Het grote Gran Turismo topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 276 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:27
Afbeeldingslocatie: http://psx-critique.8m.com/granturismo.jpg

Het lijkt me nu wel eens tijd worden voor een gezamelijk Gran Turismo topic. Hier kun je de nieuwtjes en screens van de aankomende GT4 plaatsen maar ook tijden uitwisselen van GT3 en als je wilt zelfs van GT1 en2, als er dan nog iemand is om mee te vergelijken :D Zo kun je zien of er nog snelle auto's zijn die je nog niet hebt en hoe goed of slecht je rijdt en/of je je auto hebt afgestelt. Verder kun je als je hier een of meerdere tijden plaatst ook een of meerdere tips kwijt.
LET OP!: De tijden die je hier post moeten controleerbaar zijn en daarom moet je de replay ervan opslaan!

Aangezien het de vergelijkbaarheid niet ten goede komt als we allemaal tijden vergelijken van een ander circuit, heb ik maar een circuit uitgekozen.
Een goede track hiervoor lijkt mij Midfield; een track die vrij kort is maar toch van alles in zich heeft zoals lange doordraaiers, lange rechte stukken en scherpe bochten waarvoor je helemaal terug moet naar de 1e versnelling. Ik hoop dat jullie GT3 fans het daarmee eens zijn en desnoods switchen we nog naar een andere track. Ik zal mijn top 5 tijden alvast neerplanten hier:

1: polyphony 001 - 0,51,821
2: GT-ONE Road car - 0,57,077
3: Zonda race car - 0,57,123
4: 787B - 0,57,230
5: ARTA NSX - 0,59,274

[ Voor 18% gewijzigd door kutkip op 16-06-2003 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gran Turismo is 1 van de beste race game ooit, maar het is alleen zo jammer dat deze game niet op de PC te spelen is. Erg jammer moet ik zeggen. Misschien wordt het tijd dat ze eens een Grand Turismo voor de PC moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:57

Wom

Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 16:26:
Gran Turismo is 1 van de beste race game ooit, maar het is alleen zo jammer dat deze game niet op de PC te spelen is. Erg jammer moet ik zeggen. Misschien wordt het tijd dat ze eens een Grand Turismo voor de PC moeten maken.
Twee jaar terug waren er geruchten dat er een soort Pro versie gemaakt ging worden van Gran Turismo die voor de PC bestemd was. Heb daar verder niks meer van vernomen eerlijk gezegd.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm lijkt me wel een goed idee, ik heb alleen nog geen tijd om te spelen.

Heeft iemand wat gezien van de 24 uur race van Le Mans? Langs de kant stonden al reclameborden van Gran Turismo 4. Vreemd dat ze nu al reclame maken voor het spel. Komt het spel trouwens uit voor de ps2 of voor de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
Ik zal vanavond ff wat rondjes rijden met de f1bak op midfield. Wat dacht je ervan om cote d'azur ook toe te voegen met de polyphony 001??

GT4 komt eind dit jaar uit op de PS2 (met online support waarschijnlijk :*) )

[ Voor 25% gewijzigd door marko77 op 16-06-2003 16:31 ]

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 16:28:
Hmm lijkt me wel een goed idee, ik heb alleen nog geen tijd om te spelen.

Heeft iemand wat gezien van de 24 uur race van Le Mans? Langs de kant stonden al reclameborden van Gran Turismo 4. Vreemd dat ze nu al reclame maken voor het spel. Komt het spel trouwens uit voor de ps2 of voor de ps3?
Ja daar heb ik me ook over verbaasd ja. Hij komt trouwens uit voor de PS2. Zoek maar eens op google ofzo er is al heel wat info over. De releasedatum weet ik niet.

Meer info o.a. hier: http://ps2.ign.com/objects/489/489327.html?fromint=1
marko77 schreef op 16 June 2003 @ 16:30:
Ik zal vanavond ff wat rondjes rijden met de f1bak op midfield. Wat dacht je ervan om cote d'azur ook toe te voegen met de polyphony 001??

GT4 komt eind dit jaar uit op de PS2 (met online support waarschijnlijk :*) )
Monaco is idd ook wel een leuk id alleen kun je die niet 'vanuit je garage' rijden. Dan moet je al een race starten maar met dat verkeer haal je nooit een goede rondetijd .

En wat denken jullie ervan om ook een paar (rij)tips erbij te geven als je je rondetijden post?

[ Voor 41% gewijzigd door kutkip op 16-06-2003 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
eeehm, monaco kan je wel degelijk gewoon time triallen

kies free run dan de baan dan een auto. maar dat terzijde.
i'll be back tonight

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
marko77 schreef op 16 juni 2003 @ 16:47:
eeehm, monaco kan je wel degelijk gewoon time triallen

kies free run dan de baan dan een auto. maar dat terzijde.
i'll be back tonight
Ow w8 dat is zeker in Arcade mode? Heb ik nog nooit serieus gedaan vandaar. thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net toch maar ff 10 rondjes gereden (huiswerk laten we maar een keer zitten :Y) ).

787B op Midfield - 1,03,004 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 16:57:
Ik heb net toch maar ff 10 rondjes gereden (huiswerk laten we maar een keer zitten :Y) ).

787B op Midfield - 1,03,004 :'(
Dat geeft niet. Er is namelijk nog heel veel te tunen en af te stellen.
Een paar basistips:
-Tune de auto volledig en koop super softe banden.
-Blijf doorrijden. 20 rondjes minimaal maar over veel van mijn records heb ik wel 50+ rondjes gedaan denk ik.
-Je moet je ghost blijven volgen om te kijken waar je nog sneller kunt zijn.
-Stel de auto af. Dit is lastig en je moet er wat ervaring mee hebben voordat je precies weet wat alles doet. Je moet gewoon wat verstellen en met de ghost als vergelijking kun je dan ongeveer zien wat het doet, iig of het sneller of langzamer is :)
- Vervang af en toe even de olie. Je kunt dan ff je snelste lap saven en dan later weer de ghost daarvan loaden.

Heb je nog geen vakantie dan? Hier iig wel :*)

[ Voor 26% gewijzigd door kutkip op 16-06-2003 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:42
Vind GT serie geweldig, maar snelle tijden zul je mij niet zien neerzetten :p
Ik stel ook nooit iets in heb ik nooit zin in :D

Wat ze wel mogen doen in GT4 is dat je verschillende save games kan maken op 1 memory card.

Zal toch eens voor de lol met de poly racen op Midfield, zal zo effe laten weten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht al, heb de wagen nl nog niet getuned.
Stel ik de wagen nog superstrak af en dan moet het wel beter gaan.

Heb net ff met de polyphony 001 geracet. 53,420 was mijn tijd, maar er kan nog wel wat vanaf denk ik, morgen maar weer verder (vanavond naar Helmond Sport :P ). Rijderstip: bij deze wagen doorhalen tot 17000 tpm in de eerste 4 versnellingen, van 5 naar 6 bij 16000 tpm.

Nog 2 weekjes school en dan heb ik ook vakantie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Zo effe 10 rondjes geraced, en kom met standaard instellingen van Polyphony 1 op een geweldige ruk tijd van 59.139 moet zeker nog 2 sec af. want reed beetje te veel over binnenkant van gras bij hairpin.

Zal eens kijken of ik eens zin heb om iets in te stellen :p
En waar ik ook weer achter kom is dat ik weer verschrikkelijk goed ben om in de laatste bocht bijv goede tijd te verneuken, ook vaak tijdens racen verneuk ik het gewoon in laatste bocht :p

[ Voor 27% gewijzigd door Albinoraptor op 16-06-2003 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Ik ben ook maar ff gaan proberen m'n tijden te verbeteren nu jullie een aanval op m'n records maken >:) Met de GT-ONE road car geef ik jullie weinig kans, toen ik 10 vrij aardige rondjes had gemaakt zat ik nog op 1,5 sec van m'n eigen record. Of jullie moeten een gat vinden in mijn afstelling maar ook dat lijkt me sterk. Echter met de Polyphony zit ik al op een tiende van m'n eigen tijd, en ik heb daar al 3 tiende onder gezeten maar toen verremde ik me :( Die tijd kan dus zeker scherper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Toyota Gt-one roed car heb ik niet, waar kan je die winnen? (ik heb het spel uitgespeeld tot ca. 90% en heb hem nog steeds niet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Mhahahaha beat this:
1.37.386 met mijn 1337 opa karretje Daihatsu Cuore TR non tuned :p

Zit nu op 58.304 met PolyPhony002 (enig verschil tussen die 2 eigenlijk?)

[ Voor 32% gewijzigd door Albinoraptor op 16-06-2003 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:05

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 17:56:
Die Toyota Gt-one roed car heb ik niet, waar kan je die winnen? (ik heb het spel uitgespeeld tot ca. 90% en heb hem nog steeds niet.)
http://www.gt3times.com/info/cars/

zal die zekers tussen staan, kan je kijken waar je em kan winnen. (usa versie kan pietsie verschillen met Pal versie)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
muhahaha 0,52,919 !! :P trouwens die gasten hier op die bovenstaande link zijn wel heel snel, het record is hier dus een lage 49'er. Volgens mij zijn dat jappanners die meer dan een week lang achter elkaar zonder te stoppen een record proberen te halen om vervolgens met een hartaanval dood neer vallen :P En volgens mij is die Polyphony 002 wel een stuk langzamer hoor.
NvE schreef op 16 juni 2003 @ 18:41:
Ik ben pas op 21% van de game, race nu met zo`n (kut) viper :(
Ben pas geleden weer begonnen en in 1 keer mijn rallyrijbewijs gehaald (hoefde alleen de laatste proef nog).
Maar hoe kom ik nu aan een goede rally car, ik heb rond de 30.000 euro`s/dollars/kredits ( :P ) .
Als je een beetje wilt opschieten in de game dan moet je die laatste endurance race doen (is heel makkelijk, kijk maar of je het met die Viper red, iig harde banden nemen) dan win je die polyphony. Die is heel snel en daar kun je alle races mee winnen. Dan heb je zo een knappe rally auto. Alleen ik vindt dat rally rijden zelf zwaar kut. Ik verlies met elke auto (ja zelfs met die suzuki met 1000+ pk) en het rijdt veel onrealistischer dan bv een Colin Mcrea rally 2.

[ Voor 54% gewijzigd door kutkip op 16-06-2003 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Ik ben pas op 21% van de game, race nu met zo`n (kut) viper :(
Ben pas geleden weer begonnen en in 1 keer mijn rallyrijbewijs gehaald (hoefde alleen de laatste proef nog).
Maar hoe kom ik nu aan een goede rally car, ik heb rond de 30.000 euro`s/dollars/kredits ( :P ) .

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je al een wagen met 300 pk of meer (en dan liefst met 4wd)? Probeer er Rally banden onder te leggen.

Die Polyphony 002 is een auto gebaseerd op een 80er formule1 auto, en heeft volgens mij ook maar 5 versnellingen (weet niet zeker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Ik ga zo even kijken naar mijn auto`s :9 , eerst de kat van mijn schoot van werken :P Audo TT is toch 4wd, of is het echt te lang geleden :?

Naja ik ga klooien :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Laten we afspreken dat een record vanaf nu pas telt als je hem opslaat. Zo is deze te controleren mocht deze onwerkelijk lijken. Anders krijgen we van die gasten die zomaar een tijd posten zonder die gereden te hebben.

Mijn nieuwe tijd is nu 0,52,644. <- That was left-handed! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:35
Jammer alleen dat de andere F1 wagens niet in de PAL versie beschikbaar zijn. Ik moet nog steeds die Poly's unlocken, itt tot GT en GT2 vind ik de races later in het spel gewoon te lang worden, dat had van mij niet gehoeven.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 30-09 10:33

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

dit spel moet voor de pc komen })

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
net ff 4 rondjes gebeukt met de poly met als resultaat 53.089.
het kan nog wel wat sneller, een midden 52 moet haalbaar zijn. wellicht zelfs een lage 52.
Als ik wat meer tijd heb zal ik nog wel ff racen maar kheb t zo druk :P
Ga maar ff oefenen op cote d'azur alvast >:)

p.s. wel rijden met analoge sticks he, das veeeel beter

edit --

net nog ff 10 rondjes zit nu op 52.628
met de gt1 race car heb ik 54.052 (in principe is de 787b sneller dus daar mag je nog wel op oefenen!)

kutkip, jij bent aan zet >:)

nog iets anders trouwens, hebben jullie de licenties allemaal al en de bijbehorende auto's? en de arcade time attacks?

[ Voor 48% gewijzigd door marko77 op 16-06-2003 21:07 ]

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
marko77 schreef op 16 juni 2003 @ 20:28:
net ff 4 rondjes gebeukt met de poly met als resultaat 53.089.
het kan nog wel wat sneller, een midden 52 moet haalbaar zijn. wellicht zelfs een lage 52.
Als ik wat meer tijd heb zal ik nog wel ff racen maar kheb t zo druk :P
Ga maar ff oefenen op cote d'azur alvast >:)

p.s. wel rijden met analoge sticks he, das veeeel beter

edit --

net nog ff 10 rondjes zit nu op 52.628
met de gt1 race car heb ik 54.052 (in principe is de 787b sneller dus daar mag je nog wel op oefenen!)

kutkip, jij bent aan zet >:)

nog iets anders trouwens, hebben jullie de licenties allemaal al en de bijbehorende auto's? en de arcade time attacks?
Ik had deze AMAZING tijd al ff (ongeveer 40 min) maar ik wachtte totdat iemand mijn oude record zou breken. Prepare yourself: 0,51,821
_/-\o_ _/-\o_
Meer krijg ik echt niet uit deze auto. Ik kan hem niet eens meer benaderen, hoogstens met twee tienden van een seconde. Morgen kijk ik of ik nog wat aan de afstelling kan veranderen. Grote klasse wie deze tijd haalt hoor :D Ik heb nu een zere duim dus vandaag race ik niet meer :P Een geruststelling: als we Monaco gaan rijden dan win je zeker weten. Ik ben heel slecht in die baan nl :P

Ik heb wel alle licenties ja. Die S is trouwens wel heel erg moeilijk met die Ford GT40 op Seatle. En wat bedoel je met de bijbehorende auto's? En met arcade heb ik nog nix gedaan :P

[ Voor 17% gewijzigd door kutkip op 16-06-2003 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Stelletje nerds :p
Hoe komen jullie zo snel man :D

Ik weet dat ik niet beste ben in GT, maar 8 sec verschil is wel erg veel :D

P.S. misschien handiger (vooral voor mij O-)) met standaard instellingen van de Polyphony001 te rijden :p

Trouwens vind die GT1 race car en 787b echt bagger rijden :D
(Kan ook zijn dat ze gewoon kut rijden totdat je begint met afstellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens vind die GT1 race car en 787b echt bagger rijden
(Kan ook zijn dat ze gewoon kut rijden totdat je begint met afstellen)
Nissan R390 Race car is echt fijn. Opvoeren tot 1200 pk en dan de juiste afstelling vinden. Hele fijne snelle auto (zelfs bij lage toerentallen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26

scorpie

Supra Addict

Damn jongens... met GT1 kon ik zo ongeveer alles met m'n fully tuned Mitsubishi GTO Twin Turbo, maarja, iemand leende het spel, en heeft em nooit teruggegeven, ik weet ook niet meer wie em heeft, dus heb m'n savegame weggefl*kkerd, daarna kwam ik erachter dat je credits kon importeren in GT2 8)7.
Wanneer GT4 uitkomt, koop ik er speciaal een PSX voor, en dan gaan we kijken wie er het laagst vliegt tegen mij in m'n Supra >:)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:03
Hoe kun je nu zo ontiegelijk snel zijn en nog verliezen met de rally's :? :P Won de rally's op asfalt met mijn Lancer TME, daarna alles met 1 van de wagens die je daar wint. Echt peanuts die rally's. Met de Escudo is het gewoon gas geven en via de muren win je echt met grote voorsprong.

* Speedy gaat z'n PS2 ook is onder het stof vandaan halen voor GT3

Ben trouwens op 94% van het spel gestopt, die Vitz cup en de F1 race (78 ronden monaco) trok ik echt niet meer. Time Trails kom ik op 1 na niet aan helaas :(

[ Voor 22% gewijzigd door Speedy op 17-06-2003 09:08 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
kutkip schreef op 16 June 2003 @ 21:27:
[...]

Ik had deze AMAZING tijd al ff (ongeveer 40 min) maar ik wachtte totdat iemand mijn oude record zou breken. Prepare yourself: 0,51,821
_/-\o_ _/-\o_
Meer krijg ik echt niet uit deze auto. Ik kan hem niet eens meer benaderen, hoogstens met twee tienden van een seconde. Morgen kijk ik of ik nog wat aan de afstelling kan veranderen. Grote klasse wie deze tijd haalt hoor :D Ik heb nu een zere duim dus vandaag race ik niet meer :P Een geruststelling: als we Monaco gaan rijden dan win je zeker weten. Ik ben heel slecht in die baan nl :P

Ik heb wel alle licenties ja. Die S is trouwens wel heel erg moeilijk met die Ford GT40 op Seatle. En wat bedoel je met de bijbehorende auto's? En met arcade heb ik nog nix gedaan :P
mooioe tijd, daar moet ik wel wat tijd in steken :P
post je settings daarvan es

even iets heel anders, hebben de gear settings nou echt zoveel effect op de tijden? ik heb er wel eens mee lopen klooien maar ik merkte altijd vrij weinig verschil (er vanuit gaande dat je alles maximaal benut,dus op het eind rechte stuk aan je top van je 6e gear).

ohja, wat ik bedoelde met licenties is alles op GOUD >:)
die heb ik ook nl.

met de time attacks op arcade mode kun je auto's winnen. Als je de eerste tijd verslaat krijg je een auto. Zo ben ik ook begonnen met GT3, anders moet je met zo'n kleine pleures auto beginnen, geef mij maar een vette bak 8)

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:
en laat dat nou net illegaal zijn...

[ Voor 25% gewijzigd door White Dust op 17-06-2003 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net dus geprobeerd om epsxe te runnen, maar mijn Radeon 9100 en GF4 ti4200 herkent hij niet! Weet iemand wat ik daaraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
marko77 schreef op 17 June 2003 @ 10:01:
[...]

mooioe tijd, daar moet ik wel wat tijd in steken :P
post je settings daarvan es

even iets heel anders, hebben de gear settings nou echt zoveel effect op de tijden? ik heb er wel eens mee lopen klooien maar ik merkte altijd vrij weinig verschil (er vanuit gaande dat je alles maximaal benut,dus op het eind rechte stuk aan je top van je 6e gear).

ohja, wat ik bedoelde met licenties is alles op GOUD >:)
die heb ik ook nl.

met de time attacks op arcade mode kun je auto's winnen. Als je de eerste tijd verslaat krijg je een auto. Zo ben ik ook begonnen met GT3, anders moet je met zo'n kleine pleures auto beginnen, geef mij maar een vette bak 8)
Dat maakt niet zo heel veel uit. Als je dat wilt testen moet je ff zo'n 1000m test doen. En nee ik heb die gouden medailles niet, ben ik te lui voor. Net als al die races uitrijden. Ik rij alleen een race om een auto te krijgen die ik wil :P
En als je met time attacks een auto wint, dan heb je die ook in simulation mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe langer je de versnellingen maakt, hoe hoger de topsnelheid, hoe slomer de acceleratie.
Voor korte versnellingen geldt precies het tegenovergestelde.

Heb het probleem wat ik hierboven heb beschreven al gefixed.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Damn jongens... met GT1 kon ik zo ongeveer alles met m'n fully tuned Mitsubishi GTO Twin Turbo, maarja, iemand leende het spel, en heeft em nooit teruggegeven, ik weet ook niet meer wie em heeft, dus heb m'n savegame weggefl*kkerd, daarna kwam ik erachter dat je credits kon importeren in GT2 .
Wanneer GT4 uitkomt, koop ik er speciaal een PSX voor, en dan gaan we kijken wie er het laagst vliegt tegen mij in m'n Supra
Ah ja, de beruchte TwinTurbo truc. Met die wagen kon je zo'n beetje het hele spel uitspelen, op de FF en AWD races na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
de twinturbo is niets meer in GT2 en GT3 :P

51.598 :>

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Nee in GT2 is het de GT3000, met die wagen kun je ook vrijwel alles winnen.
Maar de absolute topper van GT2 is de Escudo Pikes Peak 2, die is megasnel. :P

Jammer alleen is dat de auto niets waard is op korte bochtige cercuits, dan vlieg je alleen maar uit de bochten of draai je om je as vanwege de trekkracht.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Ik heb nu een 0,51,301 en ook een 0,51,109 maar daarmee snij ik 2x wat af over het gras. Tip: Haal al die elektronica es van die bak af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Is er eigenlijk nog ergens een beetje goedkoop GT2 te krijgen?
Wil die eigenlijk ngo wel spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 30-09 13:58
Albinoraptor schreef op 17 juni 2003 @ 20:09:
even de betere speelgoedzaken af gaan, hebben ze heus nog wel wat platinum versies staan, ik heb de mijne al bijna 2 jaar ofzo, toen een keertje voor 60 piek bij de Intertoys gescored, vind het nogsteeds de beste game voor mijn PlayStation :)

en vandaag ook weer zitten spelen op de emulator, sjee, dat ziet er strak uit dan :D

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Albinoraptor schreef op 17 juni 2003 @ 20:09:
ligt meestal nog wel bij de bart smit overal in de aanbieding (20 euro ofzo platinum versie)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Ik heb een begintijd in Monaco neergezet: 1,19,482 Het was in een race met verkeer en bandenslijtage en met de setup van Midfield, maar daarom heb ik ook geen replay. Echter jullie zullen wel direct 10 seconde onder deze tijd zitten lijkt me. Weet iemand wat ik moet doen om Monaco ook in de Free run sectie te krijgen? Dan kan ik me auto es gaan afstellen ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je de arcade mode uitspelen, = kwestie van 1 uur

Morgen ga ik op Monaco gassen, nu zitten ze beneden tv te kijken :( .

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
met die mdifield setup moet je aardig kunnen rijden op monaco

ik ga ook ff die electronica eraf slope, dat is idd sneller

misschien leuk om ook te vermelden in hoevel rondjes je de tijd rijdt.

ikzelf heb tot nu toe ongeveer 25 totaal gereden dat is toch heel wat anders al iemand die al 100 heeft gereden :P

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Stomme vraag: als je test run doet in de GT mode, slijten je banden dan ook? Ik heb het gevoel dat mijn wagen slechter rijdt in de eerste ronden dan de latere ronden. Ik zie echter geen indicator staan, dus het zal wel niet...
misschien leuk om ook te vermelden in hoevel rondjes je de tijd rijdt.

ikzelf heb tot nu toe ongeveer 25 totaal gereden dat is toch heel wat anders al iemand die al 100 heeft gereden
Hum, iemand die 100 rondjes rijdt over een toptijd vind ik net zo knap als iemand die het in 25 doet :) Kan je nagaan wat jij zou rijden als je er 100 reed, luilak ;)

[niet dat ik zelf meer dan 10 rondjes uithou...]

[ Voor 49% gewijzigd door Dr. Strangelove op 17-06-2003 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
misschien, maar ik weet het niet zeker want ik heb gt3 niet, maar je banden moeten nog opwarmen, dat was in gt2 wel zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 09:00
kan nie wachten op 4, hoop dat er heel wat meer autos in zitten dan in 3, en dat die modification mod er weer terug inzit net zoals in deel 2.

ben toevallig vandaag weer met gt3 begonnen alleen mijn ps2 is btje naar klote en 9 van 10 keer leest ie die cd niet.. mja na half uur deed ie het eindelijk.

Steffie had altijd nice movies van gt3 hoop dat ie ze weer ff gaat posten want waren wel vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
Dr. Strangelove schreef op 17 June 2003 @ 23:27:
Stomme vraag: als je test run doet in de GT mode, slijten je banden dan ook? Ik heb het gevoel dat mijn wagen slechter rijdt in de eerste ronden dan de latere ronden. Ik zie echter geen indicator staan, dus het zal wel niet...

[...]

Hum, iemand die 100 rondjes rijdt over een toptijd vind ik net zo knap als iemand die het in 25 doet :) Kan je nagaan wat jij zou rijden als je er 100 reed, luilak ;)

[niet dat ik zelf meer dan 10 rondjes uithou...]
niet dat ik lui ben, maar ik heb er geen tijd voor :P
komet ook nog capturestriken natuurlijk

Krypto, als je ps2 niet goed meet spellen leest ff openmaken en je laser cleanen, dat scheelt een hoop.

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 22:46:
Dan moet je de arcade mode uitspelen, = kwestie van 1 uur

Morgen ga ik op Monaco gassen, nu zitten ze beneden tv te kijken :( .
Dus al die single races op professional uitrijden gewoon? Maar kan je in Arcade mode je afstelling wel veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
kutkip schreef op 18 juni 2003 @ 10:31:
[...]

Dus al die single races op professional uitrijden gewoon? Maar kan je in Arcade mode je afstelling wel veranderen?
heb je niet nodig die win je zo wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat hij bedoelt als hij eenmaal uit monaco kan kiezen.

Ja dat kun je doen als je racet in de mode free run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joepie, 1,12,125 op Monaco met de Polyphony 001

En voorlopig 1,15,556 op het zelfde circuit met de Polyphony 002

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
Dat maakt niet zo heel veel uit. Als je dat wilt testen moet je ff zo'n 1000m test doen. En nee ik heb die gouden medailles niet, ben ik te lui voor. Net als al die races uitrijden. Ik rij alleen een race om een auto te krijgen die ik wil :P
En als je met time attacks een auto wint, dan heb je die ook in simulation mode?
die gouden tijden zijn wel het moeilijskte onderdeel van het spel! vooral omdat het puur uitgaat van rijder skills en niet 'tuning' skills :P

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
Zijn er hier ook mensen die zonder tuning en met simulation tires rijden ?, maakt het spel veeel spannender [om uit te spelen moet je maar de simulation tires weglaten, dat komt wel met de random races].

Racen met auto's als de Cobra/V8 Vantage, sim tires, en dan op Special Stage route 5 [met de regen dus :P.] dan is het pas echt uitdagend om een snelle tijd neer te zetten.

Ik heb 't spel bijna helemaal zonder tuning uitgespeeld, behalve met dingen als de Yaris cup.. [10 laps met een yaris op de lange-afstand oval.. :( , dan moet je wel.. ]

Alles goud halen is wel belangerijk ;), anders had ik nooit een mooie vanquish [want ik won een goor-groene in de english cup later.] en die is vele malen lelijker dan mijn malham white versie. De Z car, Rx-8 etc zijn helaas altijd dezelfde kleur.

[ Voor 53% gewijzigd door agentorangina op 19-06-2003 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
kzou t wel doen als je er verder mee komt in het spel, maar je wint er niets mee. Ik heb het wel eens gedaan maar het wijkt als ik het me goed herinner heel erg af van normale banden, en dan moet je als het ware opnieuw een auto leren kennen. Zou wel leuk zijn maar ik heb de tijd er niet voor ;)

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er misschien iemand een setting guide ofzo??
Ik wil weer een beetje gaan driften, maar tis lastig met een slecht afgestelde wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 17:28:
Heeft er misschien iemand een setting guide ofzo??
Ik wil weer een beetje gaan driften, maar tis lastig met een slecht afgestelde wagen.
Ow dan moet je ff de Aston Martin Vanquish winnen. Zoals hier ergens boven al staat is dat iets van de English sportscar cup oid waar die te winnen is. Ik heb zulke vette replays van die wagen :9 8) Er zijn nog wel meer auto's waarmee het kan hoor, ik d8 de Mazda MX-7. Als je die bak hebt wil ik wel ff kijken wat voor settings je moet hebben. (iets van traction control op 1, en stabilisatie systeem op 0 en verder kun je de downforce achter misschien nog verminderen. Verder ff wat banden proberen)
marko77 schreef op 19 June 2003 @ 10:07:
[...]

die gouden tijden zijn wel het moeilijskte onderdeel van het spel! vooral omdat het puur uitgaat van rijder skills en niet 'tuning' skills :P
Volgens mij kom ik dan niet ver. :P Ik had al bij sommige test (allen in de S licence hoor) moeite met het halen van een bronzen medaille. Ik denk ook dat mijn wagens
heel goed getuned zijn en dat ik daarom sneller was met midfield. (bovendien bevalt die track me ook wel heel goed)

[ Voor 28% gewijzigd door kutkip op 19-06-2003 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je wilt leren driften raad ik je aan hier een kijkje te nemen http://www.gtplanet.net/forum/f-115.html

staat onder andere een leuke drift guide etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
iemand toeavllig site met pics van price cars van gt3?
kan wel alleen tekst vinden etc. maar had eerst site met ook pics van de auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
kRyPtO schreef op 19 June 2003 @ 23:31:
iemand toeavllig site met pics van price cars van gt3?
kan wel alleen tekst vinden etc. maar had eerst site met ook pics van de auto's.
www.gtplanet.net :)

staan ze allemaal!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
vette shit die site was ik dus kwijt, had eerst alles uitgeprinst maar ben blaadjes kwijt...

:> :> :> :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midnightimpact
  • Laatst online: 22-12-2020
Heeft er iemand misschien afstelling tips voor mijn opgevoerde Dodge Vipers gts met ongeveer 700pk. Met hoge downforce houd ik hem nog niet op de weg. Vooral die RDI balance ofzo (zit op werk nu) die je in het zelfde scherm als de versnellingen kan instellen begrijp ik geen zak van. Gelukkig maak ik op het rechte stuk altijd weer 3 seconden goed in de race, maar in de bochten wordt ik driedubbel gepasseerd door de imprezatjes omdat ik tot 60 terug moet remmen. M'n Lancer EvoVI tommy makkinen edioton met veel te veel PK hoef ik al helemaal niet te proberen omdat ik niet zo'n Drifter ben.

(ja ik weet dat Vipers zwaar :r zijn, maar ik heb er zoveel in geinvesteerd)

[ Voor 10% gewijzigd door Midnightimpact op 20-06-2003 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Midnightimpact schreef op 20 June 2003 @ 10:49:
Heeft er iemand misschien afstelling tips voor mijn opgevoerde Dodge Vipers gts met ongeveer 700pk. Met hoge downforce houd ik hem nog niet op de weg. Vooral die RDI balance ofzo (zit op werk nu) die je in het zelfde scherm als de versnellingen kan instellen begrijp ik geen zak van. Gelukkig maak ik op het rechte stuk altijd weer 3 seconden goed in de race, maar in de bochten wordt ik driedubbel gepasseerd door de imprezatjes omdat ik tot 60 terug moet remmen. M'n Lancer EvoVI tommy makkinen edioton met veel te veel PK hoef ik al helemaal niet te proberen omdat ik niet zo'n Drifter ben.

(ja ik weet dat Vipers zwaar :r zijn, maar ik heb er zoveel in geinvesteerd)
Dit is toch die Viper die je gewoon kunt kopen? Ik heb toch niks te doen dus ik koop hem ff en zal wel ff proberen dat ding af te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midnightimpact
kutkip schreef op 20 juni 2003 @ 12:08:
[...]

Dit is toch die Viper die je gewoon kunt kopen? Ik heb toch niks te doen dus ik koop hem ff en zal wel ff proberen dat ding af te stellen.
Had ik gewoon gekocht ja, geloof ik. ik had gt3 al 1/2 niet gespeeld tot ik dit topic las :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Midnightimpact schreef op 20 June 2003 @ 12:31:
[...]

Had ik gewoon gekocht ja, geloof ik. ik had gt3 al 1/2 niet gespeeld tot ik dit topic las :)
Hij rijdt zo denk ik wel wat beter, maar al het gewicht zit bij die auto voorin en hij heeft werkelijk een fantaschtisch onderstuur 8)7 en die remmen doen al helemaal niks. Ik ben wel uitgegaan van een vol getunede wagen, je moet ook zeker wel alles op vol tunen (1000+pk) en ook super softe banden nemen wil je een beetje vooruitkomen.
f=front
r=rear

OK komt ie:
spring rate: f=20,0 r=19,8
ride height: f&r=84mm
bound: f&r=3
rebound: f&r=10
camber: f&r=0
toe: f&r=2
stabiliser: f&r=1
brakes: (niet echt nodig, hij blijft zeer slecht remmen) f&r=12
LSD 8) : ini:60, acc:40, dec:60
gears (heb ik ook maar meteen ff verandert)
1- 2,812
2- 1,935
3- 1,451
4- 1,161
5- 0,985
6- 0,855
final- (moet je natuurlijk veranderen per circuit) ongeveer 2,24

ASM (stabilisatie systeem) 5 (zou eventueel nog wat hoger kunnen als je over de kerbstones spint)
TCS (tracion controll) 3

[ Voor 11% gewijzigd door kutkip op 20-06-2003 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

GRrrrrrr jullie zijn echt erg weten jullie dat? :)
ik wilde wachten met gt te spelen tot de psx uitkwam, maar nu ben ik dus weer begonnen met gt2 op de ps1 :)
ff suupjes tunen >:)

edit:
op deze site:
http://www.gtplanet.net/article8.html
staat dat er heel veel supra's in gt2 zitten (dat verbaasde me al enigszins..)
maar in de toyota store zijn er maar 2 te koop, waar zijn die andere?
http://www.gtplanet.net/article10.html hier staan er ook een paar, maar niet die ik wil >:)

[ Voor 46% gewijzigd door scorpie op 20-06-2003 14:12 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik het even hebben over stuurtjes met ondersteuning door gt3 en zowel de pc??
Ik zou graag een stuurtje gebruiken op beide platforms. Iemand een goed alternatief??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midnightimpact
kutkip schreef op 20 June 2003 @ 13:36:
[...]

Hij rijdt zo denk ik wel wat beter, maar al het gewicht zit bij die auto voorin en hij heeft werkelijk een fantaschtisch onderstuur 8)7 en die remmen doen al helemaal niks. Ik ben wel uitgegaan van een vol getunede wagen, je moet ook zeker wel alles op vol tunen (1000+pk) en ook super softe banden nemen wil je een beetje vooruitkomen.
f=front
r=rear

OK komt ie:
spring rate: f=20,0 r=19,8
ride height: f&r=84mm
bound: f&r=3
rebound: f&r=10
camber: f&r=0
toe: f&r=2
stabiliser: f&r=1
brakes: (niet echt nodig, hij blijft zeer slecht remmen) f&r=12
LSD 8) : ini:60, acc:40, dec:60
gears (heb ik ook maar meteen ff verandert)
1- 2,812
2- 1,935
3- 1,451
4- 1,161
5- 0,985
6- 0,855
final- (moet je natuurlijk veranderen per circuit) ongeveer 2,24

ASM (stabilisatie systeem) 5 (zou eventueel nog wat hoger kunnen als je over de kerbstones spint)
TCS (tracion controll) 3
thnx :D 1000 PK :P Dit moet me heel wat verder brengen hoop ik. Die remmen zijn inderdaad echt verschrikkelijk, iemand mooi uitremmen hebben die Amerikanen nog nooit van gehoord :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
jullie hebben mij weer verslaafd gemaakt!!

ik wil echt GT4 hebben, als deze uitkomt :)
maarjah, ik ben dus weer met mijn GT2 door gegaan, PSX weer aan de tv gehangen en gamen.. woohoo, had al 97,71% complete, vanmiddag 1 endurance (van de 3 die ik nog moest) gedaan en huppa, 98,17% .. mja gaat lekker zo :o

moet dus nu nog alleen 2 endurance racen.. zouden die de laatste 1,8 procent vol maken? :D btw.. krijg je nog een bonus voor 100% complete?

owjah, zit op day 426 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Mijn playstation pakt mijn gt2 cd's niet meer HELP!!! ???

ik krijg dat scherm van playstation dat je er een cd in moet doen... en ik heb vanmorgen / vanmiddag nog gespeeld??!?! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Scorperito schreef op 20 June 2003 @ 18:58:
Mijn playstation pakt mijn gt2 cd's niet meer HELP!!! ???

ik krijg dat scherm van playstation dat je er een cd in moet doen... en ik heb vanmorgen / vanmiddag nog gespeeld??!?! :?
Misschien ff cd'tje en lens schoonmaken? En anders heb je meteen een goed excuus om een PS2 en GT3 te kopen >:)

En wat auto's betreft; Die formule 1 auto's kunnen wij toch niet winnen, alleen maar die polyphony 001 en 002?

[ Voor 15% gewijzigd door kutkip op 21-06-2003 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Misschien ook leuk op een rally track te racen en kijken wie laagste tijd neer zet?
(EN dan wel met echte rally auto, niet met een porsche en dan rally banden eronder :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omfg ik ga weer beginnen met gt2 op de psx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, mensen, mensen :P :+

Ik zag dit topic ineens en wat een idee! :) GT3 heb ik niet meegemaakt vanwege het gebrek van een PSX2.

Maar GT1 en voornamelijk GT2..................wat heb ik die CD's gemarteld. Dit is voor mij persoonlijk nog altijd DE game in deze genre. Onvoorstelbare handling en een shitload aan auto's. De replay's keek ik altijd met genot naar. :P

Voor de GT4 ga ik zeker een PSX2 aanschaffen.

Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Verwijderd schreef op 21 June 2003 @ 17:01:

Voor de GT4 ga ik zeker een PSX2 aanschaffen.
daar sluit ik mij helemaal bij aan :)

ik denk dat Sony met GT4 een dikke Aas in handen heeft, ik wil die game nu al hebben!!
Ik heb jammergenoeg, geen PS2, wel een PSX ;) , dus ook geen GT3, maar als GT4 uitkomt, ga ik die zeker kopen.
Zal er een speciale aanbieding komen met GT4 + een ps2? HOPE SO!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonni schreef op 21 juni 2003 @ 17:27:
[...]

ik denk dat Sony met GT4 een dikke Aas in handen heeft, ik wil die game nu al hebben!!
Ik heb jammergenoeg, geen PS2, wel een PSX ;) , dus ook geen GT3, maar als GT4 uitkomt, ga ik die zeker kopen.
Ik wil dat spel ook zo snel mogelijk en ik ga er zeker mee online:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonni schreef op 21 juni 2003 @ 17:27:
[...]

Ik wil dat spel ook zo snel mogelijk en ik ga er zeker mee online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Effe mierenneuken niemand hier heeft een PSX.
Die heet nu Playstation of PSO :)
Dit is een PSX :P
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/av/docs/20030528/sony1_02.jpg
Sony presenteert de PSX *

Ben trouwens nog altijd niet onder mijn tijd gekomen, ik ben een prutser :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
officieel heet dat ding nu de PSX, maar de 1e PS werd ook PSX genoemd, en daar had ik het dus over.. de PSO = PlayStation One, die heb ik dus niet, vind m wel leuk trouwens ;) zo klein en rond :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:03
Eerste PS had als codenaam PSX, maar die naam werd over het algemeen beschouwd als de naam. Dat is volgens mij het verhaal erachter, noem mijn PS ook gewoon PSX btw ;)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
In de VS is PSX altijd gebruikt als verkorting van PlayStation (waar wij in Europa PS zeiden). Charts, tijdschriften, winkels hadden het altijd over PSX, nooit PlayStation en al helemaal geen PS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 17:40
Hebben trouwens nog meer mensen de GT2 versie voor 100% uitgespeeld ? :)

De US versie ging maar tot 98,2 ofzo :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Steffie

Opaque

Sir_Killalot schreef op 24 June 2003 @ 13:45:
Hebben trouwens nog meer mensen de GT2 versie voor 100% uitgespeeld ? :)

De US versie ging maar tot 98,2 ofzo :o
Die versie kan je niet tot 100% complementeren. Dit komt doordat er aanvankelijk een onderdeel met sprint races werd ontwikkeld. Echter dit onderdeel is niet ver voor de release geschrapt, terwijl het wel werd meegeteld voor het percentage dat je reeds hebt gehaald.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Steffie schreef op 24 June 2003 @ 14:50:
[...]
Die versie kan je niet tot 100% complementeren. Dit komt doordat er aanvankelijk een onderdeel met sprint races werd ontwikkeld. Echter dit onderdeel is niet ver voor de release geschrapt, terwijl het wel werd meegeteld voor het percentage dat je reeds hebt gehaald.
Je bedoelt dat bij geen 1 GT2 versie de 100% gehaald kan worden ? :)

En dat van die drag races wist ik ook al zo'n die jaar, wel leuk dat de 2 HKS drag bakken er nog inzitten, 1011 PK 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in gt2 echt alles uitgespeeld, en toch ging de teller niet verder dan 99% ofzo (zoals hierboven ook al gezegd is).... en ik had dus ook de US versie, vandaar dus.

Bij GT3 ben ik maar tot 90% gekomen, en verder zal ik ook nooit komen omdat mijn GT3 het sinds een paar dagen ineens niet meer doet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 15:37:
Ik heb in gt2 echt alles uitgespeeld, en toch ging de teller niet verder dan 99% ofzo (zoals hierboven ook al gezegd is).... en ik had dus ook de US versie, vandaar dus.

Bij GT3 ben ik maar tot 90% gekomen, en verder zal ik ook nooit komen omdat mijn GT3 het sinds een paar dagen ineens niet meer doet :(
Mijn EU versie :7

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/8186/full.jpg
(clickable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Steffie

Opaque

Verwijderd schreef op 24 juni 2003 @ 15:37:

Bellen met Columbia Playstation. Nummer kan je wel vinden in je PS2 handleiding. Je doet dan je verhaal en vervolgens krijg je een referentienummer. Dit referentienummer vermeld je op het pakket met het spel dat je kostenloos op gaat sturen naar hun antwoordnummer. Vervolgens gaat er een beste tijd (in mijn geval ruim 2 maanden) overheen en krijg je kostenloos een nieuw exemplaar thuisgestuurd.

Ik speelde overigens ook de NTSC U/C versie. Voorzover ik weet geldt die 100% beperking op zowel de NTSC U/C als NTSC J release en zoals blijkt uit de screenie hierboven niet voor de PAL release.

[ Voor 12% gewijzigd door Steffie op 24-06-2003 16:19 ]

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
je kan de NTSC wel 100% uitspelen, er was een raar trucje voor nodig maar ik heb het ooit es gelezen dat het wel degelijk kan.

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
ik zit met gt2 nu op de 98,17 % met nog 2 endurance races te gaan... van de week 1tje gedaan.. wel grappig :D

pak het spel na maanden weer eens op en moet nogsteeds 2 races doen.. whehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
marko77 schreef op 24 June 2003 @ 16:21:
je kan de NTSC wel 100% uitspelen, er was een raar trucje voor nodig maar ik heb het ooit es gelezen dat het wel degelijk kan.
Misschien met zo'n Action Replay/Gameshark geval, maar op de normale manier gaat het toch echt niet lukken, Sony heeft dit zelf gezegd :)
GLITCHES
----------
So far, the only thing that I've heard of as of now, is that you can't get 100%
of the game completed. Sony of Japan recently stated that because of a
production problem, it is NOT possible to get 100% of the game done. The highest
possible percentage is 98.2%. I'm pretty sure that the other 1.8% HAS to be the
drag racing mode that was apparently left out of GT2. :(
bron: http://db.gamefaqs.com/co...gran_turismo_2_glitch.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Iemand een idee waarom mijn playstation na een uurtje spelen zwart beeld doorgeeft aan m'n tv? enige oplossing is playstation uit en tv minstens 10 minuten uit.

hierdoor kon ik m'n superlicense niet saven :( was net zo ver.
argh, hopen maar dat die psx snel komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Scorperito schreef op 25 juni 2003 @ 03:38:
Iemand een idee waarom mijn playstation na een uurtje spelen zwart beeld doorgeeft aan m'n tv? enige oplossing is playstation uit en tv minstens 10 minuten uit.

hierdoor kon ik m'n superlicense niet saven :( was net zo ver.
argh, hopen maar dat die psx snel komt
Ik denk dat je ps2 maar terug moet brengen naar de winkel om hem om te ruilen. Als je hem zelf openmaakt dan kan dat iig niet meer.

En is hier iemand wel eens door die muur bij Seatle of Monaco gagaan? Je kunt nl het circuit verlaten :P Mij is het nog niet gelukt. Bij monaco moet je na de tunnel de muur links raken, en bij Seatle II (reverse) voor de eerste bocht de banden aan de rechter kant, je moet wel een heel hoge snelheid hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog nooit van gehoord, dat die bug in het spel zat. In Gt2 kan het wel op die hele kleine baan (weet ff niet meer hoe die heet), die je alleen in de time trail mode kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 13:19:
nog nooit van gehoord, dat die bug in het spel zat. In Gt2 kan het wel op die hele kleine baan (weet ff niet meer hoe die heet), die je alleen in de time trail mode kan spelen.
Motor Sports Land ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.co.jp/HeartLand-Namiki/4926/gt2kabe1.jpg

Is mij ook wellis gelukt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 June 2003 @ 15:30:
Kan ik het even hebben over stuurtjes met ondersteuning door gt3 en zowel de pc??
Ik zou graag een stuurtje gebruiken op beide platforms. Iemand een goed alternatief??
Gevraagd, maar niet beantwoord. Misschien kan iemand me nu vertellen hoe of wat???
Wat is gewoon het beste stuurtje voor GT3???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 18:29:
[...]

Gevraagd, maar niet beantwoord. Misschien kan iemand me nu vertellen hoe of wat???
Wat is gewoon het beste stuurtje voor GT3???
Logitech Driving Force

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar ik zou graag het stuurtje op de pc aansluiten en op de ps2.
pricewatch: Logitech WingMan Formula Force GP
Die kan het dacht ik, maar ik zou graag de momo force gebruiken.
Welk stuurtje is de beste in het algemeen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:34
Verwijderd schreef op 01 juli 2003 @ 21:36:
[...]

Ja, maar ik zou graag het stuurtje op de pc aansluiten en op de ps2.
pricewatch: Logitech WingMan Formula Force GP
Die kan het dacht ik, maar ik zou graag de momo force gebruiken.
Welk stuurtje is de beste in het algemeen????
die heb ik (formula force gp) en dat kan idd.
maar het is eigenlijk een kut ding. maar nog herrie ook....
trouwens, ik vraag me nogsteeds af waar je een stuur moet bevestigen als je voor een tv zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 12:57

Wom

sharkzor schreef op 01 juli 2003 @ 23:39:
[...]

die heb ik (formula force gp) en dat kan idd.
maar het is eigenlijk een kut ding. maar nog herrie ook....
trouwens, ik vraag me nogsteeds af waar je een stuur moet bevestigen als je voor een tv zit...
Meestal hebben console versies een soort van beugel die je tussen je dijen kunt klemmen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Pagina: 1 2 Laatste