Who is John Galt?
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
wat gevraagd wordt is dat iedereen de laatste 5 berichten krijgt te zien voor de fora waar hij wel recht toe heeft....apen-nootjes schreef op 18 juni 2003 @ 10:39:
Lijkt me niet... je zegt het zelf al... ligt buiten jouw rechtengebied... Dan mag je ze toch ook niet bekijken![]()
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/22119
Maar inderdaad in de myreact zou het ook al goed moeten zijn.
De active topics in myreact heeft last van hetzelfde euvel trouwens.
Als ik uitlog en vervolgens de user-search gebruik zie ik ook maar 10 topics op de eerste pagina.
Waarschijnlijk speelt hier hetzelfde.
[ Voor 126% gewijzigd door justmental op 14-07-2003 17:49 ]
Who is John Galt?
Dit topic staat in mijn History terwijl mijn reactie is verwijderd.
[ Voor 3% gewijzigd door LauPro op 29-06-2003 03:34 ]
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Dat mag niet joh: Voor je een bug meldt, lees dit.
Er komt vanzelf antwoord en het topic wordt niet vergeten, want zoveel open topics zijn er niet meerchem schreef op 26 January 2003 @ 23:29:
Nog iets anders: het kicken van een topic - na 1 uur, 1 dag of 2 maanden
is NIET nodig. Dit zal eerder een reactie uitstellen, aangezien we antwoorden als er echt iets te melden valt.
Alle bugs worden altijd gelezen, en altijd in ogenschouw genomen. Geen reactie betekent niet "geen interesse".
1x per week, 2 weken of maand worden de bugs achter elkaar doorgenomen en voor een release wordt geprobeerd alles te verhelpen tot zover er iets te verhelpen valt.
Is al reeds bekend: [rml][ bug] reactie getrashed, topic toch nog in post history[/rml]LauPro schreef op 29 June 2003 @ 03:33:
Wat ik ook heb gemerkt, is dat als eer post van je is verwijderd uit een topic, dat dat topic nog wel in de posthistory staat
Dit topic staat in mijn History terwijl mijn reactie is verwijderd.
The devil is in the details.
Dat kan gebeuren, alleen dat is van Wednesday 26 March. Imo is het niet zo'n groot probleem. Blijkbaar worden berichten niet echt verwijderd maar verborgen, lijkt me simpel om dan een extra rechten-check toe te passen en klaar? Maargoed, volgens mij mag deze post van mij helemaal niet
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Nee, berichten worden wel verwijderd, maar de melding in bijvoorbeeld je Post History wordt niet mee verwijderd, dat is juist de bugLauPro schreef op 02 July 2003 @ 02:45:
[...]
Dat kan gebeuren, alleen dat is van Wednesday 26 March. Imo is het niet zo'n groot probleem. Blijkbaar worden berichten niet echt verwijderd maar verborgen, lijkt me simpel om dan een extra rechten-check toe te passen en klaar? Maargoed, volgens mij mag deze post van mij helemaal niet.
The devil is in the details.
Vind ik geen Bug hoor. Ook als een post van mij verwijderd wordt wil ik die blijven zien. Ik wil dat topic namelijk wel volgen....MaRc0 schreef op 02 July 2003 @ 10:28:
[...]
Nee, berichten worden wel verwijderd, maar de melding in bijvoorbeeld je Post History wordt niet mee verwijderd, dat is juist de bug
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
De forum lists in myreact laten alleen topics met een reactie in de laatste 2 weken zien.
Who is John Galt?
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dit topic is gesloten.
![]()