Toon posts:

MSI KT3 Ultra2 en XP1700+ Niet goed?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Mede Tweakers,

Ik heb een nieuwe aanwinst, een MSI KT3 Ultra2, maar heb toch een probleempje :( waar ik erg meezit.

De CPU, een XP 1700+ DUT3C JIUHB, kan ik op deze MoBo tot 1730MHZ stabiel overclocken ( prime95 stabiel ), op overige snelheden gaat windows vanzelf opnieuw starten.

Dus 11*157 = 1730MHZ ( XP 2100+ geeft't aan ).

Maar op m'n Epox 8RDA+ Rev1.1, clock ik deze CPU tot 2300MHZ. = 12.5*184@2.0 Volt.

En verder nog, is er een mogelijkheid om de maximale Vcore-voltage van 1.7Volt op de MSI te verhogen?

Verder wil ik graag een setting van jullie zien dat hoger is dan 1730Mhz op de MSI opdat ik het kan overnemen :9 ( op luchtkoeling CoolerMaster AERO 7 ).

Ik hoop dat er iemand is die mij hieruit kan helpen.

Bedankt..

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Koop een abit NF7-S rev 2 kan je tot 2.3 Vcore :)

Maar wat je kan doen is een Volt mod voor de Vcore doen op de MSI.

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:00
dit moederboard kan niet hoger voor zover ik weet.
heb er zelf ook een met een 1900+ en ik kan ook nowelijks overclocken. 140-145 is ongeveer de max bij mij
zo stabiel als een rosts maar fff flink overclocken daar will hij niet aan beginnen.

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04-2025
Ik heb nu ff mn msi kt3 ultra 2 in ons kantoor pctje maar dat ding was een top bordje, 200 mhz FSB deed die nog wel maar stabiel was 194 het best, gewoon voltmodden die hap, heb ik ook gedaan en die mp omlaag.
ram op 2.8 volt pleuruhh en voltmod op 2.0 volt en klaar ben je overclockuhh maar ! >:)

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Verwijderd

Topicstarter
caspergt schreef op 14 June 2003 @ 11:18:
Ik heb nu ff mn msi kt3 ultra 2 in ons kantoor pctje maar dat ding was een top bordje, 200 mhz FSB deed die nog wel maar stabiel was 194 het best, gewoon voltmodden die hap, heb ik ook gedaan en die mp omlaag.
ram op 2.8 volt pleuruhh en voltmod op 2.0 volt en klaar ben je overclockuhh maar ! >:)
Dank voor de reply.
Maar hoe doe ik een VoltMod op de KT3 Ultra2?

......
Pagina: 1