Toon posts:

[mIRC] You have a DCC pending *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ej,

Ik heb een probleem als ik in een channel wat wil downloaden van een bot ik het volgende bericht krijg:

-WXH-001- *** You have a DCC pending, Set your client to receive the transfer. (150 seconds remaining until timeout)

ik heb firewall uit, en de receive options van dcc met rust gelaten.
nou zei iemand dat ik met dit wel ken downloaden:"/dccallow +(botnaam)"
dan doet ie het wel, maar dan moet ik dat per bot opnieuw doen:S weet iemand misschien wat ik moet veranderen aan mijn opties om die dcc altijd allow te hebbe? of een command dat alle botnamen dccallowed zijn?

groetjes OVERDOZIS

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Zou je in de preform kunnen zetten

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:34
/dccallow is een commando dat alleen gebruikt wordt op DALNET ircd servers, je moet ook in de mirc options instellen dat je bestanden wilt ontvangen want standaard blokkeert ie een groot aantalfiletypes

Icons are overrated

Verwijderd

je moet in iig auto get uit hebben en soms sturen de bots zelf ook niets. Dus het ken ook aan de bot zelf ligge.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik heb geen idee wat een mIRC :@:@:@probleempje is, maar ik haal ze in ieder geval uit de topictitel en maak er een titel van die je probleem beschrijft :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Tcq
  • Laatst online: 07-09 22:53

Tcq

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.poesse/mirc.gif

DCC Ignore op disabled zetten en "turn ignore on in" helemaal uit, anders negeert 'ie standaard na 3 minuten DCC's weer :)

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Verwijderd

Topicstarter
tnx Tcq, da was hele probleem, woei nu ken ik eindelijk es flink gaan shoppen(naja gratis dan:)) op mIRC!!

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 13:00

Diamon

The Weird One

knip

[ Voor 85% gewijzigd door F_J_K op 11-01-2003 23:59 . Reden: warez? ]

And The Only One

Verwijderd

knip

[ Voor 84% gewijzigd door F_J_K op 11-01-2003 23:59 . Reden: warez? ]

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

|:(
Kijk eens in de FAQ onder het kopje copyright.
Hoe je aan je software, muziek, foto's, films, Canal+ uitzendingen en dergelijke zaken komt moet je zelf weten, we willen echter niet dat je Gathering of Tweakers.net hier op welke manier dan ook in betrekt. Buiten dat het ons problemem gaat opleveren bij de diverse controlerende instanties willen we niet dat GoT uitgroeit tot een uitwisselboard voor van alles en nogwat.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

m-m schreef op 11 januari 2003 @ 16:03:
Zou je in de preform kunnen zetten
Daar staat het niet. Je moet in de options kijken en dan onder het kopje DCC

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Pagina: 1