Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Pc sloot zich af.. Wil nu niet meer aan :?

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Tja,

Was lekker aan het internet beetje aan het msn'en.. en opeens sloom me pc zich af dus ik dacht :? :? tegen het knopje gestoten?

Maar het ging zo snel dat afsluiten zo snel heb ik nog nooit gezien, pc melde zich ook nog eens netjes af.

:? dus ik hem weer aanzetten.. nope niks.. ik schelden, hielp ook niet.

Nah ik stekker er uit rag op aan/uit knopje geen reactie normaal gaan de fannen nog effetjes aan..

Oke :? ik stekker er in rag weer op het knopje :( zucht niks.. Ik weer de boel bij elkaar schelden pc gaat nog niet aan..

Ik stekker er weer uit er weer in. Nu gaat me pc aan maar geen HDD's die opspinnen of me cd-rom.

Nu laat ik me pc tijdje afkoelen maar hij start nu alleen zodat de fannen gaan draaien meer niet..???

Enigste wat er anders met me pc is dat die geen battery op het mobo heeft heb ik er uitgehaalt om even in een andere pc te stoppen.. maar dat lijkt me geen prob en me pc sloot echt dus uitzichzelf af.

Snap er niks van jullie enige idee.. probeer morger nog eens te starten dit sucks en wou nog wel upgradje gaan doen morgen.

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:09
stop die batterij er eens terug in :)

Verwijderd

Topicstarter
SyS_ErroR schreef op 26 June 2003 @ 00:33:
stop die batterij er eens terug in :)
Joh dat is nu het probleem... waar ligt die :) maar daar kan het niet aan liggen want heb eerder battery hier uitgehad om wat te testen.

Verwijderd

Daar kan het best aan liggen hoor. Als je de stroom eraf hebt gehad en je hebt geen batterij erin zitten dan is de bios z'n informatie uit de CMOS kwijt. Gewoon die batterij er opnieuw instoppen en probeer het dan nog eens (eventueel een bios reset)

Er zijn veel PC's die niet willen starten zonder batterij.

Verwijderd

ik zou er idd ff een batterij in doen

anders denk ik dat je voeding stuk is

• AKA_ACE
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

(overleden)
Of heb je misschien een MSI K7T turbo mobo?

Ik heb er ook een gehad en die gaf, weliswaar met batterij, ook ineens de geest (zonder af te melden, in een keer uit). En met, na het weer aanzetten, dezelfde verschijnselen.
Na pakweg drie dagen maar weer aangezet en verdomd, gewoon weer doen.
Daarna gaf hij het, mi definitief, na twee weken op.
Nooit meer aan de gang gekregen.

Ik heb toen dat board weggegeven met een verjaardag en wat gevouwen bankbriefjes in de sloten.

De ontvanger heeft eigenwijs als hij is de boel weer ingebouwd....
En wat schetst mijn verbazing: het mobo bleek ineens weer te werken.....
Erg vreemd maar vanochtend hoorde ik dat de ellende weer van vooraf aan begonnen is (gelukkig?), het mobo is er weer mee gestopt met dezelfde verschijnselen....
Erg vreemd allemaal.

Maar als jij geen MSI board hebt dan weet ik het ook niet...

Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...

Verwijderd

Topicstarter
AKA_ACE schreef op 26 June 2003 @ 13:30:
Of heb je misschien een MSI K7T turbo mobo?

Ik heb er ook een gehad en die gaf, weliswaar met batterij, ook ineens de geest (zonder af te melden, in een keer uit). En met, na het weer aanzetten, dezelfde verschijnselen.
Na pakweg drie dagen maar weer aangezet en verdomd, gewoon weer doen.
Daarna gaf hij het, mi definitief, na twee weken op.
Nooit meer aan de gang gekregen.

Ik heb toen dat board weggegeven met een verjaardag en wat gevouwen bankbriefjes in de sloten.

De ontvanger heeft eigenwijs als hij is de boel weer ingebouwd....
En wat schetst mijn verbazing: het mobo bleek ineens weer te werken.....
Erg vreemd maar vanochtend hoorde ik dat de ellende weer van vooraf aan begonnen is (gelukkig?), het mobo is er weer mee gestopt met dezelfde verschijnselen....
Erg vreemd allemaal.

Maar als jij geen MSI board hebt dan weet ik het ook niet...
Nope een elitegroup ding. Leen moederbordje

Verwijderd

misschien voeding doorgebrand ff vervangen..

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-11 09:20
Verwijderd schreef op 26 June 2003 @ 15:40:
misschien voeding doorgebrand ff vervangen..
Als een voeding doorbrand, dan sluit windows zichzelf toch niet netjes af?

Net zoals mensen die zeggen dat het door een csmos batterij komt, dan zou windows toch niet zichzelf netjes afsluiten?

• Kukel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-07 23:07
Als de voeding doorgebrand zou zijn, vind ik 't wel apart dat windows zich nog netjes afmeldt..
Die zag het zeker al aankomen :+

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-11 09:20
Kukel schreef op 26 June 2003 @ 15:47:
Als de voeding doorgebrand zou zijn, vind ik 't wel apart dat windows zich nog netjes afmeldt..
Die zag het zeker al aankomen :+
Nu ik er over nadenk zou het best kunnen...

Als je een progje zoals MBM heb draaien, en je voeding geeft eerst hele vreemde waardes, MBm ziet dat, sluit af...

Verwijderd

Topicstarter
weet niet maar hij draait gewoon weer geen battery er in :) vaag.... maar hij is nu vervangen door een ASUS DELUXE GOLD..

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit graag lezen eer je post :)

en lees als je toch bezig bent de GoT huisregels door :o

Je post in het geheel geen relevante info, specs of wat dan ook, de titel is nietszeggend, je taalgebruik is rampzalig slordig en vooral je openingspost heeft geen enkele structuur :/

/kansloos - dicht

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.