Het grote Gran Turismo topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 276 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:27
marko77 schreef op 16 juni 2003 @ 20:28:
net ff 4 rondjes gebeukt met de poly met als resultaat 53.089.
het kan nog wel wat sneller, een midden 52 moet haalbaar zijn. wellicht zelfs een lage 52.
Als ik wat meer tijd heb zal ik nog wel ff racen maar kheb t zo druk :P
Ga maar ff oefenen op cote d'azur alvast >:)

p.s. wel rijden met analoge sticks he, das veeeel beter

edit --

net nog ff 10 rondjes zit nu op 52.628
met de gt1 race car heb ik 54.052 (in principe is de 787b sneller dus daar mag je nog wel op oefenen!)

kutkip, jij bent aan zet >:)

nog iets anders trouwens, hebben jullie de licenties allemaal al en de bijbehorende auto's? en de arcade time attacks?
Ik had deze AMAZING tijd al ff (ongeveer 40 min) maar ik wachtte totdat iemand mijn oude record zou breken. Prepare yourself: 0,51,821
_/-\o_ _/-\o_
Meer krijg ik echt niet uit deze auto. Ik kan hem niet eens meer benaderen, hoogstens met twee tienden van een seconde. Morgen kijk ik of ik nog wat aan de afstelling kan veranderen. Grote klasse wie deze tijd haalt hoor :D Ik heb nu een zere duim dus vandaag race ik niet meer :P Een geruststelling: als we Monaco gaan rijden dan win je zeker weten. Ik ben heel slecht in die baan nl :P

Ik heb wel alle licenties ja. Die S is trouwens wel heel erg moeilijk met die Ford GT40 op Seatle. En wat bedoel je met de bijbehorende auto's? En met arcade heb ik nog nix gedaan :P

[ Voor 17% gewijzigd door kutkip op 16-06-2003 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:13
Stelletje nerds :p
Hoe komen jullie zo snel man :D

Ik weet dat ik niet beste ben in GT, maar 8 sec verschil is wel erg veel :D

P.S. misschien handiger (vooral voor mij O-)) met standaard instellingen van de Polyphony001 te rijden :p

Trouwens vind die GT1 race car en 787b echt bagger rijden :D
(Kan ook zijn dat ze gewoon kut rijden totdat je begint met afstellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens vind die GT1 race car en 787b echt bagger rijden
(Kan ook zijn dat ze gewoon kut rijden totdat je begint met afstellen)
Nissan R390 Race car is echt fijn. Opvoeren tot 1200 pk en dan de juiste afstelling vinden. Hele fijne snelle auto (zelfs bij lage toerentallen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 16:52

scorpie

Supra Addict

Damn jongens... met GT1 kon ik zo ongeveer alles met m'n fully tuned Mitsubishi GTO Twin Turbo, maarja, iemand leende het spel, en heeft em nooit teruggegeven, ik weet ook niet meer wie em heeft, dus heb m'n savegame weggefl*kkerd, daarna kwam ik erachter dat je credits kon importeren in GT2 8)7.
Wanneer GT4 uitkomt, koop ik er speciaal een PSX voor, en dan gaan we kijken wie er het laagst vliegt tegen mij in m'n Supra >:)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:25
Hoe kun je nu zo ontiegelijk snel zijn en nog verliezen met de rally's :? :P Won de rally's op asfalt met mijn Lancer TME, daarna alles met 1 van de wagens die je daar wint. Echt peanuts die rally's. Met de Escudo is het gewoon gas geven en via de muren win je echt met grote voorsprong.

* Speedy gaat z'n PS2 ook is onder het stof vandaan halen voor GT3

Ben trouwens op 94% van het spel gestopt, die Vitz cup en de F1 race (78 ronden monaco) trok ik echt niet meer. Time Trails kom ik op 1 na niet aan helaas :(

[ Voor 22% gewijzigd door Speedy op 17-06-2003 09:08 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
kutkip schreef op 16 June 2003 @ 21:27:
[...]

Ik had deze AMAZING tijd al ff (ongeveer 40 min) maar ik wachtte totdat iemand mijn oude record zou breken. Prepare yourself: 0,51,821
_/-\o_ _/-\o_
Meer krijg ik echt niet uit deze auto. Ik kan hem niet eens meer benaderen, hoogstens met twee tienden van een seconde. Morgen kijk ik of ik nog wat aan de afstelling kan veranderen. Grote klasse wie deze tijd haalt hoor :D Ik heb nu een zere duim dus vandaag race ik niet meer :P Een geruststelling: als we Monaco gaan rijden dan win je zeker weten. Ik ben heel slecht in die baan nl :P

Ik heb wel alle licenties ja. Die S is trouwens wel heel erg moeilijk met die Ford GT40 op Seatle. En wat bedoel je met de bijbehorende auto's? En met arcade heb ik nog nix gedaan :P
mooioe tijd, daar moet ik wel wat tijd in steken :P
post je settings daarvan es

even iets heel anders, hebben de gear settings nou echt zoveel effect op de tijden? ik heb er wel eens mee lopen klooien maar ik merkte altijd vrij weinig verschil (er vanuit gaande dat je alles maximaal benut,dus op het eind rechte stuk aan je top van je 6e gear).

ohja, wat ik bedoelde met licenties is alles op GOUD >:)
die heb ik ook nl.

met de time attacks op arcade mode kun je auto's winnen. Als je de eerste tijd verslaat krijg je een auto. Zo ben ik ook begonnen met GT3, anders moet je met zo'n kleine pleures auto beginnen, geef mij maar een vette bak 8)

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:
en laat dat nou net illegaal zijn...

[ Voor 25% gewijzigd door White Dust op 17-06-2003 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net dus geprobeerd om epsxe te runnen, maar mijn Radeon 9100 en GF4 ti4200 herkent hij niet! Weet iemand wat ik daaraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
marko77 schreef op 17 June 2003 @ 10:01:
[...]

mooioe tijd, daar moet ik wel wat tijd in steken :P
post je settings daarvan es

even iets heel anders, hebben de gear settings nou echt zoveel effect op de tijden? ik heb er wel eens mee lopen klooien maar ik merkte altijd vrij weinig verschil (er vanuit gaande dat je alles maximaal benut,dus op het eind rechte stuk aan je top van je 6e gear).

ohja, wat ik bedoelde met licenties is alles op GOUD >:)
die heb ik ook nl.

met de time attacks op arcade mode kun je auto's winnen. Als je de eerste tijd verslaat krijg je een auto. Zo ben ik ook begonnen met GT3, anders moet je met zo'n kleine pleures auto beginnen, geef mij maar een vette bak 8)
Dat maakt niet zo heel veel uit. Als je dat wilt testen moet je ff zo'n 1000m test doen. En nee ik heb die gouden medailles niet, ben ik te lui voor. Net als al die races uitrijden. Ik rij alleen een race om een auto te krijgen die ik wil :P
En als je met time attacks een auto wint, dan heb je die ook in simulation mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe langer je de versnellingen maakt, hoe hoger de topsnelheid, hoe slomer de acceleratie.
Voor korte versnellingen geldt precies het tegenovergestelde.

Heb het probleem wat ik hierboven heb beschreven al gefixed.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:22
Damn jongens... met GT1 kon ik zo ongeveer alles met m'n fully tuned Mitsubishi GTO Twin Turbo, maarja, iemand leende het spel, en heeft em nooit teruggegeven, ik weet ook niet meer wie em heeft, dus heb m'n savegame weggefl*kkerd, daarna kwam ik erachter dat je credits kon importeren in GT2 .
Wanneer GT4 uitkomt, koop ik er speciaal een PSX voor, en dan gaan we kijken wie er het laagst vliegt tegen mij in m'n Supra
Ah ja, de beruchte TwinTurbo truc. Met die wagen kon je zo'n beetje het hele spel uitspelen, op de FF en AWD races na.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
de twinturbo is niets meer in GT2 en GT3 :P

51.598 :>

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Nee in GT2 is het de GT3000, met die wagen kun je ook vrijwel alles winnen.
Maar de absolute topper van GT2 is de Escudo Pikes Peak 2, die is megasnel. :P

Jammer alleen is dat de auto niets waard is op korte bochtige cercuits, dan vlieg je alleen maar uit de bochten of draai je om je as vanwege de trekkracht.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Ik heb nu een 0,51,301 en ook een 0,51,109 maar daarmee snij ik 2x wat af over het gras. Tip: Haal al die elektronica es van die bak af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Is er eigenlijk nog ergens een beetje goedkoop GT2 te krijgen?
Wil die eigenlijk ngo wel spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 30-09 13:58
Albinoraptor schreef op 17 juni 2003 @ 20:09:
even de betere speelgoedzaken af gaan, hebben ze heus nog wel wat platinum versies staan, ik heb de mijne al bijna 2 jaar ofzo, toen een keertje voor 60 piek bij de Intertoys gescored, vind het nogsteeds de beste game voor mijn PlayStation :)

en vandaag ook weer zitten spelen op de emulator, sjee, dat ziet er strak uit dan :D

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

Albinoraptor schreef op 17 juni 2003 @ 20:09:
ligt meestal nog wel bij de bart smit overal in de aanbieding (20 euro ofzo platinum versie)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Ik heb een begintijd in Monaco neergezet: 1,19,482 Het was in een race met verkeer en bandenslijtage en met de setup van Midfield, maar daarom heb ik ook geen replay. Echter jullie zullen wel direct 10 seconde onder deze tijd zitten lijkt me. Weet iemand wat ik moet doen om Monaco ook in de Free run sectie te krijgen? Dan kan ik me auto es gaan afstellen ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je de arcade mode uitspelen, = kwestie van 1 uur

Morgen ga ik op Monaco gassen, nu zitten ze beneden tv te kijken :( .

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
met die mdifield setup moet je aardig kunnen rijden op monaco

ik ga ook ff die electronica eraf slope, dat is idd sneller

misschien leuk om ook te vermelden in hoevel rondjes je de tijd rijdt.

ikzelf heb tot nu toe ongeveer 25 totaal gereden dat is toch heel wat anders al iemand die al 100 heeft gereden :P

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Stomme vraag: als je test run doet in de GT mode, slijten je banden dan ook? Ik heb het gevoel dat mijn wagen slechter rijdt in de eerste ronden dan de latere ronden. Ik zie echter geen indicator staan, dus het zal wel niet...
misschien leuk om ook te vermelden in hoevel rondjes je de tijd rijdt.

ikzelf heb tot nu toe ongeveer 25 totaal gereden dat is toch heel wat anders al iemand die al 100 heeft gereden
Hum, iemand die 100 rondjes rijdt over een toptijd vind ik net zo knap als iemand die het in 25 doet :) Kan je nagaan wat jij zou rijden als je er 100 reed, luilak ;)

[niet dat ik zelf meer dan 10 rondjes uithou...]

[ Voor 49% gewijzigd door Dr. Strangelove op 17-06-2003 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
misschien, maar ik weet het niet zeker want ik heb gt3 niet, maar je banden moeten nog opwarmen, dat was in gt2 wel zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 09:00
kan nie wachten op 4, hoop dat er heel wat meer autos in zitten dan in 3, en dat die modification mod er weer terug inzit net zoals in deel 2.

ben toevallig vandaag weer met gt3 begonnen alleen mijn ps2 is btje naar klote en 9 van 10 keer leest ie die cd niet.. mja na half uur deed ie het eindelijk.

Steffie had altijd nice movies van gt3 hoop dat ie ze weer ff gaat posten want waren wel vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
Dr. Strangelove schreef op 17 June 2003 @ 23:27:
Stomme vraag: als je test run doet in de GT mode, slijten je banden dan ook? Ik heb het gevoel dat mijn wagen slechter rijdt in de eerste ronden dan de latere ronden. Ik zie echter geen indicator staan, dus het zal wel niet...

[...]

Hum, iemand die 100 rondjes rijdt over een toptijd vind ik net zo knap als iemand die het in 25 doet :) Kan je nagaan wat jij zou rijden als je er 100 reed, luilak ;)

[niet dat ik zelf meer dan 10 rondjes uithou...]
niet dat ik lui ben, maar ik heb er geen tijd voor :P
komet ook nog capturestriken natuurlijk

Krypto, als je ps2 niet goed meet spellen leest ff openmaken en je laser cleanen, dat scheelt een hoop.

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 22:46:
Dan moet je de arcade mode uitspelen, = kwestie van 1 uur

Morgen ga ik op Monaco gassen, nu zitten ze beneden tv te kijken :( .
Dus al die single races op professional uitrijden gewoon? Maar kan je in Arcade mode je afstelling wel veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
kutkip schreef op 18 juni 2003 @ 10:31:
[...]

Dus al die single races op professional uitrijden gewoon? Maar kan je in Arcade mode je afstelling wel veranderen?
heb je niet nodig die win je zo wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat hij bedoelt als hij eenmaal uit monaco kan kiezen.

Ja dat kun je doen als je racet in de mode free run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joepie, 1,12,125 op Monaco met de Polyphony 001

En voorlopig 1,15,556 op het zelfde circuit met de Polyphony 002

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
Dat maakt niet zo heel veel uit. Als je dat wilt testen moet je ff zo'n 1000m test doen. En nee ik heb die gouden medailles niet, ben ik te lui voor. Net als al die races uitrijden. Ik rij alleen een race om een auto te krijgen die ik wil :P
En als je met time attacks een auto wint, dan heb je die ook in simulation mode?
die gouden tijden zijn wel het moeilijskte onderdeel van het spel! vooral omdat het puur uitgaat van rijder skills en niet 'tuning' skills :P

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Zijn er hier ook mensen die zonder tuning en met simulation tires rijden ?, maakt het spel veeel spannender [om uit te spelen moet je maar de simulation tires weglaten, dat komt wel met de random races].

Racen met auto's als de Cobra/V8 Vantage, sim tires, en dan op Special Stage route 5 [met de regen dus :P.] dan is het pas echt uitdagend om een snelle tijd neer te zetten.

Ik heb 't spel bijna helemaal zonder tuning uitgespeeld, behalve met dingen als de Yaris cup.. [10 laps met een yaris op de lange-afstand oval.. :( , dan moet je wel.. ]

Alles goud halen is wel belangerijk ;), anders had ik nooit een mooie vanquish [want ik won een goor-groene in de english cup later.] en die is vele malen lelijker dan mijn malham white versie. De Z car, Rx-8 etc zijn helaas altijd dezelfde kleur.

[ Voor 53% gewijzigd door agentorangina op 19-06-2003 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
kzou t wel doen als je er verder mee komt in het spel, maar je wint er niets mee. Ik heb het wel eens gedaan maar het wijkt als ik het me goed herinner heel erg af van normale banden, en dan moet je als het ware opnieuw een auto leren kennen. Zou wel leuk zijn maar ik heb de tijd er niet voor ;)

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er misschien iemand een setting guide ofzo??
Ik wil weer een beetje gaan driften, maar tis lastig met een slecht afgestelde wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 17:28:
Heeft er misschien iemand een setting guide ofzo??
Ik wil weer een beetje gaan driften, maar tis lastig met een slecht afgestelde wagen.
Ow dan moet je ff de Aston Martin Vanquish winnen. Zoals hier ergens boven al staat is dat iets van de English sportscar cup oid waar die te winnen is. Ik heb zulke vette replays van die wagen :9 8) Er zijn nog wel meer auto's waarmee het kan hoor, ik d8 de Mazda MX-7. Als je die bak hebt wil ik wel ff kijken wat voor settings je moet hebben. (iets van traction control op 1, en stabilisatie systeem op 0 en verder kun je de downforce achter misschien nog verminderen. Verder ff wat banden proberen)
marko77 schreef op 19 June 2003 @ 10:07:
[...]

die gouden tijden zijn wel het moeilijskte onderdeel van het spel! vooral omdat het puur uitgaat van rijder skills en niet 'tuning' skills :P
Volgens mij kom ik dan niet ver. :P Ik had al bij sommige test (allen in de S licence hoor) moeite met het halen van een bronzen medaille. Ik denk ook dat mijn wagens
heel goed getuned zijn en dat ik daarom sneller was met midfield. (bovendien bevalt die track me ook wel heel goed)

[ Voor 28% gewijzigd door kutkip op 19-06-2003 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je wilt leren driften raad ik je aan hier een kijkje te nemen http://www.gtplanet.net/forum/f-115.html

staat onder andere een leuke drift guide etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
iemand toeavllig site met pics van price cars van gt3?
kan wel alleen tekst vinden etc. maar had eerst site met ook pics van de auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
kRyPtO schreef op 19 June 2003 @ 23:31:
iemand toeavllig site met pics van price cars van gt3?
kan wel alleen tekst vinden etc. maar had eerst site met ook pics van de auto's.
www.gtplanet.net :)

staan ze allemaal!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
vette shit die site was ik dus kwijt, had eerst alles uitgeprinst maar ben blaadjes kwijt...

:> :> :> :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midnightimpact
  • Laatst online: 22-12-2020
Heeft er iemand misschien afstelling tips voor mijn opgevoerde Dodge Vipers gts met ongeveer 700pk. Met hoge downforce houd ik hem nog niet op de weg. Vooral die RDI balance ofzo (zit op werk nu) die je in het zelfde scherm als de versnellingen kan instellen begrijp ik geen zak van. Gelukkig maak ik op het rechte stuk altijd weer 3 seconden goed in de race, maar in de bochten wordt ik driedubbel gepasseerd door de imprezatjes omdat ik tot 60 terug moet remmen. M'n Lancer EvoVI tommy makkinen edioton met veel te veel PK hoef ik al helemaal niet te proberen omdat ik niet zo'n Drifter ben.

(ja ik weet dat Vipers zwaar :r zijn, maar ik heb er zoveel in geinvesteerd)

[ Voor 10% gewijzigd door Midnightimpact op 20-06-2003 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Midnightimpact schreef op 20 June 2003 @ 10:49:
Heeft er iemand misschien afstelling tips voor mijn opgevoerde Dodge Vipers gts met ongeveer 700pk. Met hoge downforce houd ik hem nog niet op de weg. Vooral die RDI balance ofzo (zit op werk nu) die je in het zelfde scherm als de versnellingen kan instellen begrijp ik geen zak van. Gelukkig maak ik op het rechte stuk altijd weer 3 seconden goed in de race, maar in de bochten wordt ik driedubbel gepasseerd door de imprezatjes omdat ik tot 60 terug moet remmen. M'n Lancer EvoVI tommy makkinen edioton met veel te veel PK hoef ik al helemaal niet te proberen omdat ik niet zo'n Drifter ben.

(ja ik weet dat Vipers zwaar :r zijn, maar ik heb er zoveel in geinvesteerd)
Dit is toch die Viper die je gewoon kunt kopen? Ik heb toch niks te doen dus ik koop hem ff en zal wel ff proberen dat ding af te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midnightimpact
kutkip schreef op 20 juni 2003 @ 12:08:
[...]

Dit is toch die Viper die je gewoon kunt kopen? Ik heb toch niks te doen dus ik koop hem ff en zal wel ff proberen dat ding af te stellen.
Had ik gewoon gekocht ja, geloof ik. ik had gt3 al 1/2 niet gespeeld tot ik dit topic las :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Midnightimpact schreef op 20 June 2003 @ 12:31:
[...]

Had ik gewoon gekocht ja, geloof ik. ik had gt3 al 1/2 niet gespeeld tot ik dit topic las :)
Hij rijdt zo denk ik wel wat beter, maar al het gewicht zit bij die auto voorin en hij heeft werkelijk een fantaschtisch onderstuur 8)7 en die remmen doen al helemaal niks. Ik ben wel uitgegaan van een vol getunede wagen, je moet ook zeker wel alles op vol tunen (1000+pk) en ook super softe banden nemen wil je een beetje vooruitkomen.
f=front
r=rear

OK komt ie:
spring rate: f=20,0 r=19,8
ride height: f&r=84mm
bound: f&r=3
rebound: f&r=10
camber: f&r=0
toe: f&r=2
stabiliser: f&r=1
brakes: (niet echt nodig, hij blijft zeer slecht remmen) f&r=12
LSD 8) : ini:60, acc:40, dec:60
gears (heb ik ook maar meteen ff verandert)
1- 2,812
2- 1,935
3- 1,451
4- 1,161
5- 0,985
6- 0,855
final- (moet je natuurlijk veranderen per circuit) ongeveer 2,24

ASM (stabilisatie systeem) 5 (zou eventueel nog wat hoger kunnen als je over de kerbstones spint)
TCS (tracion controll) 3

[ Voor 11% gewijzigd door kutkip op 20-06-2003 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

GRrrrrrr jullie zijn echt erg weten jullie dat? :)
ik wilde wachten met gt te spelen tot de psx uitkwam, maar nu ben ik dus weer begonnen met gt2 op de ps1 :)
ff suupjes tunen >:)

edit:
op deze site:
http://www.gtplanet.net/article8.html
staat dat er heel veel supra's in gt2 zitten (dat verbaasde me al enigszins..)
maar in de toyota store zijn er maar 2 te koop, waar zijn die andere?
http://www.gtplanet.net/article10.html hier staan er ook een paar, maar niet die ik wil >:)

[ Voor 46% gewijzigd door scorpie op 20-06-2003 14:12 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik het even hebben over stuurtjes met ondersteuning door gt3 en zowel de pc??
Ik zou graag een stuurtje gebruiken op beide platforms. Iemand een goed alternatief??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midnightimpact
kutkip schreef op 20 June 2003 @ 13:36:
[...]

Hij rijdt zo denk ik wel wat beter, maar al het gewicht zit bij die auto voorin en hij heeft werkelijk een fantaschtisch onderstuur 8)7 en die remmen doen al helemaal niks. Ik ben wel uitgegaan van een vol getunede wagen, je moet ook zeker wel alles op vol tunen (1000+pk) en ook super softe banden nemen wil je een beetje vooruitkomen.
f=front
r=rear

OK komt ie:
spring rate: f=20,0 r=19,8
ride height: f&r=84mm
bound: f&r=3
rebound: f&r=10
camber: f&r=0
toe: f&r=2
stabiliser: f&r=1
brakes: (niet echt nodig, hij blijft zeer slecht remmen) f&r=12
LSD 8) : ini:60, acc:40, dec:60
gears (heb ik ook maar meteen ff verandert)
1- 2,812
2- 1,935
3- 1,451
4- 1,161
5- 0,985
6- 0,855
final- (moet je natuurlijk veranderen per circuit) ongeveer 2,24

ASM (stabilisatie systeem) 5 (zou eventueel nog wat hoger kunnen als je over de kerbstones spint)
TCS (tracion controll) 3
thnx :D 1000 PK :P Dit moet me heel wat verder brengen hoop ik. Die remmen zijn inderdaad echt verschrikkelijk, iemand mooi uitremmen hebben die Amerikanen nog nooit van gehoord :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
jullie hebben mij weer verslaafd gemaakt!!

ik wil echt GT4 hebben, als deze uitkomt :)
maarjah, ik ben dus weer met mijn GT2 door gegaan, PSX weer aan de tv gehangen en gamen.. woohoo, had al 97,71% complete, vanmiddag 1 endurance (van de 3 die ik nog moest) gedaan en huppa, 98,17% .. mja gaat lekker zo :o

moet dus nu nog alleen 2 endurance racen.. zouden die de laatste 1,8 procent vol maken? :D btw.. krijg je nog een bonus voor 100% complete?

owjah, zit op day 426 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Mijn playstation pakt mijn gt2 cd's niet meer HELP!!! ???

ik krijg dat scherm van playstation dat je er een cd in moet doen... en ik heb vanmorgen / vanmiddag nog gespeeld??!?! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Scorperito schreef op 20 June 2003 @ 18:58:
Mijn playstation pakt mijn gt2 cd's niet meer HELP!!! ???

ik krijg dat scherm van playstation dat je er een cd in moet doen... en ik heb vanmorgen / vanmiddag nog gespeeld??!?! :?
Misschien ff cd'tje en lens schoonmaken? En anders heb je meteen een goed excuus om een PS2 en GT3 te kopen >:)

En wat auto's betreft; Die formule 1 auto's kunnen wij toch niet winnen, alleen maar die polyphony 001 en 002?

[ Voor 15% gewijzigd door kutkip op 21-06-2003 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Misschien ook leuk op een rally track te racen en kijken wie laagste tijd neer zet?
(EN dan wel met echte rally auto, niet met een porsche en dan rally banden eronder :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omfg ik ga weer beginnen met gt2 op de psx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, mensen, mensen :P :+

Ik zag dit topic ineens en wat een idee! :) GT3 heb ik niet meegemaakt vanwege het gebrek van een PSX2.

Maar GT1 en voornamelijk GT2..................wat heb ik die CD's gemarteld. Dit is voor mij persoonlijk nog altijd DE game in deze genre. Onvoorstelbare handling en een shitload aan auto's. De replay's keek ik altijd met genot naar. :P

Voor de GT4 ga ik zeker een PSX2 aanschaffen.

Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Verwijderd schreef op 21 June 2003 @ 17:01:

Voor de GT4 ga ik zeker een PSX2 aanschaffen.
daar sluit ik mij helemaal bij aan :)

ik denk dat Sony met GT4 een dikke Aas in handen heeft, ik wil die game nu al hebben!!
Ik heb jammergenoeg, geen PS2, wel een PSX ;) , dus ook geen GT3, maar als GT4 uitkomt, ga ik die zeker kopen.
Zal er een speciale aanbieding komen met GT4 + een ps2? HOPE SO!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonni schreef op 21 juni 2003 @ 17:27:
[...]

ik denk dat Sony met GT4 een dikke Aas in handen heeft, ik wil die game nu al hebben!!
Ik heb jammergenoeg, geen PS2, wel een PSX ;) , dus ook geen GT3, maar als GT4 uitkomt, ga ik die zeker kopen.
Ik wil dat spel ook zo snel mogelijk en ik ga er zeker mee online:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonni schreef op 21 juni 2003 @ 17:27:
[...]

Ik wil dat spel ook zo snel mogelijk en ik ga er zeker mee online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Effe mierenneuken niemand hier heeft een PSX.
Die heet nu Playstation of PSO :)
Dit is een PSX :P
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/av/docs/20030528/sony1_02.jpg
Sony presenteert de PSX *

Ben trouwens nog altijd niet onder mijn tijd gekomen, ik ben een prutser :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
officieel heet dat ding nu de PSX, maar de 1e PS werd ook PSX genoemd, en daar had ik het dus over.. de PSO = PlayStation One, die heb ik dus niet, vind m wel leuk trouwens ;) zo klein en rond :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:25
Eerste PS had als codenaam PSX, maar die naam werd over het algemeen beschouwd als de naam. Dat is volgens mij het verhaal erachter, noem mijn PS ook gewoon PSX btw ;)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
In de VS is PSX altijd gebruikt als verkorting van PlayStation (waar wij in Europa PS zeiden). Charts, tijdschriften, winkels hadden het altijd over PSX, nooit PlayStation en al helemaal geen PS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 23-09 02:20
Hebben trouwens nog meer mensen de GT2 versie voor 100% uitgespeeld ? :)

De US versie ging maar tot 98,2 ofzo :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:06

Steffie

Opaque

Sir_Killalot schreef op 24 June 2003 @ 13:45:
Hebben trouwens nog meer mensen de GT2 versie voor 100% uitgespeeld ? :)

De US versie ging maar tot 98,2 ofzo :o
Die versie kan je niet tot 100% complementeren. Dit komt doordat er aanvankelijk een onderdeel met sprint races werd ontwikkeld. Echter dit onderdeel is niet ver voor de release geschrapt, terwijl het wel werd meegeteld voor het percentage dat je reeds hebt gehaald.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Steffie schreef op 24 June 2003 @ 14:50:
[...]
Die versie kan je niet tot 100% complementeren. Dit komt doordat er aanvankelijk een onderdeel met sprint races werd ontwikkeld. Echter dit onderdeel is niet ver voor de release geschrapt, terwijl het wel werd meegeteld voor het percentage dat je reeds hebt gehaald.
Je bedoelt dat bij geen 1 GT2 versie de 100% gehaald kan worden ? :)

En dat van die drag races wist ik ook al zo'n die jaar, wel leuk dat de 2 HKS drag bakken er nog inzitten, 1011 PK 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in gt2 echt alles uitgespeeld, en toch ging de teller niet verder dan 99% ofzo (zoals hierboven ook al gezegd is).... en ik had dus ook de US versie, vandaar dus.

Bij GT3 ben ik maar tot 90% gekomen, en verder zal ik ook nooit komen omdat mijn GT3 het sinds een paar dagen ineens niet meer doet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 15:37:
Ik heb in gt2 echt alles uitgespeeld, en toch ging de teller niet verder dan 99% ofzo (zoals hierboven ook al gezegd is).... en ik had dus ook de US versie, vandaar dus.

Bij GT3 ben ik maar tot 90% gekomen, en verder zal ik ook nooit komen omdat mijn GT3 het sinds een paar dagen ineens niet meer doet :(
Mijn EU versie :7

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/8186/full.jpg
(clickable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:06

Steffie

Opaque

Verwijderd schreef op 24 juni 2003 @ 15:37:

Bellen met Columbia Playstation. Nummer kan je wel vinden in je PS2 handleiding. Je doet dan je verhaal en vervolgens krijg je een referentienummer. Dit referentienummer vermeld je op het pakket met het spel dat je kostenloos op gaat sturen naar hun antwoordnummer. Vervolgens gaat er een beste tijd (in mijn geval ruim 2 maanden) overheen en krijg je kostenloos een nieuw exemplaar thuisgestuurd.

Ik speelde overigens ook de NTSC U/C versie. Voorzover ik weet geldt die 100% beperking op zowel de NTSC U/C als NTSC J release en zoals blijkt uit de screenie hierboven niet voor de PAL release.

[ Voor 12% gewijzigd door Steffie op 24-06-2003 16:19 ]

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
je kan de NTSC wel 100% uitspelen, er was een raar trucje voor nodig maar ik heb het ooit es gelezen dat het wel degelijk kan.

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
ik zit met gt2 nu op de 98,17 % met nog 2 endurance races te gaan... van de week 1tje gedaan.. wel grappig :D

pak het spel na maanden weer eens op en moet nogsteeds 2 races doen.. whehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
marko77 schreef op 24 June 2003 @ 16:21:
je kan de NTSC wel 100% uitspelen, er was een raar trucje voor nodig maar ik heb het ooit es gelezen dat het wel degelijk kan.
Misschien met zo'n Action Replay/Gameshark geval, maar op de normale manier gaat het toch echt niet lukken, Sony heeft dit zelf gezegd :)
GLITCHES
----------
So far, the only thing that I've heard of as of now, is that you can't get 100%
of the game completed. Sony of Japan recently stated that because of a
production problem, it is NOT possible to get 100% of the game done. The highest
possible percentage is 98.2%. I'm pretty sure that the other 1.8% HAS to be the
drag racing mode that was apparently left out of GT2. :(
bron: http://db.gamefaqs.com/co...gran_turismo_2_glitch.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Iemand een idee waarom mijn playstation na een uurtje spelen zwart beeld doorgeeft aan m'n tv? enige oplossing is playstation uit en tv minstens 10 minuten uit.

hierdoor kon ik m'n superlicense niet saven :( was net zo ver.
argh, hopen maar dat die psx snel komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Scorperito schreef op 25 juni 2003 @ 03:38:
Iemand een idee waarom mijn playstation na een uurtje spelen zwart beeld doorgeeft aan m'n tv? enige oplossing is playstation uit en tv minstens 10 minuten uit.

hierdoor kon ik m'n superlicense niet saven :( was net zo ver.
argh, hopen maar dat die psx snel komt
Ik denk dat je ps2 maar terug moet brengen naar de winkel om hem om te ruilen. Als je hem zelf openmaakt dan kan dat iig niet meer.

En is hier iemand wel eens door die muur bij Seatle of Monaco gagaan? Je kunt nl het circuit verlaten :P Mij is het nog niet gelukt. Bij monaco moet je na de tunnel de muur links raken, en bij Seatle II (reverse) voor de eerste bocht de banden aan de rechter kant, je moet wel een heel hoge snelheid hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog nooit van gehoord, dat die bug in het spel zat. In Gt2 kan het wel op die hele kleine baan (weet ff niet meer hoe die heet), die je alleen in de time trail mode kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 13:19:
nog nooit van gehoord, dat die bug in het spel zat. In Gt2 kan het wel op die hele kleine baan (weet ff niet meer hoe die heet), die je alleen in de time trail mode kan spelen.
Motor Sports Land ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.co.jp/HeartLand-Namiki/4926/gt2kabe1.jpg

Is mij ook wellis gelukt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 June 2003 @ 15:30:
Kan ik het even hebben over stuurtjes met ondersteuning door gt3 en zowel de pc??
Ik zou graag een stuurtje gebruiken op beide platforms. Iemand een goed alternatief??
Gevraagd, maar niet beantwoord. Misschien kan iemand me nu vertellen hoe of wat???
Wat is gewoon het beste stuurtje voor GT3???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 18:29:
[...]

Gevraagd, maar niet beantwoord. Misschien kan iemand me nu vertellen hoe of wat???
Wat is gewoon het beste stuurtje voor GT3???
Logitech Driving Force

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar ik zou graag het stuurtje op de pc aansluiten en op de ps2.
pricewatch: Logitech WingMan Formula Force GP
Die kan het dacht ik, maar ik zou graag de momo force gebruiken.
Welk stuurtje is de beste in het algemeen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:34
Verwijderd schreef op 01 juli 2003 @ 21:36:
[...]

die heb ik (formula force gp) en dat kan idd.
maar het is eigenlijk een kut ding. maar nog herrie ook....
trouwens, ik vraag me nogsteeds af waar je een stuur moet bevestigen als je voor een tv zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:57

Wom

sharkzor schreef op 01 juli 2003 @ 23:39:
[...]

die heb ik (formula force gp) en dat kan idd.
maar het is eigenlijk een kut ding. maar nog herrie ook....
trouwens, ik vraag me nogsteeds af waar je een stuur moet bevestigen als je voor een tv zit...
Meestal hebben console versies een soort van beugel die je tussen je dijen kunt klemmen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Je hebt een apparaatje waarmee je je ps2 kan aansluiten op je monitor, en daar heb je meestal wel plek. Dan is een stuurtje die je voor de pc en ps2 kan gebruiken wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
jij bedoelt een vga adapter maar de beeldkwaliteit laat dan vaak te wensen over, vooral de goedkopere adapters.

Je kan toch ook een bureau of tafel vlakbij je tv gebruiken??

ikzelf speel op een amiga 1084 monitor :D

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 21:36:
[...]

Ik gebruik een Thrustmaster Force Feedback racing wheel. Is een pc stuur, maar dankzij de usb aansluiting kan dat stuur ook op de ps2 aangesloten worden. Werkt perfect in GT3.
Ik heb dat stuur btw op een ouwe schooltafel staan. Mijn tv staat redelijk op hoogte dus ik kan alles dan normaal zien.

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Iedereen denkt trouwens dat de Escudo Pikes Peak de snelste auto van GT2 is, maar 'mijn' Toyota GT1 Road Car is toch net iets sneller :9

[edit] plaatjes zijn brak door crash van een T.net server: GoT heeft kuren... picserver en search plat.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/8188/full.jpg
clickable

Alle extra onderdelen zitten erop en binnen een paar seconden zit hij op de 300 KM/u, maar omdat dit geen 4WD is trekt de Suzuki wel sneller op :)

Ook nog even de lichtste en langzaamste auto van GT2, de Subaru 360 en die 360 staat voor z'n 360 CC motor inhoud 8)7

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/8187/full.jpg
clickable

Van 0 naar 100 in 3 weken :*)

Met een turbo erop krijg je ineens 142 PK :+

In de previews van GT2 zag je ook altijd de MB CLK-GTR maar die hebben ze uit het spel moeten halen omdat EA al de rechten voor die auto had :(

Maar als je een GameShark of DexDrive heb kan je er toch mee spelen want hij staat nog wel op de CD :)

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/screenshots/9/197469/gt2_screen304.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/screenshots/9/197469/gt2_screen294.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/screenshots/9/197469/gt2_screen295.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/screenshots/9/197469/gt2_screen296.jpg

hier is de save te downloaden: http://private.addcom.de/bradley/gt2/downloads.htm

[ Voor 18% gewijzigd door Sir_Killalot op 18-08-2003 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog eens over de stuurtjes. Ik heb een topic gevonden waarin wordt gezegd dat de MOMO stuurtjes compatible zijn met de mooie game gt3.
http://www.gtplanet.net/forum/t-25535.html
Geldt dit ook voor die racing versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 July 2003 @ 00:35:
Nog eens over de stuurtjes. Ik heb een topic gevonden waarin wordt gezegd dat de MOMO stuurtjes compatible zijn met de mooie game gt3.
http://www.gtplanet.net/forum/t-25535.html
Geldt dit ook voor die racing versie?
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok jongens
wat zijn nou jullie tijden op apricot hill in de tinme trial mode

???????????????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

where you got your information from ???
Ik heb mijn linkje van het "bewijs" er namelijk wel bij staan.
Sorry voor de post hierboven, die beter hier geplaatst had kunnen worden.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2003 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Verwijderd schreef op 06 July 2003 @ 15:12:
ok jongens
wat zijn nou jullie tijden op apricot hill in de tinme trial mode

???????????????????
Zet eerst zelf maar eens een tijd neer, daarna kunnen wij die aanvallen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Sir_Killalot schreef op 05 July 2003 @ 16:45:
Iedereen denkt trouwens dat de Escudo Pikes Peak de snelste auto van GT2 is, maar 'mijn' Toyota GT1 Road Car is toch net iets sneller :9

[afbeelding]
clickable

Alle extra onderdelen zitten erop en binnen een paar seconden zit hij op de 300 KM/u, maar omdat dit geen 4WD is trekt de Suzuki wel sneller op :)

Ook nog even de lichtste en langzaamste auto van GT2, de Subaru 360 en die 360 staat voor z'n 360 CC motor inhoud 8)7

[afbeelding]
clickable

In de previews van GT2 zag je ook altijd de MB CLK-GTR maar die hebben ze uit het spel moeten halen omdat EA al de rechten voor die auto had :(

Maar als je een GameShark of DexDrive heb kan je er toch mee spelen want hij staat nog wel op de CD :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

hier is de save te downloaden: http://private.addcom.de/bradley/gt2/downloads.htm
wat dacht je van de Nissan R390, als die volledig getuned is gaat die ook bere snel en ligt veel strakker op de weg dan die Escudo hoor, en verder, het meest stomme autootje in GT2 is de Midget :P van Daihatsu, dat gele ding met die spiegeltjes enzo, klein pickup karretje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Yonni schreef op 07 July 2003 @ 22:35:
[...]

wat dacht je van de Nissan R390, als die volledig getuned is gaat die ook bere snel en ligt veel strakker op de weg dan die Escudo hoor, en verder, het meest stomme autootje in GT2 is de Midget :P van Daihatsu, dat gele ding met die spiegeltjes enzo, klein pickup karretje 8)
Die R390 is ook niet slecht nee, ik heb de rode straat versie met +/- 833 PK en de blauwe race versie met 663 PK 8)

Afbeeldingslocatie: http://www.automotivearticles.com/infiniti-nissan/r390-2.jpg

De rode/zwarte versie schijnt iets beter te zijn alleen moet je om die te krijgen 300 KM rijden op Grand Valley Speedway en toen kreeg in de Subaru Impreza :(

Afbeeldingslocatie: http://www.izu.co.jp/~yamamoto/hobby/plamodel/R390.jpg

Die Midget pick-up heb ik ook, opgevoerd naar 83PK ofzo, heb er zelfs races mee gewonnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Sir_Killalot schreef op 08 July 2003 @ 03:33:
De rode/zwarte versie schijnt iets beter te zijn alleen moet je om die te krijgen 300 KM rijden op Grand Valley Speedway en toen kreeg in de Subaru Impreza :(
Dat heb ik dus met die auto met GT3 :( Dan moet je in de professional league de dream car race uitrijden geloof ik (iets van 8 races a 20 ronden), krijg je weer random een auto :r En ja hoor, na 2x die race gereden te hebben heb ik die auto nog niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
Sir_Killalot schreef op 05 July 2003 @ 16:45:

[afbeelding]
clickable

[afbeelding]
clickable

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

In GT2 is de escudo wel degelijk de snelste (ok, de drag is met een bug nog sneller)
Het feit dat bij jou de GT one sneller is betekent dat je niet goed getuned heb :P

300 km/h vind ik nou niet echt snel.
met de escudo redt je ez 400 +

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abeker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-09 15:26

abeker

...

qua topsnelheid is de Escudo wel sneller ja, maar probeer maar eens fatsoenlijke rondes te rijden met dat ding!

the less one forgets, the less one remembers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
marko77 schreef op 08 July 2003 @ 12:23:
[...]

In GT2 is de escudo wel degelijk de snelste (ok, de drag is met een bug nog sneller)
Het feit dat bij jou de GT one sneller is betekent dat je niet goed getuned heb :P

300 km/h vind ik nou niet echt snel.
met de escudo redt je ez 400 +
Ja, ik heb het dus niet over een paar rondjes rijden op de Test Course maar gewoon met echte races enzo :)

Op het rechte stuk is de Escudo idd een stuk sneller, na een paar minuten tunen zat ik al op de 425 KM/u :P

(en ik zei dat de Toyota binnen de paar seconden op de 300 zat, niet dat dat ze topsnelheid is ;) )

[ Voor 9% gewijzigd door Sir_Killalot op 08-07-2003 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
kutkip schreef op 08 July 2003 @ 12:21:
[...]

Dat heb ik dus met die auto met GT3 :( Dan moet je in de professional league de dream car race uitrijden geloof ik (iets van 8 races a 20 ronden), krijg je weer random een auto :r En ja hoor, na 2x die race gereden te hebben heb ik die auto nog niet :(
Daar is een oplossing voor bij GT3 ;)

'Is there any way to get the prize car I want from a race?
---------------------------------------------------------
For the first time in GT history... YES!!! There's a bit of an exploit that
will let you get whatever prize car you want from a Series Race. It doesn't
work on Endurance Races, and Single Races only have one car to win anyway.
Here are step-by-step instructions:

1. Win all the races of a series except the last one. Actually, you don't
have to win them all, you just have to have a lead of at least eleven points
going into the last race.

2. Save the game from the series menu before the last race.

3. Start the last race, then immediately pause the game and choose "Exit".
This will forfeit the last race, but since you have an eleven-point lead over
the second-place scorer, you will still win the series.

4. Get your prize car; if it's not the one you wanted, exit to the main menu
and load your saved game.

5. Repeat steps 3 and 4 as many times as necessary.

Keep in mind you'll have to race the final race as a single race to get all
the medals and completion percentage for the series.'

Ik weet niet of dit ook bij jouw 'probleem' werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Ow thanks da's handig! Nog nooit aan gedacht eigenlijk :D En ja dit werkt ook voor mijn race (is nl een serie van races). Alleen moet ik hem toch nog minimaal 1x helemaal rijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
En dat wisten jullie nog niet ??? :P

nog even over de escudo, deze auto is ook op gewone banen wel degelijk sneller dan de GT one, alleen het tunen en rijden vergt veel meer skill omdat ie zo ongelooflijk veel trekkracht heeft.

op grand valley b.v. red je in GT2 met de GT one tijden van rond de 1.30 (zo uit mn hoofd)
met de escudo haal je eerder 1.25.

--ik ben het wel met jullie eens dat ie lastig rijdt die escudo, maar oefening baart kunst :*)

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Steffie schreef op 24 juni 2003 @ 16:17:
[...]

Ik speelde overigens ook de NTSC U/C versie. Voorzover ik weet geldt die 100% beperking op zowel de NTSC U/C als NTSC J release en zoals blijkt uit de screenie hierboven niet voor de PAL release.
Ik kwam dit toevallig op een site tegen:

Several versions of GT2?

» There is PAL for Europe, the Japanese version, but three North American flavors:

» (Version 1.0) Car Wash says 5000 Cr, Muscle Car Cup licenses are incorrect, #6 Mark Martin's Taurus SHO as racing modification, 98.2% complete maximum.

» (Version 1.1) Car Wash says 50 Cr, Muscle Car Cup licenses are incorrect, #6 Mark Martin's Taurus SHO is gone, 98.2% complete maximum.

» (Version 1.2) Car Wash says 50 Cr, Muscle Car Cup licenses fixed, #6 Mark Martin's Taurus SHO is gone, 100% complete maximum.

Dus als je een 1.2 versie heb kan je met de NTSC versie wel 100% halen :)

Ik heb trouwens ook nog ff 2 pics gemaakt van de vage Daihatsu Midget 8)7

[edit] plaatjes zijn brak door crash van een T.net server: GoT heeft kuren... picserver en search plat.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/8184/full.jpg
clickable

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/8183/full.jpg
clickable

Standaard heeft hij trouwens maar 34 PK :)

Ik heb eindelijk ook is de Impreza 22B STi kunnen kopen, deze staat heel soms bij de used cars :)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/8185/full.jpg
clickable

Standaard 1270 kilo en 276 PK :)

Jammer dat er in Japan een wet is waarin staat dat straatauto's maar 280 PK mogen hebben, want anders zouden de Skyline's, Supra's enz enz standaard al veel meer PK's hebben :)

[ Voor 6% gewijzigd door Sir_Killalot op 18-08-2003 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 11:03
55 nieuwe screens van GT4

Filmpjes:
1-2-3-4-5-6-7-8-9

edit:
de links kunnen erg traag zijn...

[ Voor 4% gewijzigd door Fred_Perry op 18-08-2003 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
dat ziet er gaaf uit! :D

ik weet het nu zo net nog niet, zal ik als deze uitkomt een PS2 + GT4 kopen? of toch laten en dan eerst voor mijn Rijbewijs gaan?

ik weet het nog net zo niet... grrrr :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
PS2 + GT4, en dan gewoon in 1 keer zonder rijles examen doen. :+
En de links zijn volgens mij geheel down :|

Maar dit wordt zeker weer zo'n game die ik blind koop, niet zo gek natuurlijk :p
Samen met MGS3 en Sam&Max2 is dit echt een spel waar ik niet op kan wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Ik wil die stuur zooooooooooooooooooooooooooo graag hebben. Is gewoon de meest brute stuur die ooit ontwikkeld is voor de massa publiek

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Albinoraptor schreef op 18 August 2003 @ 15:08:
PS2 + GT4, en dan gewoon in 1 keer zonder rijles examen doen. :+
En de links zijn volgens mij geheel down :|

Maar dit wordt zeker weer zo'n game die ik blind koop, niet zo gek natuurlijk :p
Samen met MGS3 en Sam&Max2 is dit echt een spel waar ik niet op kan wachten.
De pics site doet het hier wel, alleen de filmpjes komen niet binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Ik heb een Frans forum gevonden waar erg veel GT4 filmpjes opstaan :9~

http://www.gtplay.com/~forum/viewtopic.php?t=1089
Pagina: 1 2 Laatste