Toon posts:

Het kleine Fallout 3 topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.093 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

aXe schreef op 14 augustus 2003 @ 11:45:
Die PDF wil ik ook wel :) Mocht internet het eens niet doen als ik het nodig heb is dat wel makkelijk.
Dan moet je maar ff een mailtje sturen/mij toevoegen op msn/je mail adres hier posten, dan stuur ik em wel op. Ik dacht dat ik m'n email adres in m'n profiel had staan.

Ik heb die pdf eigenlijk ook voor mezelf gemaakt, zodat ik ook offline kon kijken, plus dat die layout van die online versie het best lastig maakt als je iets specifieks zoekt.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Dat lionheart systeem lijkt wel veel op dat van fallout. Maar ik vind dat gewoon niet passen in een fantasy wereld. Neem ik alle super goede traits enzo, die ik bij fallout gewend was, ga ik hardstikke dood in dit spel. :(

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

x_effect@hotmail.com mag je hem wel naar toe sturen... (als ie niet te groot is, gebruik maar 6% daar van de max..)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:26

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op 13 August 2003 @ 23:44:
Multilineair is nog steeds behoorlijk lineair, vind ik. En ik vind zo'n RPG die zich in de toekomst afspeelt toch leuker dan zo'n middeleeuwen rpg. Nou ja, misschien als ie non-lineair was geweest, dat het dan leuker was geweest, ik speel per slot van rekening ook Morrowind, en dat is ook redelijk middeleeuwen. Alleen zo non-lineair dat er eigenlijk niet eens een verhaal in zit :)

Tepelstreeltje> Mocht je bang zijn dat je nog meer dingen van Fallout 2 heb gemist, moet je hier maar eens kijken. Dat is zo ongeveer de meest komplete walkthrough die er is van Fallout 2. (Ik heb em ook in .pdf format, mocht je dat liever hebben, dan moet je dat maar even zeggen en dan mail ik em wel ff.)
zal wel ff checken, zag er goed uit.

ik copieer de text wel in een .txt file, dan ben ik ook direct van die irritante achtergrond af...
thanx anyway :)
bennie bang dat ik wat mis, vind het alleen leuk om alles te doen :)
van die grot wist ik echt neit.
heb met alle mogelijke dingen die lift geprobeerd open te krijgen, maar eerst werkte men electronic lockpick niet (die ik altijd gebruik voor mechanische deuren)
of ik het het verkeerd gedaan...

maar wel beter, nu heb ik zon 1700micro fuel cells...
kan dus wel paar keer de wereld rond met men zwaar opgevoerde highwayman :D

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Die car is vet :) Maar wat ik niet wist is bijv. die manier om het ff snel uit te spelen. Een mmorpg versie van fallout zie ik nu als ultieme game. De wereld die gecreerd is in fallout vind ik zelf geweldig. Erg mooi "after-the-bombs" wereldje. Gangs die de baas zijn. Schaarste aan wapens en munitie. Wat ook erg koel is de mogelijkheid om op bepaalde body parts te schieten met percentages van succes. (Bedankt btw Henkie voor die pdf)

Mijn Fallout 3 is een mmorpg (of zoiets als Neverwinter Nights, eigen server runnen met een Persistant World). Daar schreeuwt deze game reeks om als afsluiter.

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

aXe schreef op 15 August 2003 @ 00:24:
Die car is vet :) Maar wat ik niet wist is bijv. die manier om het ff snel uit te spelen. Een mmorpg versie van fallout zie ik nu als ultieme game. De wereld die gecreerd is in fallout vind ik zelf geweldig. Erg mooi "after-the-bombs" wereldje. Gangs die de baas zijn. Schaarste aan wapens en munitie. Wat ook erg koel is de mogelijkheid om op bepaalde body parts te schieten met percentages van succes. (Bedankt btw Henkie voor die pdf)

Mijn Fallout 3 is een mmorpg (of zoiets als Neverwinter Nights, eigen server runnen met een Persistant World). Daar schreeuwt deze game reeks om als afsluiter.
mwah, MMORPG hoeft van mij niet eens...

elke keer als ik fallout speel, ontdek ik weer nieuwe dingen. (zoals die ammo dump, zie paar post terug van mij)
nieuwe quests, nieuwe kratten met goodies, etc etc.
het blijft gewoon vet!

als ze een deel 3 maken zoals de eerste 2, dan zie je mij zeker weten niet meer buiten!
de mogelijkheden zijn ZOOOO vet !

maar wat je zegt, de sfeer is geweldig!

ik mis een beetje het gevoel van alles zelf uitvinden in de games van tegenwoordig, wat je met RPG's vaak heb.
nu heb ik niet altijd geduld om alles echt tot op de haar uit te zoeken, behalve bij de falloutjes...
vandaar dat ik ook niet wil wachten op deel 3, ik willem gewoon hebben!!!!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aXe schreef op 15 augustus 2003 @ 00:24:
(Bedankt btw Henkie voor die pdf)
Graag gedaan :)
Als afsluiter?! Wat mij aangaat mag het nog wel even doorgaan, ook na Fallout 3. Vooropgesteld natuurlijk dat ze het leuk kunnen houden.
MMORPG hoeft van mij trouwens niet, geef mij maar gewoon een zeer uitgebreide single player, dan ben ik dik tevreden. Het zou wel leuk zijn als ze het spel enigzins modbaar maken, maar ik meen ergens in dit topique te hebben gelezen dat dat niet het geval was.

• -_D_-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-10 12:25

-_D_-

Polsbandje

Het is voor mij inderdaad de sfeer van Fallout wat het spel zo geweldig maakt... Het blijft gewoon geweldig :)

- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

Euhm om maar even een klein kickje te geven aan het topic:

Ik heb Fallout 2 geinstalleerd incl. Patch en het is weer heerlijk :) Ben net in Modoc aangekomen dus het echte werk moet nog beginnen maar toch :) Wat ik echter even wil vragen over de UK patch: Klopt het dat de kinderen er uit gehaald zijn? In The Den loopt niet 1 kind meer rond. Het is niet de Low Violence versie die ik heb maar een white label combo box met FA1 en 2. De gore en bloed enzo is er dus wel gewoon. Tips anybody? :) (tis de eerste keer dat ik met patch speel).

At least it's not for me
And find serenity

Verwijderd

Topicstarter
de uk patch lijkt mij genoeg te zeggen.

Je raakt daardoor niet veel gore en dergelijke kwijt maar kleine dingen zoals kids wel

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

op zich niet eens zo er dat de koters er uit zijn..,

ze stonden bij mij vaak in de weg, en had dus al snel de reputatie Child killer...
(wat best wel nadelig is...)

dus, maakt niet eens zo veel uit :)

Battle.net Spud#2543

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op 11 september 2003 @ 13:50:
op zich niet eens zo er dat de koters er uit zijn..,

ze stonden bij mij vaak in de weg, en had dus al snel de reputatie Child killer...
(wat best wel nadelig is...)

dus, maakt niet eens zo veel uit :)
De kids zijn er wel uitgehaald, maar niet helemaal. Sommige kids zijn dieven, ik geloof vooral in the Den. Al kan je de kids niet meer zien, stelen doen ze dus wel! En terugstelen kan dus niet, want je ziet ze niet. Stelen is random.. kan een rotte appel zijn, kan een uniek quest item zijn... ik zou dus maar ff de kids patch eroverheen gooien.

Verwijderd

Dat je geen kids ziet heeft niks te maken met die uk-patch, maar alles met het feit dat het niet een us versie is. Die hebben om de 1 of andere vage reden geen kids erin. En dat kan soms best vervelend zijn. Zoals de stelende kids in The Den, of het feit dat je de quest van Modoc niet kan af maken omdat je kleine Johny niet kunt vinden (alhoewel de hond em wel kan vinden), en dan heb je nog die wrench in Vault City, die ook best makkelijk is. En de makers dachten om de 1 of andere reden dat het niet mogelijk was om de kids met een patch terug in de europese versies van het spel te krijgen, of zoals de Chosen One al eens zei:
Oh well, I thought there weren't any children because this might be the European version of Fallout 2.
Gelukkig dat een slimme Fallout 2-fan eraan dacht dat het wel eens gewoon aan een paar missende textures kon liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

Hmz ja ik heb een officiele versie (zal dan wel niet US zijn) en een gebrande versie. Bij de gebrande versie zitten er wel kids in maar ik weet niet of het met die patch ook zo is. Ik heb nu IIG die white label met voor zover ik weet een UK pattch. Als het maar geen verstrekkende gevolgen heeft. Quest van Johnny vinden heb ik niet aangenomen, the Den heb ik goed opgelet ivm stelen (maar niet zien gebeuren) en die Wrench kun je ook in New Reno/NCR krijgen als ik me niet vergis. Dus als dat het enige is vind ik het wel best zo, die kinderen staan toch alleen maar in de weg :)

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

der staan in de den geloof ik, 2 koters bij de deur van een gebouw.
als je daar langs loopt, dan jatten ze iets (ik dacht het bovenste in je inv.)
ren je derlangs, dan lukt het ze niet.
let dus gewoon op dat je NIET te dicht bij de deur loopt/stil gaat staan.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 14:25:
Dat je geen kids ziet heeft niks te maken met die uk-patch, maar alles met het feit dat het niet een us versie is. Die hebben om de 1 of andere vage reden geen kids erin.
Heeft te maken met het feit dat geweld jegens kinderen in spelletjes niet mag. Vreemd genoeg vind men dat het flamberen, doorzeven, verrotschoppen, smelten, en doormidden hakken van kinderen onder het kopje 'geweld' past en is dat dientengevolge in een aantal landen illegaal.

Vandaar dat ze in fallout 2 voor europa de koters eruit hebben gehaald.

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

TepelStreeltje schreef op 12 September 2003 @ 17:10:
der staan in de den geloof ik, 2 koters bij de deur van een gebouw.
als je daar langs loopt, dan jatten ze iets (ik dacht het bovenste in je inv.)
ren je derlangs, dan lukt het ze niet.
let dus gewoon op dat je NIET te dicht bij de deur loopt/stil gaat staan.
In de Walkthroughs die ik heb gelezen wordt altijd gezegd dat het niet uitmaakt of je er langs rent of loopt. Als je de animatie ziet van een kind dat iets steelt, ook al sta je niet eens in de buurt, dan wordt er iets gestolen uit je inventory...

Die kids staan dus ook in de hele Den bij verschillende deuren. Alleen in mijn gepatchte versie dus niet. Overigens schijnt die steal-mogelijkheid nog wel in het script te zitten. Je ziet dus gene textures van kinderen (laat staan van stelende kinderen) maar je kan dus wel dingen op die manier kwijtraken als je gewoon langs een deur loopt. Best slecht gedaan eigenlijk...

Maar als je dan naar al die kleine details kijkt in Fallout... Echt het is gigantisch... Zoveel Quests, subquests, reacties van personages die het hele spel beinvloeden, noem maar op... Het is echt groots...

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 17:16:
[...]

Heeft te maken met het feit dat geweld jegens kinderen in spelletjes niet mag. Vreemd genoeg vind men dat het flamberen, doorzeven, verrotschoppen, smelten, en doormidden hakken van kinderen onder het kopje 'geweld' past en is dat dientengevolge in een aantal landen illegaal.

Vandaar dat ze in fallout 2 voor europa de koters eruit hebben gehaald.
Je zou denken dat ze daar in Amerika meer problemen mee zouden hebben. Maar dat zou iig wel verklaren waarom de makers er niks aan 'konden' doen, terwijl het toch zo eenvoudig op te lossen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-05-2023
Kick

http://forums.interplay.com/viewtopic.php?t=33599
J.E. Sawyer stopt er dus mee. Ben benieuwd of er dan nog een fallout 3 komt.

I figured I'd post this here before DAC and NMA got the scoop! I am resigning from my position as lead designer at Black Isle Studios. I will not discuss those reasons here, but I will state that they are my reasons. I apologize to those who may be disappointed by my decision and congratulate those who rejoice at it. My last day will be November 21st.

From this point forward, I will not be discussing any aspect of Black Isle Studios projects that may be currently in development.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zoals ook aangegeven staat in de forums zal het weinig uitmaken.
De areas de menu's de interface's (op 2 kleine na) het verhaal is allemaal klaar.

Ze zijn momenteel bezig met het implementeren van de text en graphics. Lang proces schijnt dit te zijn )-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
I hate to be the bringer of bad news, but the "good" folks at Interplay have laid off everyone at BIS. Van Buren has been "shelved," as tha geniuses at IPLY have put it. Console only is the word of the day now. Even though Van Buren was half-way finished, the 'tards in charge have decided they want to do Exalted console and FOBOS 2. The simple fact they are making FOBOS2 even when FOBOS hasn't shipped and is hated by the Fallout community says a lot about their intelligence. Not to mention Van Buren would be the only game they could possibly ship by X-mas next year.

helaas las ik net dit trieste nieuws
Black Isle studios is dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-04 11:59

SilentStorm

z.o.z

Wat is je bron? dit klinkt me meer toe als een boze fan dan als een gefundeerde reviewer oid. staat er nog meer bij? Het zou wel heel erg jammer zijn als alles zo ophoudt bij black isle :/

Heb trouwens pas lionheart ontdekt. Wel een aardig (niet geweldig, maar vermakelijk) spel dat gebruik maakt van het fallout systeem (perks, stats). Black isle, of eigenlijk interplay, heeft pas nog SW - kotor uitgebracht, die als 3D D&D RPG best geslaagd is.

Localhost is where the heart is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bron
www.gamer.nl
www.nma-fallout.com (de grootste fallout community die er is)

en van de interplay boards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad..

Ze stoppen met Fallout3 en gaan aan Fallout brotherhood of steel 2 werken...

BEETJE JAMMER!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UDuckling5
  • Laatst online: 22-12-2021

UDuckling5

Nachteend

SilentStorm schreef op 10 december 2003 @ 01:49:
Black isle, of eigenlijk interplay, heeft pas nog SW - kotor uitgebracht, die als 3D D&D RPG best geslaagd is.
Volgens mij is die van bioware.. ( ik weet overigens niet hoe bioware staat ten opzichte van interplay, magoed :X )

Flap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
En het was nog wel half af. Ik vind dit echt jammer. We zullen het met Fallout 1 en 2 moeten doen :{.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Sylver Style (makers van www.the-fall.com) willen het project misschien overnemen. Die lui leveren mooi werk hoor.. check die site van de Fall, erg gaaf.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FoggyFreek schreef op 10 december 2003 @ 11:12:
Sylver Style (makers van www.the-fall.com) willen het project misschien overnemen. Die lui leveren mooi werk hoor.. check die site van de Fall, erg gaaf.
fallout was niet om het mooie werk te doen mij niet want ik speel deel 1 en 2 nogsteeds mij ging het om het verhaal en de uitwerking van je charachter

en ik weet niet of dat mogelijk is zonder de oude werknemers en voornamelijk
J.E. Sawyer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er nog online shops waar de fallout games te krijgen zijn?

had em ooit geleent van een vriend van me..maar heb em daarna nooit kunnen vinden in winkels etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 08:31
Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 14:54:
zijn er nog online shops waar de fallout games te krijgen zijn?

had em ooit geleent van een vriend van me..maar heb em daarna nooit kunnen vinden in winkels etc.
Zoeken bij Vergelijk.nl op 'Fallout' levert 20 resultaten op met wat interessante producten. Bijvoorbeeld een verzameling van de Fallout games voor €15 :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaRc0 schreef op 12 december 2003 @ 14:58:
[...]
Zoeken bij Vergelijk.nl op 'Fallout' levert 20 resultaten op met wat interessante producten. Bijvoorbeeld een verzameling van de Fallout games voor €15 :)
thanks ik zal ff kijke :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:09
Hey mensen, ik weet niet of dit het goede topic ervoor is, maar ik ben blijkbaar de enige die Fallout 2 echt een schijtspel vind.

Ik heb Fallout 1 een stuk of 3 keer uitgespeeld, en elke keer genoot ik er weer van, maar ik ben niet eens op 5 procent in deel 2 en ik zit of vast, of ik word helemaal afgemaakt door simpele diertjes.
Ik ben echt een stuk of 5 keer opnieuw begonnen, en een paar keer werd ik zelfs afgemaakt in het begin tempeltje door een stel ratten. Ik snap er geen sikkepit van.
Ik speel nu met een gehackte character, met alle stats op 10.. en nu valt het allemaal nog wel me, ga tenminste niet zo snel dood. Hebben jullie tips?

Overigens nog een vraag... in Fallout 2, kan ik zo lang er over doen als ik wil wat die GECK betreft? Die shaman wilt em wel snel hebben, maar zit er een deadline op zoals op het vinden van de waterchip in deel 1?

-edit-
Ik speel het nog steeds (laatst gekocht bij Dynabyte), maar ik heb dus echt een love/hate relatie met het spel...

[ Voor 7% gewijzigd door HuggyB op 12-12-2003 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
alleen maar goed die liefde haat relatie houd je bezig.

Mijn eerste tip is je gehackte charachter dumpen en een eigen beginnen.
Geeft denk ik meer voldoening.
En mijn 2e tip is dat je rustig aan moet doen.
Want zo moeilijk is fallout 2 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanbarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:53

johanbarten

Fallout fanatic

Het begin is wel wat moeilijk, maar probeer gewoon te sneaken waar kan. soms zien die beestjes je gewoon niet
De unarmed skill kan best handig zijn als je die ook nog tagged (unarmed is later ook nog wel handig). dan haal je het makkelijk. En je kan het mannetje op het einde makkelijk overtuigen jouw te laten gaan.

[ Voor 7% gewijzigd door johanbarten op 13-12-2003 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
In Fallout 2 moet je gewoon rustig aan beginne, wat kleine dingetjes doen voor mensen expierence point opdoen, het beste is om die auto onderdelen te gaan zoeken, op die zoektocht ontvang je wel veel XP points. In het begin is het toch vrij moeilijk om in de open lucht te vechten, je moet het hebben van de stadjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrCaleb schreef op 13 december 2003 @ 11:50:
In Fallout 2 moet je gewoon rustig aan beginne, wat kleine dingetjes doen voor mensen expierence point opdoen, het beste is om die auto onderdelen te gaan zoeken, op die zoektocht ontvang je wel veel XP points. In het begin is het toch vrij moeilijk om in de open lucht te vechten, je moet het hebben van de stadjes :)
als je redelijk ver bent is het ook leuk om steden uit te moorden :9 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Ja, op een gegeven moment dacht ik dat ik maar wat van die baantjes moest aannemen. Zoiets had ik nog nooit gedaan in Fallout 1, daar was het vrij recht toe rechtaan.
Bij een caravaan tocht kreeg ik een stel minigun schietende mutanten raid... heel m'n caravaan afgeschoten. Toen dacht ik bij mezelf, dat als de computer die missies zelfs niet haalt, wat heb ik hier dan te doen?
Ik heb later wel overigens een oorkonde van de beste poep schepper gekregen :)

maare, tja... ik denk dat ik dan maar voor de 6e keer overnieuw begin. Ik heb nu heel GECKO achter me aan... ik wou zonder een wrench te halen de autopart van die ghoul hebben. Nu kan ik never die reactor fixen... ze zitten allemaal achter me aan.
Nu maar hopen dat ik die tempel in het begin haal.

Oh ja, is het spel overigens te spelen zonder teammates? Ze zijn erg waardevol, maar ik vind het management erg klote geregeld, dus speel ik liever solo. Maar dan word het wel erg moeilijk volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanbarten

johanbarten

Fallout fanatic

Fallout 2 word ook een stuk makkelijker als je steal boven de 100% hebt. Vorige keer had ik er mij een weg doorheen gestolen :)
Speech is een skill waar je zeker wel wat punten in moet stoppen, zo kan je verschillende quest toch nog wat makkelijker maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanbarten

johanbarten

Fallout fanatic

team mates zijn wel aan te raden.
sulik, cassidy, vic kunnen wel goed met small guns om, vooral als je ze later allemaal gauss rilfes geeft. ze doen dan echt veel damage, best handig als je tegen zwaardere tegenstanders moet vechten.
Marcus de mutants is ook wel leuk, alleen moet je uit kijken dat ie jouw niet afschiet met big guns :)

Probeer ook K9 te krijgen, je hebt er niet zo veel aan maar het is gewoon gaaf om te hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Voor de gene die nog op een lichte manier willen genieten van iets wat waarschijnlijk nooit gaat komen is dat ze een paar Fallout 3 Screenshots hebben vrijgegeven, op No Mutants Allowed, 1 van de betere fallout fan sites hebben ze die bemachtigd, Gamespot heeft ze een handje geholpen om er een stukje over te schrijven op de site, dit zijn ze...natuurlijk in een beginstatus:

http://www.nma-fallout.com/fallout3/fo3-vault1.jpg (Vault Screen)
http://www.nma-fallout.com/fallout3/fo3-ext1.jpg (Buiten Screen)
http://www.nma-fallout.com/fallout3/fo3mm.png (Hoofdmenu Screen)

Het zag er in ieder geval leuk uit..
Nu hopen dat iemand die boel wil overnemen

Ook kun je nog een signen voor zown petition voor Fallout 3 dat kun je eventueel hier doen:

http://www.petitiononline.com/f3f3fnow/

Thats about it :(

Verwijderd

Topicstarter
als je iets eerder had gelezen had je gezien dat ik al had aangegeven dat er al bedrijven zijn geweest die intresse hebben getoont in fallout 3

waaronder de makers van The Fall.

Maar waarom ik eigenlijk post is om te laten weten dat de Makers van fallout 3 zelf een bod op de game hebben uitgebracht.

Hierover is verder nog weinig bekend behalve dan dat ze het hebben gedaan

• HuggyB
Waarom staan hier geen plaatjes van Fallout 3? Dacht dat er wel interesse zou zijn..?
Nou ja, bij deze dan:

**Ze staan er al! Nou ja, dan moet je maar die links hierboven klikken. zijn vrij grote bestandjes**

En ja, de thumbs zijn erg groot, excuses.

[ Voor 63% gewijzigd door HuggyB op 18-12-2003 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie plaatjes trouwens, blij te zien dat ze er niet een 3D festijn van hebben proberen te maken. Mij gaat het toch vooral om de gameplay, niet de graphics.

Ik hoop dat de makers het idd gaan kopen en dan afmaken zoals zij in gedachten hadden, want ik denk dat ik dan weer vele uurtjes gameplezier zal kunnen beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

HuggyB schreef op 13 december 2003 @ 14:38:
Ja, op een gegeven moment dacht ik dat ik maar wat van die baantjes moest aannemen. Zoiets had ik nog nooit gedaan in Fallout 1, daar was het vrij recht toe rechtaan.
Bij een caravaan tocht kreeg ik een stel minigun schietende mutanten raid... heel m'n caravaan afgeschoten. Toen dacht ik bij mezelf, dat als de computer die missies zelfs niet haalt, wat heb ik hier dan te doen?
Ik heb later wel overigens een oorkonde van de beste poep schepper gekregen :)

maare, tja... ik denk dat ik dan maar voor de 6e keer overnieuw begin. Ik heb nu heel GECKO achter me aan... ik wou zonder een wrench te halen de autopart van die ghoul hebben. Nu kan ik never die reactor fixen... ze zitten allemaal achter me aan.
Nu maar hopen dat ik die tempel in het begin haal.

Oh ja, is het spel overigens te spelen zonder teammates? Ze zijn erg waardevol, maar ik vind het management erg klote geregeld, dus speel ik liever solo. Maar dan word het wel erg moeilijk volgens mij.
Probeer eens een Walkthrough door te lezen voor het maken van een character. Op die manier kun je een goed character samenstellen waardoor je meer quests aangeboden krijgt en meer van de wereld van Fallout kunt meemaken. Verder is stelen om geld te verdienen een goede optie hoewel je na verloop van tijd genoeg raiders kan afschieten en hun wapens kunt jatten om te verkopen. Ik kan je aanraden in geen enkel stadje hostile te worden op de bevolking. Zodra je een hele stad tegen je hebt heeft dat veel invloed op de rest van de game. Dus mocht zoiets gebeuren, load dan je oude game (tip: save veel). Tja en de Patch downloaden voor Fallout 2 scheelt ook wel: minder vastlopers, veel snellere laadtijd.

Wat betreft de teammates... Cassidy is denk ik toch wel de beste die je kunt hebben. Hij schiet erg goed met grote geweren, hij raakt je bijna nooit, en hij kan flink wat shit dragen voor je. Verder neem ik Marcus, Vic en Sulik altijd mee maar als je niet van grote groepen houdt... Ga dan alleen met Cassidy :)

Als laatste, over die caravans... Ze zijn buggy... Soms kom je er in vast te zitten en moet je in je eentje terug lopen zonder geld enzo dus save altijd voordat je zo'n caravan master aanspreekt en meegaat. Wat ik zelf vaak doe is saven als ik voor de eerste keer een stadje binnenkom. Dan het stadje verkennen en op andere slots saven. Mocht er iets cruciaals fout gaan kun je altijd naar je savegame zoals het stadje in het begin was. Na Gecko wordt het trouwens leuker... Dan kun je naar Vault City, New Reno, Broken Hills, San Francisco, Military Base... Dus have fun :)

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

MrCaleb schreef op 17 december 2003 @ 20:44:
Voor de gene die nog op een lichte manier willen genieten van iets wat waarschijnlijk nooit gaat komen is dat ze een paar Fallout 3 Screenshots hebben vrijgegeven, op No Mutants Allowed, 1 van de betere fallout fan sites hebben ze die bemachtigd, Gamespot heeft ze een handje geholpen om er een stukje over te schrijven op de site, dit zijn ze...natuurlijk in een beginstatus:

http://www.nma-fallout.com/fallout3/fo3-vault1.jpg (Vault Screen)
http://www.nma-fallout.com/fallout3/fo3-ext1.jpg (Buiten Screen)
http://www.nma-fallout.com/fallout3/fo3mm.png (Hoofdmenu Screen)

Het zag er in ieder geval leuk uit..
Nu hopen dat iemand die boel wil overnemen

Ook kun je nog een signen voor zown petition voor Fallout 3 dat kun je eventueel hier doen:

http://www.petitiononline.com/f3f3fnow/

Thats about it :(
17541 Signatures Total

done..

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ook even gesigned :) Volgens mij al eens gedaan bij een gelijksoortige petition over Fallout3, maar dan net anders..

Maarja, ik vind het maar erg jammer. Ik vind overigens die screenshot van het hoofdmenu maar matig, waarom niet gewoon een handgetekend iets? Veel koeler toch? Verder is het grafisch veel minder gedetailleerd en de sfeer was wel een groot +punt bij de fallouts.. Maarja, met een beetje koel verhaal en de sterke punten van f1/2 :9
Hopen dat een goed team het oppakt :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

17836 :)

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Even terug naar Fallout 2. :)

Ik ben net klaar met de missie van Tandi in NCR (computer parts brengen). Met Gecko ben ik klaar, maar ik ben nog steeds op zoek naar Vault 13. Ik denk dat de computer van Vault 15 meer weet.... maar dat is zelfmoord met die raiders daar.
Iemand een klein hintje over wat ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is het Fallout 3 topic. Misschien dat je er een SPV topic over kan openen of op GameFAQs kan kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een getekende achtergrond voor het hoofdmenu was op zich wel leuk geweest, was ook wel lekker 'Fallout' geweest. Maar nu ik die screenie nog een keer zie... Ik zie de optie 'Play with a friend'. Een co-op voor Fallout 3 misschien? Zou heel erg leuk kunnen zijn :)

HuggyB> probeer anders eens deze walkthrough eens. Dat is volgens mij met gemak de meest uitgebreide walkthrough op het net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

A lot of you have heard the stories about Interplay shutting down Black Isle studios, the developers behind the Fallout series. I myself believed the news.

It seems now like it may not be true though. Interplay has stepped up and announced that the rumors are false, possibly started by former company employees. And as Interplay is a publicly traded stock, it seems likely that they would have announced the closure had it been real.

This means that Fallout 3 may actually still see the light of day. And god I hope it does... the screenshots looked orgasmic.
bron

Als gamesmaker Interplay zelf zegt dat het allemaal onzin is, en Fallout 3 nog gewoon ontwikkeld wordt, dan is er misschien nog hoop :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Niet online
ReemF schreef op 24 december 2003 @ 12:45:
[...]
bron

Als gamesmaker Interplay zelf zegt dat het allemaal onzin is, en Fallout 3 nog gewoon ontwikkeld wordt, dan is er misschien nog hoop :)
As unbelievable as it might sound, Interplay are still trying to conivnce people it's all rumors and Fallout 3 is still under review.

IGN has posted an article which quotes Interplay's investor relations department that more or less denies everything.
Here's a small snip:

"For the record," says Interplay, "Black Isle Studios remains open with projects pending, the status of Fallout 3 is under review, and Fallout: Brotherhood of Steel will ship on January 13."
You can read the whole thing here.

Well, it looks like everything is ok and Fallout 3 isn't cancelled. And all those former BIS members posting in our forums are figments of your imagination.
Right.

Thanks for all those who sent us e-mails about this story.

Bron.
Tsja... Ik denk toch dat Fallout 3 gecanceled is. Ook als je kijkt naar het feit dat "former BIS-employees" op de NMA-forums aan het posten zijn ga je toch twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wil er iemand goed nieuws horen???

nee echt niet?

zeker weten?

toch wel?

OKay dan hier is het
fallout 3 is weer in development

check gamespot ign of nma
interplay heeft het aangegeven op de stockholders meeting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 20:31:
wil er iemand goed nieuws horen???

nee echt niet?

zeker weten?

toch wel?

OKay dan hier is het
fallout 3 is weer in development

check gamespot ign of nma
interplay heeft het aangegeven op de stockholders meeting
Serieus!??!??!??!

las in de vorige PCzone dat het dus helemaal ging stoppen...

als dit echt waar is (ik geloof jou echt wel semmy, maar toch weetje... ) dan ben ik nu een HELE HAPPY Fallout lover!
zal denk ik eentje worden die ik ECHT ga KOPEN!
te vet dit!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
even een kleine paste om je te overtuigen

Sean K Reynolds interview at Gamebanshee by Kharn - at 2:56
Comments (10)/Comment me
Sean K Reynolds, one of the BiS employees left after the mayhem and the lead in the new game by BiS, did an interview with Gamebanshee about his past and his future. A bit:

(on his responsibilities during development of Fallout 3) For Van Buren I started out as a designer but after a time JE Sawyer (who was lead designer) wanted to focus more on the technical design aspects and offered me the story lead position. My duties as story lead were to keep track of continuity not only with the game's story but within the game universe, to revise the story as we added or subtracted areas, and work in overall story changes as we clarified and expanded each of the game areas. The story puts the PC in the role of an escaped prisoner, locked up for an unknown reason and freed by an attack by an unknown military force. The prisoner wanders from community to community trying to survive and figure out what has happened in the past few years as well as the identity of the people who freed him, and why.

And this bit struck me as particularly nice:

GB: What is the atmosphere like around Black Isle Studios with many of the original employees now gone? What sort of projects has BIS been working on over the last couple of months?

Sean: We now have a lot more space and everyone on my side of the building is actually in a proper office rather than a cubicle, so people like that. It does make the place weird and kind of empty, though. They dismantled a bunch of the old cubicles and took the ping-pong table out of storage, so I'm constantly buffeted by ping-pong noise as various employees work their way up and down the ladder. It's keeping them happy, or happier, at least.

I don't know what official word Interplay has given about its current in-production titles, so I'll just say that we have two games in production, and I'm the lead designer on a fantasy console game.

It's nice to hear you care so much for your fired colleagues, Sean.. But hey, you now have some elbow room and a ping-pong table to play with, so everything is fine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dit is misschien nog overtuigender (-;

http://www.gamespot.com/news/2004/04/15/news_6093628.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik las het laatst @gamer.nl en dat maakte me erg blij :D
Fallout 3, maar dan echt als opvolger van 1 en 2... OEH, wat zou DAT vet zijn!! :D :D
Dus geen BoS of console BoS ofzo :r
:P
Gewoon Fallout3!
En het moet heeeeeeel groot zijn en eik meerdere verhalen op verschillende continenten zijn en in verschillende tijden en en.. :X AAAH, er moeten gewoon nog veeeeel meer Fallouts komen, want ze zouden nog ZO veel vette dingen kunnen doen!!
* Okyah hoopt ieg

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okyah schreef op 18 april 2004 @ 03:55:
Ik las het laatst @gamer.nl en dat maakte me erg blij :D
Fallout 3, maar dan echt als opvolger van 1 en 2... OEH, wat zou DAT vet zijn!! :D :D
Dus geen BoS of console BoS ofzo :r
:P
Gewoon Fallout3!
En het moet heeeeeeel groot zijn en eik meerdere verhalen op verschillende continenten zijn en in verschillende tijden en en.. :X AAAH, er moeten gewoon nog veeeeel meer Fallouts komen, want ze zouden nog ZO veel vette dingen kunnen doen!!
* Okyah hoopt ieg
hier moet ik je in teleurstellen
interplay kan niet de mooie verhalen maken die ze willen
de enige manier waarop ze dat lukt is 3 externe studios tegelijk aan fallout 4 of wat het dan word te laten werken want alle originele employees van deel 1 en 2 zitten of bij obsidian entertainment of bij The Fall of ergens anders.

En wat is fallout nou zonder Feargus Urquhart en JE Sawyer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 12:16:
[...]

-knipje-

En wat is fallout nou zonder Feargus Urquhart en JE Sawyer
gelukkig gaan we dat uitvinden :)

maar als ze een beetje naar de fans luisteren, en zelf de games spelen, dan MOETEN ze wel de stijl van Fallout herkennen erkennen en gebruiken.
dus het komt denk ik wel goed.

de community kan hun grootste steun zijn, ik hoop allene dat ze daar dan ook gebruik van maken...

Mjah, only time will tell..

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mjah, ok Semmy ;) Dat verwachtte ik eik niet, maar dat is wat ik zou willen omdat er nog zoveel met Fallout gedaan kan worden en de kans dat ze ook nog Fallout4 gaan maken mij best klein lijkt...

En ik hoop wel wat TepelStreeltje zegt. Namelijk dat ze HEEL goed F1 en 2 gaan spelen en alle fansites af gaan, zodat ze kunnen zien waarom mensen de Fallouts zo koel vinden.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamingbliss.com/games/1997/fallout.jpg
Fallout O+

En ik vind btw nog steeds niets mis met de graphics/engine :P Veel details, functioneel en met hokjes is gewoon prettig :Y)
Dus ik hoop ook dat ze aan de looks niet te veel veranderen eik... :P

Ik kan het me nog als de dag van gisteren herinneren dat ik Fallout1 ging kopen... O+
En ik ben echt tig keer opnieuw begonnen om het telkens maar beter te doen :D

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond de teksten te lang om te lezen, maar ik ben zeker blij dat er een deel 3 komt, ik ga zo wel even op me gemakkie lezen hoe of wat. Ik hoop alleen niet dat het zo'n fake fallout word, net als die laatse Tactics. Wat een graf spel vond ik dat. Echt niets met fallout te maken in mijn ogen. Fallout 1/2 dat waren pas spellen!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2004 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

De teksten te lang? :D De conversaties die je houden kon waren juist heel koel :D Vet was dat je je met de juist verdeelde skillpoints, traits en perks je zo goed kon praten dat je je overal uit kon praten :D
De engine die bij Tactics gebruikt wordt was btw best ok :) Zolang de sfeer behouden blijft, ze de controls niet te veel veranderen en een koel verhaal er in gooien kan het niet misgaan :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoL nee ik bedoel van deze thread! haha nee ik ben juist blij met de teksten van Fallout 1 & 2 ingame. Ik doelde op deze hele topic, die ik net pas zag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-10 16:22
Ik had ff een vraagje weet een van jullie misschien een site waar ik de Fallout art van af kan halen.

IK wil het op een t-shirt gaan drukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na lang denken heb ik zelf het idee dat ze beter deze franchise kunnen laten sterfen.
Ik heb met grote teleurstelling de xbox versie gespeelt. Was van te voren al bekend dat het niks zou worden.
Ook denk ik dat interplay niet kan voldoen aan de wensen die een ieder en ander heeft waardoor ze beter kunnen ophouden.
Fallout 1 & 2 waren mooi en fantastish in mijn ogen de 2 games van de vorige eeuw.
Dit moet zo blijfen en niet opgevolgd worden door 1 of ander prutspel dat door iemand ontworpen is die er in den beginne niet bij was.

Zoiezo zie ik het niet goedkomen met Interplay want ze hebben de produktie op baldurs gate dark allience 2 stop moeten zetten.
Alle vermeldingen naar baldurs gate cq DnD weg moeten halen vanwege een achterstand in betalingen.
Als dit niet snel is opgelost dan zullen ze hoogst waarschijnlijk bankrupt gaan.
Als dit gebeurt hoop ik dat obsidian ent. de rechten voor fallout krijgt en een leuke spinoff maakt niet deel 3 maar een nieuwe rpg met dit thema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bethesda Softworks to Develop and Publish Fallout 3

July 12, 2004 (Rockville, MD) -- Bethesda Softworks® announced today that it will develop and publish Fallout® 3 -- a sequel to the highly popular Fallout® role-playing game franchise. Bethesda licensed the rights to the Fallout® franchise from Interplay Entertainment Corp. (OTC Bulletin Board: IPLY) in a deal that awards Bethesda exclusive worldwide rights to the Fallout® franchise on the PC, home consoles, handhelds, and other media, with the option to develop and publish additional sequels.

“We’re extremely excited about this opportunity and what it means both for Bethesda and for Fallout fans around the world,” said Vlatko Andonov, president of Bethesda Softworks. “Fallout is one the great RPG franchises. Millions of Fallout games have been sold worldwide, and fans have been eagerly awaiting the release of a Fallout 3 title. Bethesda’s proven expertise in this genre, building on our experience and the tremendous success we have enjoyed with our cutting-edge Elder Scrolls® series, will enable us to create the next chapter of Fallout that is worthy of the franchise.”

Originally released in 1997, Fallout places a player in the role of a Vault-dweller, who ventures from his secluded, underground survival Vault into a post-apocalyptic world of mutants, radiation, gangs and violence. The game has been widely hailed as one of the outstanding role-playing games and video games of all time with its unique gameplay, style, and setting.

Commenting on this development, Interplay Chairman and Chief Executive Officer Herve Caen said, “This is a good agreement for both companies and for gamers. Although several parties had a high level of interest in licensing Fallout, we are most impressed by Bethesda’s execution of role-playing titles. Bethesda is an ideal steward of the Fallout franchise.”

Fallout 3 will be developed by Bethesda along with the next chapter of The Elder Scrolls, both under the direction of Todd Howard, executive producer of The Elder Scrolls. The Elder Scrolls III: Morrowind® won every national and international award of note in 2002, including Game of the Year and RPG of the Year, and is one of the best-selling games ever released on Xbox.

“We are overjoyed,” said Howard. “Fallout is one of my favorite games, and we plan to develop a visually stunning and original game for Fallout 3 with all the hallmarks of a great RPG: player choice, engaging story, and non-linearity.”

Future announcements about the release of Fallout 3 will be made as work on the title progresses.

:) :) :)

http://www.bethsoft.com/news/pressrelease_071204.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws, vind ik. Als Bethesda het ontwerpt, is in ieder geval de non-lineariteit en de vrijheid van Fallout 3 gegarandeerd. Echter wordt het dan waarschijnlijk ook vanuit een first person perspectief gespeeld, of hooguit een derde persoons perspectief. Geen van view van bovenaf, dus, zoals we wel gewend waren van Fallout 1 en 2. Op zich hoeft dit natuurlijk geen probleem te zijn, maar dan zal er waarschijnlijk geen TBS combat in het spel zitten. Deze speculatie is overigens gebaseerd op het feit dat als ze beide spellen (Fallout 3 en TES4) gelijktijdig gaan ontwikkelen, dat de spellen waarschijnlijk ook gebruik gaan maken van dezelfde engine.

Op zich herken ik trouwens wel enige overeenkomsten tussen Fallout 2 en Morrowind: Beide een zeer uitgebreide speelwereld, lang speelplezier, non-lineair, en barstensvol met bugs :) Daarom denk ik ook dat Bethesda een goed vervolg in de Fallout-reeks kan maken. Ik hoop alleen dat ze wat meer humor tonen in het creeeren van Fallout 3 dan ze hebben getoond in Morrowind. Morrowind is redelijk verstoken van enige humor, waar Fallout 2 juist bomvol van de comische commentaren zat.

Verder is het natuurlijk afwachten of ze bij Bethesda de sfeer en de feeling van het Fallout universum kunnen vangen.

Pluspuntje: Kijkend naar Morrowind heb ik goede hoop dat Fallout 3 met een goede editor wordt geleverd (mods!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Om maar eens wat nieuw leven in dit topic te blazen heb ik hier geweldig nieuws.

March 31, 2005 (Rockville, MD) -- Bethesda Softworks® is pleased to announce that we have hired the talents of Obsidian Entertainment® to develop and design a Fallout® sequel. The return of this exceptional series is aimed at the core fans of Fallout®, because the company are confident that the game's appeal will extend to a much broader audience. "In this day when good role-playing games are rare, our releases of Fallout 3® and Fallout 4® promise to deliver what gamers have been yearning to play for ages", said Todd Howard, the game's Executive Producer. "While we wanted to make Fallout 3® our own game, we thought that the previous, cancelled attempt at it was a great idea, so we're finally giving the Obsidian® team a chance to finish it."

Howard continued, "As fellow gamers and fans of the Fallout series, we are fortunate to have the talents of the original developers of Fallout and Fallout 2 creating a worthy sequel to Fallout and we are confident that Obsidian Entertainment will deliver a game that will be remembered for years to come."

The sequel to Fallout 3, previously codenamed "Van Buren" during its development at Interplay is to resume development at Obsidian Entertainment under the currently given title of "Fallout 4", which may be subject to change. The game is to be produced by Bethesda Softworks LLC (www.bethsoft.com), a Zenimax Media company.

Dat bethesda het deed was leuk maar in obsidian zit 70% van de ontwerpers die werkten aan Van Buren. en fallout 1/2
Ik hoop dat ze een beetje vast houden aan de verhaallijn die zijn bij interplay al hadden opgezet.
Ook hoop ik dat ze dat werk weten op te kopen of te krijgen voor royalties van Interplay want die hebben het nogsteeds erg moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

awesome, ik heb me altijd geweldig vermaakt met Fallout 1 & 2 en iets minder met Tactics, maar toch...geweldig nieuws :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-10 15:19

Rexomnium

Vincam aut moriar

Geweldig nieuws!

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 14:45:
awesome, ik heb me altijd geweldig vermaakt met Fallout 1 & 2 en iets minder met Tactics, maar toch...geweldig nieuws :D
ondanks dat fallout Tactics (BoS) een bar slechte game was heb ik me tientallen keren meer vermaakt met deze game als de meeste games die tegenwoordig gereleased worden. De enige echte flater die ze hebben gemaakt was de console fallout.
Maar we zullen zien. Obsidian had van kotor 2 al iets moois gemaakt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Ik kan mij haast niet voorstellen dat ze dezelfde sfeer als in 1 en 2 weten te maken maar wie weet... Het zou wel gaaf zijn :)

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

omg, nog 2 delen!

...

heb er woorden voor :)

durf het bijna niet te vragen, maar is er een ETA?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Niet online
Welke datum is het?

Juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
daar is erg weinig nog over bekend maar een erg goede site om de boel te volgen is

http://www.nma-fallout.com

daar haal ik ook al mijn info vandaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Wow
Dat is zeer goed nieuws.

Heb Fallout 1 en 2 helaas nog nooit gespeeld. Maar de sfeer en de setting spreekt me wel erg aan.
En de makers van Morrowind e.d. zullen er zeker voor zorgen dat dit een topkwaliteit spel wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Bethesda heeft level designers nodig voor ES4 en een nieuwe Fallout. Ga ze eens helpen mensen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijd voor een Fallout-Kick.

Ik hoor eigenlijk weinig nieuws over Fallout 3.
En dat terwijl, Bethesda vooral na Oblivion een erg goede naam heeft gekregen.

T'is dat ik niet zo snel mailtjes stuur met vragen over releases.. maar Fallout 3 maakt mij wel nog steeds nieuwschierig.

Toxic Ghoulies!! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Taco
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-11-2024
Er is eindelijk weer wat nieuws (het is niet veel maar toch) :

Afbeeldingslocatie: http://img178.imageshack.us/img178/3954/fallout3wo8.jpg

You'd never imagine us, Bringing a loaded gun to the ballroom, This party's about to kick off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tenminste wel hoopvol.. ik zie december 2006 eronder staan, en het is een serieus fallout gesprek!

Kick the rat in te groin*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Taco
Ik ben erg benieuwd wat Bethesda er van maakt. Er staan in ieder geval goede tips in het artikel, ik hoop dat het ook turn based blijft.

En doe mij trouwens ook maar zo'n mok.

You'd never imagine us, Bringing a loaded gun to the ballroom, This party's about to kick off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat turn-based niet gebruik gaat worden in de combat.

Eigenlijk is turn-based in maar weinig spellen goed uitgewerkt. Fallout stond daarin bovenaan door die geweldig accuracy shots.

Die teksten die je kreeg te zien als je iemand per ongeluk in zijn oog schoot terwijl je mikte op iets anders. Geniaal.. de hele sfeer.
Ze moeten gewoon de mensen van Black Isle zien op te sporen, dan komt alles sowieso goed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

laatst fallout tactics er weer op gegooit, turn based blijft gewoon beter/leuker/en soms ook makkelijker, hoop dus echt dat ze het turn based houden (of dan iig de optie geven om het turn based te doen).

lekker iedereen overal kunnen schoppen/schieten/powersledgen moet ook blijven.
zeker het geweldadige moet er in blijven, moest altijd hard lachen om de uitspraken van de npc's en de zooi in de combat log als je iemand voor zen kloten schoot :P

Maarja, ze zijn al zo lang bezig met het project F3 dat ik de hoop verloren heb, wat was de code naam? vanderbilt ofzo? tot nog toe niets concreets gehoord er over...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Taco
Ik vind dat echt supervet, turnbased. In Jagged Alliance is het bijvoorbeeld ook erg goed uitgewerkt. Combat wordt draait dan minder om hoe snel je op een pixel kunt klikken en meer om taktiek. Je kunt je tijd nemen en moves uitdenken en vooruitplannen als in een schaakspel.

Jammer dat je dat bijna niet meer ziet in de spellen van nu.

@TepelStreeltje: Van Buren, maar volgens mij was dat de codenaam van de isometrische fallout 3, die gecanceled is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Was fallout 3 niet al heel erg lang terug gecanceld? Er zijn nog wel wat andere projecten die erop lijken geloof ik. Wel jammer Fallout 1 vind ik de beste RPG die ik ooit gespeeld heb, gestoorde wereld. EN zeer goed gedaan nooit zo goed vermaakt en me zo ergens kunnen inleven. Deel 2 was ook leuk maar niet meer zo vernieuwend. Maar 3 is dood :(

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

2 was niet vernieuwend, maar wel beter uitgewerkt als 1. 1 was me beetje te buggy af en toe.

http://www.nma-fallout.com/content.php?page=fo3-index

shit, was helemaal vergeten dat het gecancelled was...

hopen dat bethesda er wat mee doet...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie zijn door de war met Interplay.

Een week voordat Interplay falliet ging, bracht het smeuige verhalen naar buiten zoals Kingpin 2 en Fallout 3.
Week erna... falliet.

Toen heeft Bethesda het opgepakt en daar ligt het zo te zien nog steeds. Hoewel je geen fallout hoeft te verwachten binnen een jaar of 2, zal deze er hoogst waarschijnlijk wel komen.
Alleen de mogelijkheden zijn al gigantisch.

Heb hier nog zo'n mooie grote doos liggen van Fallout 1, met dat grote hoofd erop, en de dorre woestijn achtergrond.
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

Heb ook Fallout 1, 2 en Tactics hier liggen; geweldige spellen zijn het! Ben wel benieuwd mocht er iets nieuws uitkomen; de sfeer in deel 1 en 2 lijkt me moeilijk te evenaren en dát is wat het spel zo gaaf maakte :)

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Taco
Wederom nieuws:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=15370
Als we dit document moeten geloven, schijnt het dat Interplay, de (overleden?) ontwikkelaar van Fallout, bezig is met een Fallout MMORPG.

"[...]
The Fallout MMOG will be developed in the highly recognized Fallout post Nuclear Apocalyptic world giving consumers an ongoing virtual experience of today's life as if the cold war, which lasted for the best part of the second half of last century, had led to a nuclear disaster.
[...]"

Het project zou zo'n 75 miljoen dollar gaan kosten. Deze kosten zouden er na twee jaar uit zijn gehaald. De ontwikkeling van de game zal volgens het document beginnen in januari 2007. In spanning wachten we af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik las het net ook.. wel heel toevallig dat ik deze week ineens een Fallout ingeving had.
Waarschijnlijk werd op dat moment een fallout-deal gesloten... ;)

Maar ik dacht dus echt dat Interplay helemaal dood was.
Ik zie geen datum staan van wanneer dat document is wat in de post staat.
Wel lees ik begin datum: januari 2007. Dus zo oud kan het document niet zijn.

Hmm.. kick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Jah ben erg benieuwd. Fallout 3 dus en een nieuwe MMORPG van Fallout. Ben blij dat de serie nog goed voortleeft. Hoewel de MMORPG pas in 2010 zal uitkomen ongeveer volgens berichten.
In ieder geval zit ik met alle hoop op Fallout 3 te wachten.

Ben net weer deel 2 aan het spelen en die zalige feeling die in die game zit zal nooit verdwijnen :D
Loving It!!

Afbeeldingslocatie: http://www.joystiq.com/media/2006/02/Fallout-Tactics-poster.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door MrCaleb op 13-12-2006 20:54 ]

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 22:16
Ik kan echt niet wachten!! Ik heb deel 1 & 2 al tig keer uit gespeeld, het blijft VET. Fallout tactics vond ik wat minder, maar misschien dat ik hem maar eens even op ga graven binnenkort. Iemand nog vergelijkbare spellen? (in een post nucleare wereld enzo :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Taco
Wederom nieuws, al is het niet zo spannend:

Pete Hines
"We're a fairly good ways away. Projects reach different stages of development based on how many people are working on them. You can have eight people working on a project for a year and a half and still consider yourself in preproduction just because they spend so much time speccing out what they want to do and how it's going to be implemented. But yeah, we've got a full team working on it now. Of course, as we said with all of our stuff, we don't believe in showing it or even talking about it until we can say, "This is what we're going to do." That time is not that far off,"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het project begint volgens mij echt vorm te krijgen.

Vooral het telkens in het nieuws brengen dat er veel over nagedacht wordt vind ik wel een goed aspect.
Als je trouw wilt blijven aan de Fallout serie en sfeer moet je er echt over na denken en geen haastig werk leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Volgens mij zei hij laatst ook in een nieuwsbericht dat ze al jaren aan fallout 3 bezig waren. Dus wellicht zijn ze al vrij ver in productie, hopelijk dit jaar een release en anders een release date aankondiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Er staat op Fok!games nu ook een stukje erover.
Bethesda is idd druk bezig met Fallout 3.
En er kwam ook nog een online Falout game.

Maar ben erg benieuwd hoe ze fallout in een jas gaan steken.

Misschien word het wel een First Person game..Ala Oblivion :D

Ben benieuwd naar screens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

MrCaleb schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 18:37:
Maar ben erg benieuwd hoe ze fallout in een jas gaan steken.
Misschien word het wel een First Person game..Ala Oblivion :D
Ze schijnen dezelfde engine als bij Oblivion te gebruiken (Gamebryo). Waarschijnlijk komen ze dus met een first person of third person real-time action-rpg aan zetten :/ Isometric third person turn-based zal er wel niet in zitten... En als ze het systeem uit Oblivion gebruiken waarbij alle creatures meelevelen word ik gek :P Helaas kunnen we niets anders doen dan wachten en hopen...

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of het al ergens is langs gekomen, maar ik las op wikipedia het volgende
Fallout 3 is a role-playing game currently under development by Bethesda Softworks.[2] It will be the third major game in the Fallout series, which has also spawned two spin-offs, Fallout Tactics, and Brotherhood of Steel. Unlike previous games in the series, Fallout 3 is purportedly set on the East Coast of the United States.[2]
Dus een geheel nieuwe wereld, en waarschijnlijk geen herkennings punten.
Misschien speelt Bethesta hiermee op safe, omdat zij niet de orginele makers zijn, en misschien niet de oude speel wereld net zo levendig maken als de fans hem herinneren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien er over 12 dagen een teaser verschijnt op de website van Bethesda ben ik benieuwd naar wat het gaat worden.

Ik moet zeggen dat de art-work in ieder geval de Fallout sfeer te pakken heeft:

Klik
Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 09:26:
Aangezien er over 12 dagen een teaser verschijnt op de website van Bethesda ben ik benieuwd naar wat het gaat worden.
Klopt, recent is hier ook een nieuw topic over geopend: [PC] Fallout 3
Ik ben ook erg benieuwd en hoop dat het nog een waardige opvolger gaat worden...

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Pagina: 1 2 Laatste