ik daar geweest ben. Prima.
Ik moet zeggen dat ik met het filiaal in Arnhem nog nooit problemen gehad heb, ik heb ooit een fikker teruggebracht en netjes een nieuwe gekregen. Het lijkt erop dat er gewoon een paar mensen bijzitten die mensen proberen af te zetten. Zoals 2e hands spullen verkopen en ze vervolgens niet terugnemen ed.

Conclusie: Funprice moet een beter letten op zijn werknemers?
Pagina: 1