Toon posts:

Mac Adres veranderen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik zou graag wat hulp hiervoor willen ik heb namelijk pas sinds vorige week een laptop gekocht en die heb ik op me kamer staan op het werk mooi verlengkabeltje gemaakt dat ik bij me modem kan komen die beneden staat.
Maar ik heb dus Chello en dat is geregristreerd aan 1 mac adres die van me PC dus als ik pc kabel uit modem trek en die van laptop erin doe kan ik nooit op internet ik vroeg me dus af of ik het mac adres van die netwerk kaart in me laptop kon veranderen naar hetzelfde als die van me pc. Op beide computers staat windows xp pro kan iemand me hiermee helpen.

Ron

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Wat voor NIC's heb je?

Ze ondersteunen het niet allemaal en dan ligt het ook nog eens aan de drivers die je gebruikt.

TIP.

Als je hier de GoT Search gebruikt, zal je hier HEEL veel over vinden.

Link is hier te vinden :) ;)

edit:

Welkom op GoT btw :)
Veel plezier! Ik wil niet de moderator hier uithangen, maar het is wel zeer gewenst dat je hier de FAQ kent alvorens je een topic opent. Zo zal je slotjes eerder voorkomen en beter antwoord krijgen :)

Waar ze namelijk veel waarde aan hechten is bijvoorbeeld:
Forumgedrag / Huisregels

* Probeer het eerst zelf op te lossen. (Google, handleidingen en een gezond verstand zijn goede hulpmiddelen.)
* Gebruik de search en lees de forum-FAQ's voordat je een topic opent.
* Plaats je topic in het juiste forum.
* Gebruik een duidelijke topictitel en geef goed aan wat er aan de hand is en wat je zelf al geprobeerd hebt of nog wil gaan proberen.
* Haal topics niet onnodig omhoog in de topiclist.
* Plaats geen onzinnige replies.
* Wees te allen tijde behulpzaam en toon respect voor anderen en het forum.
;)

[ Voor 73% gewijzigd door DeMoN op 14-06-2003 16:24 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd

Aller eerst welkom bij GOT,

Waarom laat je niet gewoon Chello draaien op alle twee de computers dus je laptop en je normale desktop?? Dat zou ik doen.

Voordelen:

- Netwerk dus kunt makkelijk bestanden omzetten.
- Met 2 pc's tegelijk internetten

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2003 16:24 ]

Verwijderd

Ga naar geavanceerde functies van netwerkkaart, kies lokaalbeheerd adres, kies "waarde" en zet daar je MAC in zonder leestekens, dus alleen hexadecimale getallen, voila.

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:40

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Koop een Kabel/ADSL routertje (bijvoorbeeld een e-tech). Dit kost ongeveer 40 euro en dan kan je beide machines op het net aansluiten zoals Stepzand ook al zei. Je hoeft ook geen kabel meer te wisselen (want zo'n routertje heeft ook een switch) en je kunt bestanden delen tussen de pc en laptop.

/dev/null

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:18

Predator

Suffers from split brain

Hoi, welkom.

Over jouw vraag is een FAQ:

[ Voor 9% gewijzigd door Predator op 14-06-2003 18:07 ]

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.