Toon posts:

[OC] GF 4mx 440 voltmod

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand michien ook een voltmod voor een gf 4mx 440 kom namelijk nu niet verder als 350\560 en ik wil er nog wat meer uit persen.

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02 17:00

Tux

Is dat niet te vinden met de search van GoT of Google :?

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Mmm.. ff zoeken hier op GoT levert o.a dit topic op: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/639795

Volgensmij heb je hier wat aan anders ff verder kijken met De searchA

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Verwijderd

Topicstarter
neej kep daar al voor gekeken.

• Apen-nootjes

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Op welke zoek termen heb je gezocht dan??

Welke resultaten kreeg je??

Waarom kon je daar niks mee??

Dat linkje wat ik je gaf (die bovenste) kan je daar wat mee??

Zo nee, waarom niet??

Ik wil je wel helpen maar dan heb ik wel meer info nodig...

[ Voor 15% gewijzigd door Apen-nootjes op 16-06-2003 13:39 ]

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P

Verwijderd

Topicstarter
ik kreeg alleen resultaten te zien van de GF TI en die link die jij mij gaf ging ook over de TI
de MX en de TI zijn toch twee verschillende kaarten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 13:43:
ik kreeg alleen resultaten te zien van de GF TI en die link die jij mij gaf ging ook over de TI
de MX en de TI zijn toch twee verschillende kaarten.
als je wat had gezocht in deze link
Geforce 4 Voltage mod topic
dan had je al snel dit gevonden http://www.vr-zone.com/guides/NVIDIA/MX440VMod/ :)

Verwijderd

Topicstarter
hier is niet echt duidelijk te zien hoe de ram voltmod is gedaan
want van schema's begrijp ik niet zoveel.

• Apen-nootjes

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Als ik het goed lees!! en daarna nog ff naar de plaatje's kijk dan begrijp ik hieruit dat je de weerstand R612 moet vervangen voor een ander exemplaar (waarde's staan in het tabelletje erboven) en een potmeter tussen pin 3 en GND moet zetten van het chipje..

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
apen-nootjes schreef op 16 June 2003 @ 14:51:
Als ik het goed lees!! en daarna nog ff naar de plaatje's kijk dan begrijp ik hieruit dat je de weerstand R612 moet vervangen voor een ander exemplaar (waarde's staan in het tabelletje erboven) en een potmeter tussen pin 3 en GND moet zetten van het chipje..
Jup, dat begrijp ik er ook uit..'

't is inderdaad niet zo'n hele duidelijke mod, maar 't moet te doen zijn :)

Voor de topicstarter: Probeer de volgende keer eens een iets betere openingspost te maken.. Geef aan wat je allemaal geprobeert hebt, wat je al gevonden hebt, wat voor kaart je precies hebt en al dat soort zaken. Dan loopt je topic een stuk beter en je word stukken beter geholpen. Ik geef je nu nog even het voordeel van de twijfel, maar normaal gesproken zou dit topic op basis van de topicstart gesloten worden.
Pagina: 1