Ik en jay gingen eens samen een potje.
was best leuk, klooien =)
was best leuk, klooien =)
[ Voor 23% gewijzigd door hayate666 op 24-06-2003 22:00 ]
As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Verwijderd
Dank je, dat is precies wat mijn bedoeling wasJeroenMeloen schreef op 25 June 2003 @ 00:30:
Kan je idd gelijk in hebben. Het zou beter zijn om een vaste structuur te hebben om dit soort misverstanden te voorkomen. Het gaat allemaal wat chaotisch, maargoed, het is ook maar voor de lol he
Als er een tweede tournament komt (en volgens mij komt die wel) zal ik dit zeker meenemen en een boomstructuur maken (of de nieuwe organisator, is mij om het even).
Ik ben al observer, Aapelite heeft me net gevraagd. Alleen rond een uur of negen hebben we afgesproken, ik zorg iig dat ik dan beschikbaar benVerwijderd schreef op 25 June 2003 @ 16:54:
vanavond doe ik tegen aapelite wie wil er dan opbserven ik denk rond 8 uur zoiets
nou allleen nog effe winnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
What are the words then? Ik wil wel observen als je er mee kan levendaves2hd schreef op 25 June 2003 @ 18:35:
aangezien het me bijna nooit lukt om via msn contact met leo te krijgen. vraag ik het hier maar. wanneer kun je? ik kan vanaf vandaaag( woensdag) tot zaterdag tussen half8 en 9uur. dus zeg het maar. owjah wie wilt er observer zijn just say the words
Ik mag later nog met Jeroen vechten
Hmmz, als er genoeg meedoen en het serieus aangepakt wordt kun voor 90% zeker [GoT] ofzo voor m'n RA2 nick zettenLeejow(saait) schreef op 27 June 2003 @ 19:56:
JeroenMeloen is de gelukkig observer geworden!!
Komop, wie heeft er zin in een GoT clan? Mail me lhvdham[at]hotmail.com
Maar het staat zoveel mooier, [GoT]Wmmdaves2hd schreef op 27 June 2003 @ 21:56:
ra2 clan wekrt niet zoals die van generals hoor. als je clan joint hoef je je naam niet te veranderen het komt er los achter te staan
[ Voor 25% gewijzigd door Leejow(saait) op 28-06-2003 23:11 ]
zucht mensen missen soms humor hierJeroenMeloen schreef op 29 juni 2003 @ 12:22:
Wat was nou de grap Wiebbe?
[ Voor 29% gewijzigd door aapelite op 01-07-2003 11:03 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
ik heb je niet online gezien hoor. waar blijf je dan heJeroenMeloen schreef op 01 July 2003 @ 11:39:
Ok Aapie! Ik ben er vanavond om 21:00uur. Neem ik meteen even een 2e speler mee voor het geval dat. Dan kunnen we meteen ff de Canyon Fodder ronde indelen en zsm spelen.
Aardig dat jij jezelf opoffert. Maar volgens mij ligt het niet aan jou dat er maar steeds niet gespeeld wordt. Ik zie jou vaak genoeg online (msn, irc of dat je hier post) en die mad-liquid zie ik hier nooit posten.... of regel je dat via msn ofzo?aapelite schreef op 02 juli 2003 @ 20:29:
ejuh jeroen, ik weet niet of het het proces zal versnellen, maar vervang anders mij maar met je neefje of weet ik veel wie en laat hem tegen mad-liquid spelen... misschien is het dan sneller voorbij. Ik blijf wel beschikbaar om te observeren voor andere potjes enzo, is altijd leuk
Als er weer een tournament is doe ik denk ik wel weer mee ofzo en hopen dat het dan wel goed gaat
[ Voor 59% gewijzigd door hayate666 op 02-07-2003 20:50 ]
dit kan helaas niet gedaan worden want er is een 3de spelere nodig voor de verliezers ronde.hayate666 schreef op 02 July 2003 @ 20:46:
Nou dat zou in de eerste instantie al 2 keer gebeurd moeten zijn, alleen kwamen de tegenstanders steeds niet opdagen. Ik geef aapelite geen ongelijk dat ie er vanaf wil na al dat wachten, ook al had ik liever gezien dat ie bleef.
(btw, volgens de officiele regels had ie allang AUTOMATISCH moeten winnen, als je het aantal keren telt dat zn tegenstander niet is op komen dagen op tijd van afspraak)
Een verliezersronde kan ook met een 1 vs 1 opgelost worden. Dat maakt ook niet zoveel uit, of wel?aapelite schreef op 02 juli 2003 @ 20:50:
[...]
dit kan helaas niet gedaan worden want er is een 3de spelere nodig voor de verliezers ronde.
jawel want die andere 3 verliezers moeten ook tegen elaar, de kansen moeten wel gelijk blijven.hayate666 schreef op 02 July 2003 @ 20:55:
[...]
Een verliezersronde kan ook met een 1 vs 1 opgelost worden. Dat maakt ook niet zoveel uit, of wel?
[ Voor 27% gewijzigd door hayate666 op 03-07-2003 00:38 ]
Verwijderd
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
[ Voor 9% gewijzigd door aapelite op 08-07-2003 21:13 ]
volgende keer msischienwel handig om dit soort dingen te melden. anders leaved iedereen ook. geen hol aan op dit tempoJeroenMeloen schreef op 08 juli 2003 @ 16:48:
Heren, mijn excuses voor het feit dat ik lang niets van me heb laten horen. Ik zat in Oostenrijk op een crossmotor, reuze leuk.
Maargoed, er moet even snel wat gebeuren. Ik heb een vervanger voor mad-liquid. Als onze Elite aap nog wil spelen kan hij tegen hem. Wil hij dat niet, dan heb ik nog een 2e speler extra die ik vanavond nog tegen elkaar kan laten spelen.
Zouden de gene die al in de Canyon Fodder ronde staan deze ronde alvast kunnen spelen? Dan probeer ik vanavond alles rond te hebben voor de volgende ronde + de andere Canyon Fodder ronde.
Voor vragen ben ik vanavond op MSN te bereiken.
Helaas kende ik je neefje of ieder ander stand in nietJeroenMeloen schreef op 08 July 2003 @ 23:43:
Je kan zelf ook regelen waneer je speelt, ik ben geen baby-sitter.
graag, maar eaahh ik heb geen tegenstander dus klein probleempjeJeroenMeloen schreef op 08 July 2003 @ 23:43:
Je kan zelf ook regelen waneer je speelt, ik ben geen baby-sitter.
ok ben beetje erg laat kennelijk,JeroenMeloen schreef op 13 June 2003 @ 12:54:
2vs2 is ook leuk, maar volgens mij niet haalbaar. 1vs1 is het beste.
Spikey Cloud: het is volgens mij niet mogelijk om te spelen via Gamespy met verschillende game versies. Het zou dan voor de anderen te moelijk worden om tegen jou te spelen (ivm herinstalleren) Als je een goede oplossing heb, laat het even weten.
[ Voor 11% gewijzigd door DAS op 24-08-2003 00:13 . Reden: beetje noobie bezig ]
kek
Verwijderd
kek
[ Voor 29% gewijzigd door Wmm op 24-08-2003 00:44 ]
kek
Hoe heet dat progje?DASZ schreef op 24 August 2003 @ 00:48:
t hoort er allemaal bij. k heb hier idd een progje voor wat vrij simplistisch is maar wel werkt in hoeverre ik t getest heb.
kek
[ Voor 30% gewijzigd door DAS op 24-08-2003 23:10 . Reden: extra inf. ]
kek
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq