Toon posts:

Ruzie met mn GeForce2 MX 400

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Vandaag heb ik een Connect3D Radeon 9600 AGP gekocht en die doet het als een trein... jeee!
Maar helaas, in mijn computer had ik een GeForce2 MX 400 zitten en ook die deed het als een trein, totdat ik dus een kleine switch deed; de nieuwe erin en de oude (november 2001) naar een 2de computer hier. Vanaf het eerste moment gaf hij een foutmelding dmv. piepjes (lang-kort-kort). :(
Issie nou naar de klote of is er een instelling die te veranderen is??? De grafische kaart heeft al eens in die computer gezeten en gewerkt...
Het is een deskpro van compaq met bijbehorende bios. 350mhz p2 waar alles het gewoon van doet...

Kan iemand mij helpen?

Bvd.
Moi

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Probeer eens te kijken of de kaart wel goed in het slot zit gedrukt, komt namelijk erg veel voor dat dat gebeurt, en daardoor de kaart niet lijkt te werken...
Verder, het is een compaq, en die zijn naar mijn weten nooit zo heel fijn met het upgraden en veranderen van de opstelling...
Ohjah, en welkom op GoT :) , je hoeft geen groet onder je post te zetten...

edit:
Pollewob, ik zag dat ja, maar omdat hij zei "of is er een instelling die te veranderen is" wist ik dus niet precies wat hij bedoelde...

[ Voor 18% gewijzigd door cooolkast op 14-06-2003 18:58 ]

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 16:26

Elektronicanet

Leds do it!

't is inderdaad van je videokaart dat piepje: "1 long, 2 short --> Video error --> Check the video adapter and ensure it's seated properly. If possible, replace the video adapter" volgens http://www.bioscentral.com/beepcodes/compaqbeep.htm.

Nederlander in België

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
cooolkast schreef op 14 June 2003 @ 18:50:
Verder, het is een compaq, en die zijn naar mijn weten nooit zo heel fijn met het upgraden en veranderen van de opstelling...
heeft al eens in die computer gezeten en gewerkt...
Zou gewoon moeten werken dus.

Test die MX weer eens in je eigen pc, als ie daarin ook piept is de kaart waarschijnlijk overleden (statische electrciteit?). Neem ander ook dit even door, misschien kan je er wat mee :)