[NT4] Remote starten/stoppen van een proces m.b.v. Solaris

Pagina: 1
Acties:

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:12

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
Lieden,

Wij hebben hier een ERP pakket draaien onder Solaris (versie weet ik even niet uit mijn hoofd, ben niet de technische man hier). Bij dit pakket hoort ook een NT4 machine waarop een processcheduler draait. Wanneer wij een kopie van de productieomgeving maken, moet deze scheduler gestart en gestopt worden. Voor het maken van de kopie en het downbrengen van diverse processen onder Solaris hebben we een script beschikbaar, dat dit volledig geautomatiseerd laat plaatsvinden. So far so good. Alleen moet de scheduler van de NT-machine iedere keer met de hand gestart worden. Iemand enig idee of we vanaf solaris ook een NT-machine aan kunnen sturen, zodat ook hier de scheduler automatisch gestart en gestopt kan worden?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• elTigro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-08 07:00

elTigro

Es un Gringo!

Als het de normale scheduler is van windows, kun je die toch via services op automatisch opstarten zetten lijkt me.
bij windows 2000 heet ie task scheduler, en ik dacht bij NT4 ook.
Of als het niet de windows scheduler is, maar wel als een service draait, bij dezelfde services ook op automatic zetten.

Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Als je de NT scheduler d.m.v. remote commando's kan besturen , kan het ongetwijveld
vanaf je Solaris bak. De vraag is echter of dat kan bij NT , en dat is dus meer een WOS vraag volgens mij.....

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

* moto-moi sluit zich aan bij u_nix_we_all

Een enkeltje Non-Windows Operating Systems -> Windows Operated Systems
MerelyXceeD! Vangen! :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Vergeet je mij niet? ;(.
Op voorstel moto-moi titelwijziging conform de WOS-Policy :P.