Toon posts:

Downloaden met mirc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem,
als ik iets wil downloaden met Mirc wordt het pack wel naar my toegestuurd maar dan komt er steeds te staan:

You have a dcc pending, set your client to recieve( time out 180 sec.)

En dan loopt die tijd af, maar ik krijg het niet voor elkaar om mijn client to recieve te zetten.

Ik hoop dat iemand de oplossing weet?
Thanks alvast.
Rekel

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:42
Dan moet je naar DCC (bovenin, naast "tools") gaan en dan het volgende veranderen:
- on send request:
"Auto-get file" aanzetten
en If file exists, op "resume" zetten, en bij on-chat request ook op auto-accept zetten.
Veel succes ermee :)

Edit:
in het options scherm moet je ook nog naar "folders" (staat links) en daar moet je "ignore DCC request op "disabled" zetten en "Turn back on in ....." uitvinken.

[ Voor 32% gewijzigd door Morax op 14-06-2003 14:49 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik al maar hij blijft de melding nog steeds geven]

He tof,
De edit was de oplossing, hij doet het nu!!
Hartstikke bedankt.

Rekel

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2003 14:57 ]

• dave
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-08 14:54
Via de search gevonden: hier!
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.poesse/mirc.gif

DCC Ignore op disabled zetten en "turn ignore on in" helemaal uit, anders negeert 'ie standaard na 3 minuten DCC's weer
succes

[ Voor 15% gewijzigd door dave op 14-06-2003 14:53 ]

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:42
Dat staat ook al in mijn post, een edit weliswaar, maar dat had ik al erbij gezet :)

Bij mij had ik geloof toen ook nog het probleem een keertje, wat bij mij toen hielp was het specificeren welk soort bestand waarheen moest. Dit doe je door in diezelfde map "folders" bovenin op "add" te klikken, een folder re selecteren waar alles heen moet en de volgende extensies erin te zetten (werkte bij mij iig :) ):
*.bin, *.zip, *.rar, *.iso, *.avi, *.mpeg
en natuurlijk alle extensies van dingen die jij allemaal download, en ik vergeet er eentje, maar ik weet de naam niet meer. Dat filetje wat je bij Bin-files meestal erbij krijgt :?

[ Voor 77% gewijzigd door Morax op 14-06-2003 15:01 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Verwijderd

Topicstarter
Hij doet het nu bedankt hoor!

Verwijderd

Morax schreef op 14 June 2003 @ 14:56:
..en ik vergeet er eentje, maar ik weet de naam niet meer. Dat filetje wat je bij Bin-files meestal erbij krijgt :?
.cue
Pagina: 1