Ik vraag me af wat GoT nu eigenlijk precies is? als ik een vraag stel word ik altijd maar naar de FAQ verwezen. Om te kijken of ik er uberhaupt een vraag mag stellen moet ik eerst 2 uur gaan zitten om een naslagwerk 'computerhandleiding' te doorlezen (de FAQ dus red.) per forum heb ik het dan over! En als je dat niet doet dan word je doorverwezen naar de FAQ en word je topic gesloten. Ik vind het een beetje overdreven.... want wat is GoT nu eigenlijk? je kunt er net zo goed een extreem (overdreve..?) grote FAQ van maken en dan onderaan zetten "Mocht het (in het bijna onmogelijke geval) voorkomen dat er iets niet tussenstaat wat je niet weet, mail dan de admin". Ik heb een hekel aan lezen, en als het nou een scherm groot was maarnee, het is onderverdeelt in (soms) 10 talle subcategorieén waarover info word gegeven, zodat alleen de Ultieme wizzkid zo af een toe een vraag kan stellen....ik vind mijn vragen zeker niet kinderachtig en niet iedereen weet alles.... ik vind het zomaar vaag. Ik begrijp dat er regels moeten zijn op zo'n groot forum, en dat er een aantal dingen uitgelegd moeten worden voordat zelfs mijn opa hier nog een vraag komt stellen over waar de start-knop zit maar er moet toch een limiet zijn?
Niles, die graag een duidelijk antwoord wil (hij is niet boos oid, wil gewoon weten hoe het zit...)
/edit:
hij wil ook niet zeuren
, en vind GoT wél degelijk goed op dit hierboven dus na
Niles, die graag een duidelijk antwoord wil (hij is niet boos oid, wil gewoon weten hoe het zit...)
/edit:
hij wil ook niet zeuren
[ Voor 7% gewijzigd door Niles op 15-06-2003 15:56 ]