Toon posts:

17" TFT scherm ACER... is dit wat?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 273 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-09 12:08

T.T.

Sowieso

Cutebritney schreef op 25 juni 2003 @ 17:57:
Dus ik heb hem zojuist bij homeshopper besteld. Die hebben een eigen bezorgservice, en ze checken van te voren ook op dode pixels. En bij aflevering mag je dus ook zelf eerst even testen :)
Hoe kom je bij die voorwaarden? Ik zag ze zo snel niet in de algemene voorwaarden staan (zag alleen iets over andere merken). Bovendien heb ik ze vanochtend gemaild en nog steeds geen antwoord van ze ontvangen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:15

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Nu ik deze TFT een tijdje in gebruik heb, begin ik mijn 19" 109P Philips CRT monitor zeer onscherp te vinden :(
Ik ben nu dus op zoek naar een liefhebber voor mijn monitor en ga er nog 1 halen :9
Ik zal eens bij homeshopper kijken dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:34
T.T. schreef op 26 June 2003 @ 20:23:
[...]

Hoe kom je bij die voorwaarden? Ik zag ze zo snel niet in de algemene voorwaarden staan (zag alleen iets over andere merken). Bovendien heb ik ze vanochtend gemaild en nog steeds geen antwoord van ze ontvangen :/
De eerste email duurde inderdaad wat lang, kleine 24 uur:
Goedemiddag,

Deze monitor wordt getest bij de groothandel.
Wij leveren deze op afspraak zelf bij u af (niet op de Waddeneilanden en in Zeeuws-Vlaanderen).
Dan kunnen we hem samen bekijken en indien er toch dode pixels inzitten, dan geeft u hem weer mee terug en hoeft u niets te betalen.

De totale bezorgkosten is 15 Euro, ook bij vooruitbetalen.

Met vriendelijke groeten,

Arie Westerdijk
www.homeshopper.nl
Maar daarna was in 15 min, 5 mailtjes verder, ook de datum en tijd van bezorging etc afgesproken...

Magoed, als je dus een 0 pixel garantie wilt, zul je denk ik inderdaad even moeten mailen en afspreken dat je bij aflevering mag testen. (In dit geval dus een groot voordeel dat ze zelf bezorgen, even testen als de TPG aan de deur staat lukt niet echt ;) )

[ Voor 15% gewijzigd door Xandrios op 26-06-2003 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Heb 2 schatjes vandaag gehaald, helaas heeft 1tje een bright red subpixel :( maarja shit happens! voor de rest ziet hij er super uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de 718 gezien in vergelijking met de 712?
Ze zijn beide even duur, specs zijn ook ongeveer gelijk maar de 718 gaat het eruit geloof ik... Als je dus zou moeten kiezen tussen deze 2, welke zou je nemen?

Ik lees dis vrijwel alleen maar goede dingen over die 718 maar de 712 is dus iets nieuwer en ja is dit een betere keuze?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 september 2003 @ 10:45:
Heeft iemand de 718 gezien in vergelijking met de 712?
Ze zijn beide even duur, specs zijn ook ongeveer gelijk maar de 718 gaat het eruit geloof ik... Als je dus zou moeten kiezen tussen deze 2, welke zou je nemen?

Ik lees dis vrijwel alleen maar goede dingen over die 718 maar de 712 is dus iets nieuwer en ja is dit een betere keuze?
JA, de 712 is een betere keuze ivm het feit dat de 712 DVI heeft en de 718 niet.

Verwijderd

Kan iemand mij de verschillen tussen de ACER 721 en de ACER 712 aangeven? Behalve zijn uiterlijk ...

edit:

en zijn er hier ook gebruikers van de acer 712 of de 721? Zo ja, hoe is het in gebruik?

gevonden:

ACER 721
Maximale resolutie 1280 x 1024
Inkijkhoek 140/140 (H/V)
Helderheid 260cd/m2
Contrast 450:1
Afmetingen 377x391x154
Reactietijd 16ms
Aantal kleuren 16.7M
Menu talen
Connector Analog (D-sub), DVI-D,
Audio onboard Ja
USB onboard Nee
Stroomverbruik 5
Netto gewicht 45

Het is een 16ms en die wil ik niet. Had ergens namelijk gelezen dat die veel minder kleuren aankonden. Ik kies dan toch voor de Acer 712 als beste budget 17" tft monitor.

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2003 23:07 ]

Pagina: 1 2 Laatste