Nou ff de garage weze opruime na een lange tijd. Kom ik erug oud ziende speakers tegen. Ze zijn erug groot, zwart gekleurd en ontiegelijk zwaar! Plaatjes post ik later op de dag dan komt me pa trug met zijne digicam.
Op een label op de achterkant staat het volgende:
Type: *cd 380*
N power: 230 watt
Music power: 300 watt
By: 4/8 ohm
made in Denmark
Er staat een ronde witte cirkel met daar in een rode A in, waarschijnlijk het merk logo...
Verder zijn de speakers van Peerless (ja heb ze er al uitgeschroeft
)
Heb ze ff op mijn pa zijn denon versterkers aan gesloten en ze gaan hard... De bass is mooi strak en zuiver, de mid is wat dof maar de heldere tweeters maken het wel enigzins goed... Best mooi speakers opzich!
Misschien is er een database op internet waar je gegevens in voert en daarbij de matchende resultaten uitkomen maar die heb ik tot zo ver nog niet gevonden....
En dit zijn ze... heb ze niet met ze tweeen op een foto gezet.. wilde ze niet...

Op een label op de achterkant staat het volgende:
Type: *cd 380*
N power: 230 watt
Music power: 300 watt
By: 4/8 ohm
made in Denmark
Er staat een ronde witte cirkel met daar in een rode A in, waarschijnlijk het merk logo...
Verder zijn de speakers van Peerless (ja heb ze er al uitgeschroeft
Heb ze ff op mijn pa zijn denon versterkers aan gesloten en ze gaan hard... De bass is mooi strak en zuiver, de mid is wat dof maar de heldere tweeters maken het wel enigzins goed... Best mooi speakers opzich!
Misschien is er een database op internet waar je gegevens in voert en daarbij de matchende resultaten uitkomen maar die heb ik tot zo ver nog niet gevonden....
En dit zijn ze... heb ze niet met ze tweeen op een foto gezet.. wilde ze niet...

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 17:01 ]