Is deze videocard gedateerd??

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 10:09
ik kan 2e hands een systeem kopen met deze videokaart erin:

Gforce 4 4200Ti 128 DDR met DXVI en TV-out

nu is mijn vraag of dit al een oude kaart is, of een nieuwe.....ik moet er de komende 2 jaar nog gewoon lekker mee kunnen gamen enzo....

de verkoper zegt dat ie 1 maand oud is....kan dat??

heb namelijk gelezen in de search dat de meeste topics van vorig jaar zijn...vandaar....

kan iemand me aan hier meer over vertellen??
of kan ik beter uitkijken naar een andere kaart....enzoja...welke??

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Hij kan natuurlijk ook een maand geleden gekocht zijn , bon?
maar de kaart opzich is al wel ouder
het was de budget ti van de geforce 4,
ondertussen zijn er al veel betere kaarten gf fx en radeon 9800
2 jaar lekker lijkt me een beetje veel, je zult spellen wel kunnen spelen maar waarschijnlijk met veel opties uit en of dat de bedoeling is ?

Verwijderd

sja zeg.. dit is ECHT zoeken..

google , invullen van die kaart (eventueel+ revieuw) en dan kan je hier allemaal huis achter komen

of tweakers nieuws search gebruiken...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2003 18:24 ]

• Bartez
waarom ik dit vraag is......ik zie dat biivoorbeeld MYCOM ze nog steeds verkoopt, waarbij ze ongveer net zo duur zijn als die radeon 9700 kaarten.....ze zeggen dat die ook erg goed zijn....

oftewel.....waarom zijn ze dan nog net zo duur als die radeon kaarten als ze al wat ouder zijn....oftewel.....zijn ze net zo goed??? waar zit het verschil dan in??

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:42

The Bad Seed

Chaotic since 1983

De Geforce Ti4200 is nog steeds te koop, maar het is niet de laatste generatie. Hij kan ze dus best een maand geleden gekoht hebben, maar hij is al veel langer te koop. Het hangt af van wat je onder "2 jaar lekker gamen" bedoelt: je zal niet alles op 1600*1200 met alles op max kunnen draaien (dat kan je nu al niet meer met een Ti4200), maar de meeste dingen zullen nog te spelen zijn :)

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• MnM
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-08 10:00

MnM

De videokaart bestaad al dik jaar, maar is nog steeds te koop, dus het ligt er maar aan hoe de verkoper het bedoelt met, hij is een maand oud ? Waarschijnlijk bedoelt ie dat de videokaart een maand geleden aangeschaft is.

en om er over 2 jaar nog gewoon lekker mee te kunnen gamen...misschien dat je dan iets snellers nodig hebt, maar dat is puur afhankelijk van wat je onder lekker gamen verstaad. (hoge/lage res, hoog/laag detail, etc etc).

Ik weet niet wat de specs van de rest van het systeem zijn, maar misschien is een ATI Radeon 9700 ("non pro" of "pro") iets voor je, dat is een snelle kaart die nog wel even mee kan gaan. Hij is zeker een heel stuk sneller als de Ti4200 waar je het over hebt, maar ik weet niet of je nog geld "over" hebt voor een Radeon 9700.

Voor de prijzen van videokaarten kun je in de pricewatch kijken.

• Bartez
als ik op site van alternate en mycom ga kijken zie ik dat sommige kaarten van de 4200Ti serie even duur zijn als de radeon 9700 serie.....hoe kan dat dan in vredesnaam??

en de verkoper....die heeft inderdaad het systeem 1 maand geleden gekocht...., dus is 1 maand oud....

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
Je zou ondertussen toch moeten weten dat dit niet in AV hoort, maar in --> VB :)

Maar kijk even in de uitgebreide roundup van THG: http://www6.tomshardware.com/graphic/20030120/index.html

Daar kun je de kaarten in verschillende benchmarks (zelfs verschillende systemen) met elkaar vergelijken.

Mijn Home Cinema in aanbouw

• Bartez
huh.....ik heb de topic toch aangemaakt in VB??? ipv SA??

maar bedankt voor de link...zal daar eens gaan kijken!!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Gebruik de search ff wat beter, en lees ook de VB-faq even :)

Deze kaart is enige tijd geleden al geintroduceert, maar wordt nog steeds verkocht. Of hij nog wel even meekan kan je aan de hand van reviews en roundups vrij eenvoudig zelf bepalen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.