Ik speel ik speel wat jij al lang niet meer speelt !

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 47.863 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quake 2,mijn eerste 3D spel,Earth 2150,Z Steel Soldiers,RC 2000,Ground Control,ach,wat is oud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:36

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Af en toe pak ik nog wel eens Dune 1 en Dune 2 uit de kast... die blijven gewoon leuk. Prince of Persia I laatst weer eens gespeelt, alhoewel dat toch vervelend wordt na verloop van tijd :P

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Rise of the Triad ('opstarten met rott.exe' :+ ), kent iemand dat nog? Een variant op Doom, maar wel met een aantal gave extra features, zoals springplanken en jetpacks.

Afbeeldingslocatie: http://www.3drealms.com/rott/images/erott1.jpg

Ik heb het eik alleen multi-player gespeeld, en dan was het aardig vermaeckelijk :)

I reject your reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-10 01:16

DUX

blijft ook nu voor Oranje

_sNaRs_ schreef op 30 June 2003 @ 17:25:
Rise of the Triad, kent iemand dat nog?
offtopic:
Heb hier de legale versie liggen: vijf 3,5"-floppen voor 29,95 Hollandse Florijnen gekocht :Y) Natuurlijk inclusief doos, handleiding en brochure van U.S. Gold welke spellen ze nog meer hebben uitgegeven in die tijd.

[ Voor 21% gewijzigd door DUX op 30-06-2003 17:50 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennieboy83
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05-2024
Ik speel nog weleens Duke Nukem 3D en ROTT Ik vind t nog steeds gave spellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:42

RvL

Laatst nog eens Streetrod gespeeld. Alleen jammer dat het zonder geluid was. Had geen zin om met dos-flop op te starten, dus ben maar met pc speaker verder gegaan :D

Weet iemand of een dual-boot Win XP/Dos 6 mogelijk is :+ :+ :P

Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-10 13:32

-_D_-

Polsbandje

RotT ken ik nog wel ja :) Heel stoer spel :) Kent iemand van jullie toevallig ook de Fallout reeks van Interplay? Niet zo heel erg retro maar redelijk oud en te stoer voor woorden :)

- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boesjke
  • Laatst online: 08-10 13:26

Boesjke

Excellent!!

Heb laatst x-com:tftd weer gespeeld, heb de origenele versie hier thuis maar die klapt er om de haverklap uit. Gelukkig was iemand uit de US zo aardig mij de collector's edition te sturen die niet steeds eruit knalt!!

Echt een machtig spel, en zeker als je eenmaal molecular control had heheh, daarna wordt het eigenlijk te simpel ;)

Maareh ik ga morgen denk ik Theme Hospital ook maar weer eens uit de kast trekken, en als ik dan toch bezig ben ook Ascendancy, een soort MoO maar dan leuker imo, iig moet je ook planeten koloniseren en andere buitenaardse rassen veroveren!

Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ascendancy heeft ook werelds geluid. Lekker spacy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M14
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-10 14:24

M14

een echt oud spel is het niet: Enemy Engaged - Comanche vs Hokum (2000).

Ik speel het omdat het een realistisch spel is. Grafisch ziet het er redelijk goed uit. Maar ik zou het wel es met/tegen iemand willen spele. Single player gaat op den duur vervelen.

Hier is al eerder een versie van gemaakt: Enemy Engaged - Apache vs Havoc. Deze wil ik ook nog een keer kopen, alleen heb ik em nog nerges kunnen vinden. Je kunt ze dan samen installen en met 4 heli's vliegen :)

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-10 07:30

MaDLiVe

.-Observer-.

Starcraft, speel ik soms nog online, kvind t nog beter dan warcraft 3

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Deppox

[ Voor 26% gewijzigd door MaDLiVe op 02-07-2003 11:52 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op 30 June 2003 @ 15:04:
Ik speel nu veel "Fragile Allegiance"... komt uit 1997.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
ik weet nog dat ik die heb gekocht in 98 ofzo
zeuren papa dit is vet spel
heb het nooit begrepen maja wijsheid komt met de jaren dus ga hem nog maar keer installen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:17
Flight Sims:
Proflight, Jet Pilot, DI's Tornado AGA

Adventures:
Secret of Monkey Island en Monkey Island 2

Race:
Indy 500

Net weer lekker bezig met een Amiga Emulator.

Proflight is een flightsim over een tornado is aleen uitgekomen op de Atari ST en de Amiga. Omdat je dat ding met de muis kan vliegen en er veel aandacht zat in het vliegmodel is het nog steeds erg speelbaar.

JetPilot een flightsim die alleen op de Amiga uitgekomen is. Eeen zeer gedetaileerde sim over de F 104 Starfighter en de English Electric Lightning. Erg cool en nog steeds ongeevenaard als het gaat om wat er allemaal mee kon. Je kan die kisten wel in FS2002 vliegen maar dan heb je alleen het 3d model goed en sommige (maar zeker niet alle) van de vliegeigenschappen. In JetPilot breek je bv door de geluidsbariere en als je dan je kist van buiten bekijkt zie je hem eerst muisstil voorbijkomen en evene later diue loeiherrie van een straalmotor in AB.

DI Tornado. Ik weet die is er ook op de PC maar een machine met de juiste drivers geheugen config en een oude soundkaart is lastig te onderhouden. Via die Amiga Emulator (UAE) speel ik deze nu gewoon in een window op m'n XP desktop.

Adventures: Ja The Secret of Monkey island is nog steeds het beste. Ook deze via de Emulator op de desktop. Wel jammer dat je in de Amiga versie beperkt bent to 32 kleuren maar totdat de SCUMM emulator stabiel genoeg is is het wel de luxe manier om deze classics te spelen. Trouwen net ook weer even Larry II gespeelt. Ook nog steeds erg leuk.

Indy500: Je hebt slechts 3 verschillende auto's en 1 baan de oval van Indianapolis (4x een bochtje naar links). Maar dankzij de perfecte interface blijf je die auto's gewoon tune (kan tijdens je test rondes terwijl je aan het rijden bent). Als je erg goed tuned merk je dat de auto die in de standaard afstelling het traagste was de beste is (tenminste als je rijstijl met die van mij overeenkomt). Ikheb later nooit weer zo genoten van een racegame. Geluid is ook perfect.

Als je vroeger op een Amiga hebt gespeelt of je wilt je classics spelen vanuit Windows zonder al dat mousedrivers + geheugen + sound gedoe kan ik je UAE aanraden.

Oke nog 1tje Red Storm Rising. Moderne subwarfare. Alleen maar een paar statistiche schermpjes maar een feeling dat die game heeft. Onovertroffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

DUX schreef op 26 juni 2003 @ 12:31:
[...]

Later in het spel is er nog een, namelijk als je een kaart door een scanner moet halen aan boord van Deepship 86 (dan crasht SQ6 eruit).
offtopic:
HEY! Dit probleem kan ik mij vaag herinneren. Daarom heb ik 'm nooit uitgespeeld. En volgens mij wasdat ongeveer een of twee jaar nadat het spel uit was. En dat met de originele versie, dus weet je zeker dat m'n PC toen al te snel was :?

[ Voor 36% gewijzigd door KreKkeR241 op 02-07-2003 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Laatst online: 31-07 14:14
_sNaRs_ schreef op 30 June 2003 @ 17:25:
Rise of the Triad ('opstarten met rott.exe' :+ ), kent iemand dat nog? Een variant op Doom, maar wel met een aantal gave extra features, zoals springplanken en jetpacks.

[afbeelding]

Ik heb het eik alleen multi-player gespeeld, en dan was het aardig vermaeckelijk :)
ROTT was de eerste FPS met aparte multi-player maps, heb daar erg veel tijd aan verloren op de universiteit ;)

Is wel moeilijk om weer helemaal met toetsenbord te spelen, en de muis support is niet goed genoeg om het daarmee te doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 19:42
Ik speel "Blood" trouwens ook nog wel n's, echt kicke spel :D
Wie kent Blood nog? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

KreKkeR schreef op 02 July 2003 @ 15:01:
offtopic:
HEY! Dit probleem kan ik mij vaag herinneren. Daarom heb ik 'm nooit uitgespeeld. En volgens mij wasdat ongeveer een of twee jaar nadat het spel uit was. En dat met de originele versie, dus weet je zeker dat m'n PC toen al te snel was :?
offtopic:
Ja, dat weet ik zeker. Staat ook op diverse sites vermeld. Daarnaast kun je het ook proefondervindelijk uitzoeken natuurlijk. Op een P1 120MHz zal het wel werken :) Maar zoek bij Google op savesgames + SQ6 en je vindt er zo een paar van na die scene.
RedHat schreef op 02 July 2003 @ 15:09:
Me! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aphelion
  • Laatst online: 10-10 11:02
rott was duidelijk bruut!!
totdat je tijdens de singelplayer van die vage multiplayer maps op et einde kreeg. er was gewoon GEEN final boss omdat je weer vage dingen kreeg

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-10 10:56

OgWok

U.N.C.L.E.

Maurice schreef op 05 juli 2003 @ 11:09:
rott was duidelijk bruut!!
totdat je tijdens de singelplayer van die vage multiplayer maps op et einde kreeg. er was gewoon GEEN final boss omdat je weer vage dingen kreeg
Jeeh, kheb dagen (weken?) lopen modderen om het uit te spelen; geen final boss gezien ....... heel INFIDEL >:)

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Laatst online: 31-07 14:14
OgWok schreef op 07 July 2003 @ 07:52:
[...]

Jeeh, kheb dagen (weken?) lopen modderen om het uit te spelen; geen final boss gezien ....... heel INFIDEL >:)
Ik weet niet wat jullie doen, maar ik kreeg altijd wel die bosses.
De levels er vlak voor zijn meestal puzzels, met push walls, triggers, switches en nog meer van dat soort dingen. (dat ik die dingen nog steeds weet :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Laatst online: 14-08 15:07

notgib

ach, wat zal ik zeggen

RedHat schreef op 02 juli 2003 @ 15:09:
jaaa! Vet vet spel. Herinner me ook nog wel het vervolg (Blood 2: The Chosen) maar die was een stuk minder, veel te serieus. Ik herinner me ook nog wel een hooivork geloof ik.

Afbeeldingslocatie: http://pc.hotgames.com/games/blood/scrn01.jpg

* notgib krijgt zin om Blood weer eens te installeren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:38

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

notgib schreef op 07 July 2003 @ 11:45:
[...]

jaaa! Vet vet spel. Herinner me ook nog wel het vervolg (Blood 2: The Chosen) maar die was een stuk minder, veel te serieus. Ik herinner me ook nog wel een hooivork geloof ik.

[afbeelding]

Yup, flaretje in zo'n gast schieten. Erg leuk }) Burn Baby!!

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Commander Keen :*) :*) blijft toppie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cannon Fodder :D blijft een bruut spel...

"War has never been so much fun!"

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2003 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 10:12
Diablo 1... af en toe nog een paar keer Diablo fraggen met de 1000 dmg fireballs van m'n lvl 47 sorceror :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 10-10 11:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

sind enkele maanden Transport Tycoon (deluxe) niet al te oud, maar beste spel all-time :D
en af en toe nog wel eens Reunion (stond op 11 diskettes), hele wous van dat spel. Als je em uitspeelde (aan keer teveel al om op te noemen), kreeg je info over reunion2.. helaas heb ik dat spel nooit mogen vinden :( :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Commander Keen idd, heb net 1 en 2 uitgespeeld...ben nu met 3 bezig, alleen kom niet verder :r

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:11

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

CyberDoX schreef op 19 juli 2003 @ 19:59:
Commander Keen idd, heb net 1 en 2 uitgespeeld...ben nu met 3 bezig, alleen kom niet verder :r
* sebastius heeft ze allemaal uitgespeeld. Ooit, lang geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

CyberDoX schreef op 19 July 2003 @ 19:59:
Keen vond ik zelf geen zak aan :/ Helemaal niet door die irritante pogostick :r Een veel betere platformer is Super Mario :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-10 18:44

Oet

[DPC]TG & MoMurdaSquad AYBABTU

Jah ownage topic,

Ummm supaplex, c&c red alert (jammer alleen dat ie niet werkt op winnt systemen met netwerk enzow) ummmm Starwars episode 1 racer (niet zo oud eigelijk) StarCraft Broodwars (helaas niet meer te koop ,dus ik kan nooooit online)
Dionakra (ownage)
Duke nukem 3d (alleen op school in saaie lessen ;p )
of wat d8 je van Terminal Velocity??? ownage 3d dos flightsim ;p (op lanparty's)
Super mario & Duck Hunt (NES 8bit ;p)
der was nog een 2d achtig spelletje voor dos, ik ben ff de naam kwijt, je kunt da met zen 2en spelen, je bent vliegtuigjes en vliegt over land heen, vijanden kunnen bonussen bevatten waardoor je beter/harder knalt.... echt pure EGA graphics!!!!

nja ownage, ik krijg gewoon weer zin in een spelletje C&C 1 .... damn dos games ownen!!!! hoezo ik heb voor nix een radeon 9800pro gekocht....... :)

There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature
PC Specs | Mo Murda Squad Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euh ik speel af en toe nog wel eens Full Throttle, t'was een click spelletje, alles deed je met je muis, praten (kon je zinnen kiezen enzo)

Full Throttle, echt een vet spelletje, goed verhaal, echt lachen!
Speelde het voor het eerst op een Pentium 75Mhz ;) :P

Informatie:
Your name is Ben and at the start, you're in a dumpster after being ambushed from behind and find out that your gang is in trouble (you're the leader of the toughest bunch of bikers in town). In addition to that, you are soon framed for murder and must avoid any confrontation with the law. The person that you've "killed" is Malcolm Corley, numero uno at Corley Motors, makers of the coolest easy riders around. But that is not possible, cause Old Man Corley and you are "pals" and his last wish amidst his dying breath is for you to find his daughter, Maureen.

Wat plaatjes:

Afbeeldingslocatie: http://www.themacsmith.com/image/ftbox.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cdmag.com/articles/014/006/shot3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamesdomain.com/gdreview/zones/reviews/pc/august/ft7.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.gamesdomain.com/gdreview/zones/reviews/pc/august/ft8.gif
Er komt een nieuew Full Throttle uit:)

http://www.lucasarts.com/products/hellonwheels/

ook wat screenies:

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/hellonwheels/images/screens/12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/hellonwheels/images/screens/10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/hellonwheels/images/screens/3.jpg

Het spel is iettjes mooier en alles is 3d gemaakt :)

Ik ga hem maar weer eens opzoeken, wil hem nog wel eens spelen, kreeg tijdje geleden het geluid niet aan de praat :(...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2003 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

screamteam schreef op 19 July 2003 @ 20:35:
Jah ownage topic,

StarCraft Broodwars (helaas niet meer te koop ,dus ik kan nooooit online)
Dionakra (ownage)
O jawel hoor :) Drie weken geleden nog bij Dynabyte gekocht. Als onderdeel van de Blizzard Best Seller Series Gift Set. (Samen met Diablo 1, WarCraft 2 BNE en StarCraft). 20€. Moeten ze soms bestellen, maar zit nog wel degelijk in de collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:44

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Wat denk jij! >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.cdaccess.com/gifs/shared/front/large/redalert.gif

Afbeeldingslocatie: http://ra.afraid.org/images/ss/sshot059.jpg
ohwja: >:)
Afbeeldingslocatie: http://www.justk.com/blackhole/gifs/kane.jpg

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nog steeds UT(goty edition).
En naar mijn idee nog steeds de beste touringcar racsim/game Toca 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 19 juli 2003 @ 21:06:
Ik speel nog steeds UT(goty edition).
En naar mijn idee nog steeds de beste touringcar racsim/game Toca 2 :)
UT staat al bijna 5 jaar op mijn HD. Is de oudste dir in mijn collectie. :D

Toca 2 is ook tof ja. Alleen McRae 3 komt in de buurt (2 nooit gespeeld :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fallout 2 ~ ~ ben nu een potje bezig alleen nu doe ik alles zo evil mogelijk =) al -700 karma hehe. Als ik deze heb uitgespeeld ga ik het eens met melee only proberen. The Slayer walks the earth again...

Jagged Allience 2 ~ ~ pas 4 jaar oud, maar goed =) worden nog steeds leuke mods voor gemaakt.

Op me werk speel ik SNES Emu ~ ~ FF3 pas nog uitgespeeld (in 55 uur in 3 weken, ik heb t zwaar op me werk lol) Shadowrun, Rock n Roll racing, beetje Streetfighter 2, maar das klote met keyboard, kan nooit die dragon moves goed doen. Lost Vikings, NBA Jam.

Op LANS spelen we vaak nog GTA2 =)

Ben nu FF7 aan het downloaden, lijkt me ook leuk om weer eens te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Laatst online: 23:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

ROTT...lang niet meer gespeeld, heb nog wel ergens liggen. Draait dat een beetje op een snelle machine onder w2k?
Verder wil ik op mijn oude PC (P100, in gebruik als linux bak maar met w95 er nog op) nog wel eens F29 retaliator spelen...draait als een trein. heb ik destijds ook nog met een seriele link aan de oude 286-12 :+ van mijn ouders gekoppels...maatje van me en ik tegen elkaar :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juli 2003 @ 21:47:
Jagged Allience 2 ~ ~ pas 4 jaar oud, maar goed =) worden nog steeds leuke mods voor gemaakt.
Heel erg goed spel ja :>

Ik speel heel af en toe nog weleens Blues Brothers :P (en nog steeds moeiteloos uitspelen he 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MST_Morpheus schreef op 19 July 2003 @ 21:10:
[...]

UT staat al bijna 5 jaar op mijn HD. Is de oudste dir in mijn collectie. :D

Toca 2 is ook tof ja. Alleen McRae 3 komt in de buurt (2 nooit gespeeld :X )
Ik heb cmr2 wel liggen maar ik krijg em niet aan de praat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Laatst online: 01:48

The Third Man

The Third Jellyfish

Ik speel zelf nog wel eens Paratrooper, uit 1983! Heeft dus CGA kleuren maar doet het nog prima op mijn 2200+ in WinXP (how's that for compatibility?)! Op school wordt het ook nog wel eens gespeeld, net als Triplane (met WOI vliegtuigjes tegen mekaar) en SimTower. Wie herinnert zich nog zijn Paratrooper highscore? Mijnes is iets van 1600 op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 09:54

Row

[...]

[afbeelding]

Dat was zo'n uber spel toen, heb me echt dood opgespeeld... was wel cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Die heb ik laatst nog es gespeeld, normaal vind ik niet veel aan die spellen, maar dit keer was het wel weer ff leuk :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 07-10 21:49

GG85

.......

Wings of Fury speel ik nog steeds wel eens, je weet wel met dat vliegtuigje waarmee je vanaf een vliegdekschip allerlei WW2 "missie's" moet uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
ik speel op het moment wel regelmatig doom en duke3d onder linux :Y)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 02:14

Wildfire

Joy to the world!

Ik heb afgelopen week de adventure "Flight of the Amazon Queen" maar eens geïnstalleerd... zit nu nog ergens bij het begin als de Amazon Queen in de jungle is neergestort... gaaf spel, goede humor... :)

Afbeeldingslocatie: http://www.lysator.liu.se/adventure/images/Binary_Illusions/flight.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sumea.com.au/sarticles/int2_fotaq2.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.mrbillsadventureland.com/reviews/e-f/flightamqR/amazonqueen.jpg

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Wildfire schreef op 20 July 2003 @ 13:36:
Ik heb afgelopen week de adventure "Flight of the Amazon Queen" maar eens geïnstalleerd... zit nu nog ergens bij het begin als de Amazon Queen in de jungle is neergestort... gaaf spel, goede humor... :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
He tof, dat is een Fokker B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speelde ooit een spel op mn tulip pc die nog met die grote floppies werkte.

was op een groen scherm met een mannetje die in een kasteel liep. het spelletje heette volgens mij ook "castle" je kon het mannetje de vreemdste commandos geven bijv: jump off castle of eat snake waarop het mannetje dan zei: im not hungry. je kon het zo gek niet bedenken hij wist meestal wel ergens een lollig antwoord op te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

humor.. Die letters van Amazon Queen is net van Indy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

red alert erg lang/vaak gespeeld, vooral over netwerkje, ik heb em een paar weken terug nog bij dynabyte nog gekocht (5 euro) maar deed et nie op mn xp-systeempje :(

Ook veel theme hospital gespeeld, net geprobeert maar draait ook niet:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Theme Hospital is ook lachen jah.... maar als je het lang gaat spelen wordt het saaai :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op 20 July 2003 @ 14:25:
humor.. Die letters van Amazon Queen is net van Indy
Het spel heeft ook van die lekker flauwe humor... :)

Zit je op een gegeven moment in de jungle van de Amazone, kom je een gorilla tegen. Ga je ermee praten maar ja, hij praat natuurlijk aaps dus je verstaat 'm niet. Op een gegeven moment kun je zeggen dat er geen apen enzo zijn in de Amazone. Spreekt die gorilla opeens zo van "verrek, je hebt gelijk" en lost 'ie in het niets op. Zegt de held van het verhaal "Zo... een hersenspinsel dat zichzelf oplost"... :P

Komt een beetje flauw over zo, maar als je het aan het spelen bent is het echt geniaal... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 20 July 2003 @ 15:05:
red alert erg lang/vaak gespeeld, vooral over netwerkje, ik heb em een paar weken terug nog bij dynabyte nog gekocht (5 euro) maar deed et nie op mn xp-systeempje :(

Ook veel theme hospital gespeeld, net geprobeert maar draait ook niet:S
Vaag want hier draait theme hospital als een trein, en ook nog zonder compabiliteitsmodus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Laatst online: 20:40
Wildfire schreef op 20 July 2003 @ 13:36:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Hé man... Dat spel heb ik jaaaaaaaaaaaaren geleden nog gespeeld!! Ik was het zelfs al vergeten! :P Zalig!!
Tijd dat ik nog eens ff van die olden goldies bovenhaal.
Trouwens, bestaan er tegenwoordig nog van die games? Een beetje in de Monkey Island-stijl dus... En dat spel over die twee gekleurde kegeltjes (paars en groen geloof ik). Verrek hoe heet dat ook weer?

edit:
De "ouwere" games die ik tegenwoordig nog eens zou durven spelen zijn Doom II en Duke3D.
Onlangs probeerde ik ook nog een Space Simulator te spelen maar blijkbaar werkt dat spel/simulatie niet meer op moderne PC's...

[ Voor 12% gewijzigd door D-Three op 22-07-2003 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Laagvliegerke schreef op 22 July 2003 @ 17:24:
[...]

Onlangs probeerde ik ook nog een Space Simulator te spelen maar blijkbaar werkt dat spel/simulatie niet meer op moderne PC's...
Microsoft Space Simulator? Die heb ik hier nog origineel liggen, op 3 floppies compleet met handboek etc. 8) Liep op mijn 486 DX2 80 MHz al behoorlijk rap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Yup, MSS :) En 3 floppies idd! De originele handleiding slingert hier ook nog ergens rond.
Jammergenoeg was bij mij 1 van de floppies beschadigd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik te gek vind en nog wel eens speel alleen krijg er geen geluid
meer bij is Arsenal:Taste of Power
ik zoek nog een nieuw origineel want dat is nergens meer te vinden
je hebt ook deel 2 en die kan je ook nergens krijgen.

of het spel Z is ook wel lache af entoe
en dan heb je nog KKND (krush,kill and destroy)
Zijn oudjes maar vind het nog steeds fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Moi is nu o.a. bezig met Space Quest 6, The Dig, Simon The Sorceror ][ en Flight Of The Amazon Queen :) Had ff een nostalgie kick :)

Enige adventure waar ik nog echt naar op zoek ben ik Discworld Noir, maar die is of uitverkocht, of te friggin duur voor een oud spel.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

DarkX schreef op 22 juli 2003 @ 18:22:
Moi is nu o.a. bezig met Space Quest 6, The Dig, Simon The Sorceror ][ en Flight Of The Amazon Queen :) Had ff een nostalgie kick :)

Enige adventure waar ik nog echt naar op zoek ben ik Discworld Noir, maar die is of uitverkocht, of te friggin duur voor een oud spel.
Zeg, als je toch 'Flight of the Amazon Queen' aan het spelen bent, ik zit momenteel vast. Ik heb die luiaard tot bewegen aangezet door de bloem te gebruiken die ik heb geplukt bij die lederhösen-fabriek, maar wat moet ik godsnaam dan verder nog doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

schaar op sloth gebruiken, en da haar naar zo'n gast brengen? Is vrij lang gelejen eik, ben daar nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[afbeelding]

The nightmare levels update voor deeltje 2 was ook best stoer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

DarkX schreef op 22 July 2003 @ 18:45:
schaar op sloth gebruiken, en da haar naar zo'n gast brengen? Is vrij lang gelejen eik, ben daar nog niet.
Schaar? Hmmm, ik kan me niet herinneren dat ik een schaar heb. Wel een mes, maar die wil Joe niet gebruiken op de luiaard...

Op zoek dus naar een schaar.

Ik wou vandaag trouwens 'Beneath a steel sky' eens proberen, maar die blijft fatal errors spuwen... met of zonder QEMM, met of zonder EMM386... arghhh!! :(

[ Voor 19% gewijzigd door Wildfire op 23-07-2003 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Uhm, je moet volges mij parfum oid aan zo'n vrouwtje geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackThorne!!!

En natuurlijk Epic Pinball. De Android kast verveelt nooit. De rest is naatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ducktales!

Afbeeldingslocatie: http://www.tld-crew.de/games/d/ducktales.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.zone.ee/markoh/GAMEPI~1/ducktales.gif

Screamer :

Afbeeldingslocatie: http://www.zone.ee/markoh/GAMEPI~1/Screamer.gif

En een spel met Sherman tanks.. geen idee hoe dat heet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Ik speel nog wel is Quake 1, Co-op multiplayer.. wat is dat toch geweldig, met je vriend co-op een spel uitspelen.. vooral als je bij elkaar zit, tegen elkaar schreeuwen "kijk uit!" e.d. :)

Ik heb nu al weer zin in een LAN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deviator79
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-06 15:41
Ik heb laatst Road-F weer 's gespeeld op een MSX :P
Dat spel heb ik echt uren lang gespeeld _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.digidome.nl/images/PhilipsVG8235_2.jpg

het blijft een mooi ding hè.. :9

Afbeeldingslocatie: http://roms.mame.dk/png/roadf.png

[ Voor 48% gewijzigd door Deviator79 op 23-07-2003 15:01 ]

- Maar je maakt wel wat mee! -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Doom I & II speel ik nog steeds (en ja zoals ik al las iddqd en idkfa waren magische woorden). Wolf3D speel ik ook nog af en toe net als SWAT (de 1e dan). Op de C128 (of was het de C64) had je een ridderspel a hard days knight dat was ook errug verslavend. Maar Doom (voornamelijk II) roeleerd nog steeds!!!

edit:

Vergeet ik bijna worms (al speel ik die niet zo heel vaak meer) en street rod/hot rod... je weet wel koop een auto, race verdien geld en voer hem op :+

[ Voor 23% gewijzigd door Roeligan op 23-07-2003 15:23 ]

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onlangs gespeelde classics: (op me nieuwe P4)

Dune _/-\o_ (niet de RTS dus!)
Space bucks
Transport tycoon Deluxe...(amper te zien op een 21" monitor)

Favo things/people
SID MEIER! _/-\o_
Bullfrog!

Owja en sierra ofcourse! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

DarkX schreef op 23 juli 2003 @ 13:26:
Uhm, je moet volges mij parfum oid aan zo'n vrouwtje geven.
Dat had ik al geprobeerd, maar Joe wil z'n handen niet meer in met piranha's vergeven water steken... moet dus op zoek naar iets waarmee ik dus wel dat parfum kan pakken. Vanavond zal ik eens kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de C64:

Aztec Challenge
Forbidden Forest

Beiden zijn meesterwerken van Cosmi.

Voor DOS/MAME: WWF WrestleMania.

The Undertaker heerscht. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Ik speel nog steeds Eco Quest 1 en 2 :*). Ook wil ik soms Shadow Warrior en Doom nog wel eens spelen :).

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:36

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Blood multiplayer was briljant! Iemand achter je aan laten hollen totdat je de voodoo doll hebt... prik prik prik *SLASH* d00d ;)
Ik speel af en toe nog wel eens Syndicate, ik schrik nog steeds als ik die witte mannetjes aan zie komen met die gauss guns :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Verwijderd schreef op 23 July 2003 @ 16:45:
[KNIP]
Favo things/people
SID MEIER! _/-\o_
Bullfrog!

Owja en sierra ofcourse! O-)
Haha, Sierra, idd! :)
En Bullfrog... Hoe heette dat race-spel van Bullfrog ook alweer? Met een soort zwevende racevoertuigen... Dat wil ik nog wel eens spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Hmm, weet iemand trouwens hoe je in XP de muziek van FOTAQ aan de gang krijgt?

btw, hi-octane?

[ Voor 11% gewijzigd door DarkX op 23-07-2003 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-10 12:07
Deviator79 schreef op 23 July 2003 @ 14:57:
Ik heb laatst Road-F weer 's gespeeld op een MSX :P
Dat spel heb ik echt uren lang gespeeld _/-\o_

[afbeelding]

het blijft een mooi ding hè.. :9

[afbeelding]
Eeeejh dat ding had ik ook een tijd op mn kamer, kan me nog herinneren een soort spel genaamt "Zoo" te spelen. Een soort advanture geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

DarkX schreef op 23 July 2003 @ 17:36:

btw, hi-octane?
Ik krijg FotAQ nog niet eens geïnstalleerd onder XP, ook niet middels VDMSound... :(

Maar goed dat ik ook een speciaal DOS-bakkie heb staan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

w00t, VDMSound is mijn vriend :) Ik kan zelfs kiezen of ik old fashioned adlib synthesizing wil of fancy Live! wavetable geluidjes :)

Ow, die instalatie werkt wel onder XP, maar voor de install moet je ff je CPU slowdownen, anders geeft ie een divide by 0 error.

[ Voor 34% gewijzigd door DarkX op 23-07-2003 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
  • Laatst online: 08-10 19:06
Colonization!

Afbeeldingslocatie: http://agdb.net.ru/images/colonization_1.jpg Afbeeldingslocatie: http://agdb.net.ru/images/colonization_2.jpg

Heel goed spel, jammer dat je je stoort aan traagheden in de interface. Zou ik heel graag een opvolger van willen zien (nee, niet Anno ...)

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
DarkX schreef op 23 July 2003 @ 17:36:

btw, hi-octane?
Hi-Octane!! Ja, dat is het! :)

edit 2:
Ok! :)

Trouwens, weet er iemand de titel van dat spel waar ik het eerder over had? Het gaat over twee buitenaardse wezens in de vorm van een kegel. De ene is paars en de andere is groen, denk ik. Het is een adventure vol met droge humor en ik denk zelfs dat het van LucasArts is...

[ Voor 40% gewijzigd door D-Three op 23-07-2003 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Haal dat doorgestreepte nu maar helemaal weg, 't is nogal een verkapte warezrequest nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10 14:38

Alaksandus

Vae puto deus fio

Little Big Adventure speel ik nog wel eens, was m'n eerste spel wat ik uitgespeeld heb :D

Als een god in Nijmegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Laagvliegerke schreef op 23 July 2003 @ 19:17:

[...]

Trouwens, weet er iemand de titel van dat spel waar ik het eerder over had? Het gaat over twee buitenaardse wezens in de vorm van een kegel. De ene is paars en de andere is groen, denk ik. Het is een adventure vol met droge humor en ik denk zelfs dat het van LucasArts is...
Foei! Dat je je dat niet herinnert!

Het zijn tentakels bij de weg. "Day of the tentacle" dus.
DarkX schreef op 23 July 2003 @ 18:15:

[..]

Ow, die instalatie werkt wel onder XP, maar voor de install moet je ff je CPU slowdownen, anders geeft ie een divide by 0 error.
Lang leve Google! Ik kwam erachter dat het fout ging bij de installatie omdat het een in TurboPascal geschreven proggie is. Oplossing: even TPPATCH.EXE downen om de INSTALL.EXE te patchen zodat het ook op snelle PC's kan draaien. En dat werkte dus! :)

[ Voor 35% gewijzigd door Wildfire op 23-07-2003 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-08-2024

Platel

Trogdor the Burninator!

Anders schreef op 23 July 2003 @ 18:32:
Colonization!

Heel goed spel, jammer dat je je stoort aan traagheden in de interface. Zou ik heel graag een opvolger van willen zien (nee, niet Anno ...)
Ik moet toegeven dat ik dit spel ook jaren lang helemaal grijs heb gespeeld. Was gewoon geniaal. Alleen jammer dat ie alleen onder DOS draait. Er schijnt ook een windows versie te zijn, maar die heb ik nooit kunnen vinden.

Remember there are no stupid questions, just stupid people...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

Platel schreef op 23 juli 2003 @ 21:37:
Ik moet toegeven dat ik dit spel ook jaren lang helemaal grijs heb gespeeld. Was gewoon geniaal. Alleen jammer dat ie alleen onder DOS draait. Er schijnt ook een windows versie te zijn, maar die heb ik nooit kunnen vinden.
En wel op CD! Ik heb hier de officiële versie liggen Gekocht voor een prikkie op de budgetafdeling van V&D Utrecht (je-weet-wel, de kelder). Staat zowel de DOS- als Windowsversie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Wildfire schreef op 23 juli 2003 @ 20:30:
[...]

Lang leve Google! Ik kwam erachter dat het fout ging bij de installatie omdat het een in TurboPascal geschreven proggie is. Oplossing: even TPPATCH.EXE downen om de INSTALL.EXE te patchen zodat het ook op snelle PC's kan draaien. En dat werkte dus! :)
Ah, ik vind idd dat het aan die bug lag, maar heb dat proggel gewoon laten geloven dat ik een rotte pc had, worx all the same :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Voor mij, Indiana Jones and the Faith of Atlantis... :'( mooi spel !!
En voor de rest kan ik wel zitten liegen dat ik C&C nog veel speel, maar dat is niet zo :)

nikszolekkeralss.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

likkepot schreef op 24 July 2003 @ 00:51:
Voor mij, Indiana Jones and the Faith of Atlantis... :'( mooi spel !!
En voor de rest kan ik wel zitten liegen dat ik C&C nog veel speel, maar dat is niet zo :)
offtopic:
"Faith"? Het geloof van Atlantis? Jij bedoelt "Fate" :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bombonella
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-07 11:43

Bombonella

En als de Bom valt....

"Best of the eighties" CD op en dan Jumpman jr. spelen :)

http://www.longplays.de/longplays/j/jumpmanjunior/01.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.longplays.de/longplays/j/jumpmanjunior/01.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen weken zo'n beetje alle oude adventures weer gespeeld..
Het gaat gewoon niet vervelen: Flight of the Amazon Queen (toen voor fl109 gekocht :s), Indiana Jones: Fate of Atlantis, Discworld, Day of the Tentacle, Sam and Max, Grim Fandango, etc...

Iemand al wat gevonden voor Beneath a Steel Sky? Hij wil niet echt draaien, errors als ik install onder WinXP, en onder DOS (emulatie via virtualpc) wil ie nog steeds niet werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:58

BeaM-R

Powerrrrr

Harrier attack op de C64. wow dat heb ik echt vaak gespeeld.
1984 alweer

Afbeeldingslocatie: http://homepage.ntlworld.com/uly777/harrierattack_c64.gif

En Boulder dash
Afbeeldingslocatie: http://uvl.arteh.com/pics/boulderdash_c64.jpg

International karate. Die was ook supergaaf! maandenlang gespeeld tegen mijn broertje.
Afbeeldingslocatie: http://uvl.arteh.com/pics/ikplus_c64.gif

Pitstop, ook altijd lachen :)
Afbeeldingslocatie: http://uvlftp.arteh.com/teran/c64/pitstop_c64.gif

goede herinneringen aan

[ Voor 55% gewijzigd door BeaM-R op 24-07-2003 01:36 ]

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

BeaM-R schreef op 24 July 2003 @ 01:28:
Harrier attack op de C64. wow dat heb ik echt vaak gespeeld.
1984 alweer

[afbeelding]
Dude, het gaat erom wat je nu nog speelt aan oude spellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Wildfire schreef op 23 July 2003 @ 20:30:
[...]

Foei! Dat je je dat niet herinnert!

Het zijn tentakels bij de weg. "Day of the tentacle" dus.
:+
Idd! Sorry...

En enkele games die ik enkele maanden terug nog gespeeld heb, waren verschillende uit de Lemmings-reeks.

Lemmings
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/laagvliegerke/got/lemmings/01.gif

Oh No! More Lemmings
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/laagvliegerke/got/lemmings/02.gif

Christmas Lemmings (& Holiday Lemmings)
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/laagvliegerke/got/lemmings/03.gif
De eerste Christmas Lemmings dateert uit 1991. Gevolgd door een versie in '92 en een Holiday versie in '93 en '94. De Holiday's waren in feite ook gewoon Christmas Lemmings.

Versies die ik niet gespeeld heb:

Lemmings 2: The Tribes
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/laagvliegerke/got/lemmings/04.gif

3D Lemmings
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/laagvliegerke/got/lemmings/05.gif

Lemmings Revolution
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/laagvliegerke/got/lemmings/09.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/laagvliegerke/got/lemmings/10.jpg

Lomax (ik wist zelfs niet dat dit bestond?)
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/laagvliegerke/got/lemmings/06.gif
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/laagvliegerke/got/lemmings/07.gif
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/laagvliegerke/got/lemmings/08.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Revolution en Lomax ken ik helemaal nie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 17:53

evaarties

Powerball @ 12.582

En waar is lemmings 3 gebleven in je screenshots ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
@ DarkX: Lomax is hier en daar wel "beschikbaar" :)
Die Revolution ziet er mij wel leuk uit maar heb ik ook nog nooit gespeeld.
Zou ik wel eens willen :)

@evaarties
Lemmings 3? Bestaat die ook? :P Ik ben net te weten gekomen dat er nog zoiets bestaat als "The Lemmings Chronicles" (= "All New World of Lemmings"). [edit: en blijkbaar geen al te goede game]
"Lemmings Paintball" bestaat ook maar is nogal saai...

edit:
Ik zie net dat er een lemmings-site in jouw signature staat. Maar Lemmings 3 staat er ook niet tussen ;)

[ Voor 23% gewijzigd door D-Three op 24-07-2003 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

DarkX schreef op 23 juli 2003 @ 21:58:
[...]

Ah, ik vind idd dat het aan die bug lag, maar heb dat proggel gewoon laten geloven dat ik een rotte pc had, worx all the same :)
Nou, de installatie deed het dus na TPPATCH. Maar het spel zelf wil niet: "not enough free conventional memory"

En tsja, hoe doe je onder Windows XP in godsnaam aan geheugenbeheer?? :?
Verwijderd schreef op 24 July 2003 @ 01:04:

Iemand al wat gevonden voor Beneath a Steel Sky? Hij wil niet echt draaien, errors als ik install onder WinXP, en onder DOS (emulatie via virtualpc) wil ie nog steeds niet werken :(
Op m'n DOS-bakkie wil 'ie absoluut niet. Ik heb geprobeerd met en zonder QEMM en EMM386... grrrr!!! :(

Ik krijg gewoon elke keer een fatal error. Dat schiet natuurlijk niet op. Ik ga nu even onder mijn Windows XP proberen.

[ Voor 39% gewijzigd door Wildfire op 24-07-2003 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Wildfire schreef op 24 July 2003 @ 17:50:
[...]

Nou, de installatie deed het dus na TPPATCH. Maar het spel zelf wil niet: "not enough free conventional memory"

En tsja, hoe doe je onder Windows XP in godsnaam aan geheugenbeheer?? :?
Tipje, VDMSound! Moet je wel de laatste versie, plus update, plus gui downloaden. Dan kun je een shortcut aanmaken voor je game (soort pif maar dan anders) waarin je alle soundinstellingen en geheugen shit en cpu clock enzo in kan stellen, enorm relaxed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

DarkX schreef op 24 juli 2003 @ 17:53:
[...]

Tipje, VDMSound! Moet je wel de laatste versie, plus update, plus gui downloaden. Dan kun je een shortcut aanmaken voor je game (soort pif maar dan anders) waarin je alle soundinstellingen en geheugen shit en cpu clock enzo in kan stellen, enorm relaxed.
Even m'n voorgaande reacties lezen en je weet dat ik VDMSound gebruik... inclusief de GUI. En ja, het is de meest recente versie.

En het werkt dus niet, want qua conventioneel geheugen valt er bij VDMSound niets in te stellen, alleen XMS en EMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb laatst op een LAN nog GTA 1 multiplayer gespeeld :)

Was op zich ook wel leuk, en lang lang geleden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel Civilization 2 nog steeds niet vaak maar om de zoveel tijd en na een paar x spelen wordt et weer saai en dan na een tijdje begin ik weer met spelen. Ik vindt et eeen best gaaf spel!
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Let op:
Onderbouw ook even waarom je juist dit spel nog steeds speelt :)