Toon posts:

Vage melding sitecom router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een sitecom router Sitecom DC-202 Broadband xDSL / Cable Router 4S
en als ik wil inloggen op ip adres 192.168.0.1 dan krijg ik de volgende melding:
unknown (192.168.0.3) is managing this device wat houd dit precies in en nog beter hoe krijg ik het weer normaal. Het ip adres wat vermeld wordt is van de 3e computer.

• brokenp
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
staat er nog een connectie open op de 3e computer? probeer eens vanaf je 3e computer in te loggen???
anders trek de stroom er eens vanaf...

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:02

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Dat betekend dat je met PC 0.3 de routerpagina nog open hebt, of niet goed bent uitgelogd. Zoek PC 0.3 even op, roep de pagina van de router op, sluit netjes af, en je kan weer op je eigen PC in je router kijken.

Verwijderd

Nou, die pc heeft de router pagina niet nog open maar in de log staat dat pc 0.3 de router aan het configureren was. Ligt er een beetje aan. Reboot router en client. Client client op automatisch ip(als DHCP op router aan staat) anders je ip van client veranderen in 0.3. Maar reboot zal wel werken.

Verwijderd

Topicstarter
het heeft inderdaad gewerkt maar ik heb nog een probleem soms knalt het internet er spontaan uit en na een paar minuten werkt het weer zonder dat er wat is veranderd weet iemand hoe dit komt en nog beter hoe dit verholpen kan worden.

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 12:54
Is het niet gewoon je kabelmodem die even niet online is?
Verder heeft mijn US Robotics af en toe een resetje nodig (maar de voeding is nu dan ook overleden dus misschien lag het daaraan).

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik weet zeker dat het niet aan me modem ligt want daar gebeurt het te vaak voor en de router is nog geen week oud dus alles zal nog wel goed zijn.
iemand anders nog ideën.

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 juni 2003 @ 22:37:
Nee ik weet zeker dat het niet aan me modem ligt want daar gebeurt het te vaak voor en de router is nog geen week oud dus alles zal nog wel goed zijn.
iemand anders nog ideën.
Ik heb ook een dc 202 en het is bekend dat ze er vaker uitknallen.
Als je de email optie bij aanvallen aanzet, dan krijg je een SOHO foutmelding dat een pc met een intern ip iets probeert te doen dat de verbinding verbreekt.
(ik kan er zo even niet opkomen).

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-07 09:31
probeer het eens een tijdje zonder router als je die ff kunt missen. Als het echt vaak voorkomt en dan niet, weet je dat het aan de router ligt, zoniet ligt het toch aan het modem of de verbinding. Ik heb die router ook en die heeft hier af en toe eens een reset nodig. Laatste tijd niet meer zo maar een aantal maanden geleden kwam het wel eens voor dat het hielp. Zal wel aan @home liggen, die hebben wel vaker een halfuurtje pauze hier lijkt het...

Verwijderd

Topicstarter
Fantomas schreef op 17 June 2003 @ 22:41:
[...]

Ik heb ook een dc 202 en het is bekend dat ze er vaker uitknallen.
Als je de email optie bij aanvallen aanzet, dan krijg je een SOHO foutmelding dat een pc met een intern ip iets probeert te doen dat de verbinding verbreekt.
(ik kan er zo even niet opkomen).
Zou je me hier wat meer info over kunnen geven a.u.b

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 22:46:
[...]

Zou je me hier wat meer info over kunnen geven a.u.b
Sitecom Router hangup
Sitecom cable router met Chello ISP valt regelmatig uit,help

even verder zoeken..
Kan er zo even niet meer vinden. Maar er zou dus wel meer over te vinden moeten zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Fantomas op 17-06-2003 22:53 ]

Pagina: 1