Hello
Wat geprobeerd?
- Vrij veel ben er halve dag mee bezig geweest.
- Grote logitech Z-... topic doorgenomen en revieuws van deze speakers gelezen.
- En natuurlijk veel gezocht spijtig niets gevonden dat me hielp.
- Laatste Audio Codec van Realtek geïnsteleerd.
- Heb in windows alle dingen bij geluidvolume helemaal open gezet
- Heb bij luidsprekerinstellingen als opstelling 5.1 ingesteld.
- Enz...
Probleem:
Ik heb een Logitech -Z-640 speakerset gekocht, de handleiding doorgenomen stekkers ingeplugged en muziek gespeeld, nu merkte ik al snel op dat de achterste 2 speakers niet speelden.
Ik dacht, ok ze zijn misschien kapot dus heb ik de voorste eens gewisseld met de achterste waarbij ik hetzelfde resultaat had, die voorspeakers (die dan nu als achterspreakers stonden) speelde ook weer geen muziek af.
Specificaties:
Mijn moederbord: MSI KT4V-L (5.1 Realtek ALC650 geluidschipset)
Kleur van achteruitgangen op moederbord:
Groen (hier staken mijn oude 2 boxen vroeger in)
Blauw (??? staat in het midden hetzelfde tekening als bij als mij groen)
Rood ( hier stak ik mijn mircofoon vroeger in)
Kleur van Logitech speakerset ingang: Groen, Oranje, Zwart
Over die ingangen gesproken dan, waar ik ze ook steek ik blijf ongeveer hetzelfde effect hebben. Maar misschien kan iemand me wel vertellen hoe het juist moet aangeizen ik het boekje van logitech te lezen stond dat ik de ingang op de juiste manier moet verbinden.
Steek ik het zwarte in het groene dan spelen de achterspeakers wel en de voorspeakers niet. Maar steek ik het groene in het groene dan spelen de achterspeakers niet en de voorspeakers weer wel.
Conclusie:
Ik denk dat ik ongeveer wel alles heb gezegt mochten jullie extra informatie nodig hebben dan vraag je het maar, hopelijk kan iemand een oplossing voor mijn probleem vinden.
Wat geprobeerd?
- Vrij veel ben er halve dag mee bezig geweest.
- Grote logitech Z-... topic doorgenomen en revieuws van deze speakers gelezen.
- En natuurlijk veel gezocht spijtig niets gevonden dat me hielp.
- Laatste Audio Codec van Realtek geïnsteleerd.
- Heb in windows alle dingen bij geluidvolume helemaal open gezet
- Heb bij luidsprekerinstellingen als opstelling 5.1 ingesteld.
- Enz...
Ik heb een Logitech -Z-640 speakerset gekocht, de handleiding doorgenomen stekkers ingeplugged en muziek gespeeld, nu merkte ik al snel op dat de achterste 2 speakers niet speelden.
Ik dacht, ok ze zijn misschien kapot dus heb ik de voorste eens gewisseld met de achterste waarbij ik hetzelfde resultaat had, die voorspeakers (die dan nu als achterspreakers stonden) speelde ook weer geen muziek af.
Specificaties:
Mijn moederbord: MSI KT4V-L (5.1 Realtek ALC650 geluidschipset)
Kleur van achteruitgangen op moederbord:
Groen (hier staken mijn oude 2 boxen vroeger in)
Blauw (??? staat in het midden hetzelfde tekening als bij als mij groen)
Rood ( hier stak ik mijn mircofoon vroeger in)
Kleur van Logitech speakerset ingang: Groen, Oranje, Zwart
Over die ingangen gesproken dan, waar ik ze ook steek ik blijf ongeveer hetzelfde effect hebben. Maar misschien kan iemand me wel vertellen hoe het juist moet aangeizen ik het boekje van logitech te lezen stond dat ik de ingang op de juiste manier moet verbinden.
Steek ik het zwarte in het groene dan spelen de achterspeakers wel en de voorspeakers niet. Maar steek ik het groene in het groene dan spelen de achterspeakers niet en de voorspeakers weer wel.
Conclusie:
Ik denk dat ik ongeveer wel alles heb gezegt mochten jullie extra informatie nodig hebben dan vraag je het maar, hopelijk kan iemand een oplossing voor mijn probleem vinden.