Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Blauwe leds bij de Blokker

Pagina: 1
Acties:
  • 241 views sinds 30-01-2008

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Vandaag zag ik bij de Blokker led-zaklampjes voor € 1,99 liggen, met ledjes in de kleuren groen, geel, rood en blauw. Natuurlijk even een blauwe gekocht, uit elkaar gesloopt (heel simpel), en nu heb ik ook eindelijk een superfelle blauwe power-led op m'n Aopen H600a case.

Plus nog 3 knoopcelbatterijen over, die er ook in zaten.
Morgen nog maar even een paar extra kopen, want blauwe leds zijn los zelfs een stukkie duurder.

Ik zeg het maar even, niet duur en erg gemakkelijk (de Blokker vind je in elk gehucht :) )

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-11 07:19
owke dan, thats the deal!!!

• PJKs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 12:00

PJKs

Young, Free and Single

Thankx man! Ik neem aan dat er maar 1 kleur LED in één zaklampje zit?

ja, graag!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Als je er veel nodig hebt, loont het misschien toch de moeite om even www.laupro.nl in de gaten te houden, tot er weer een LED-inkoopactie start. Dan heb je je leds voor ruim minder dan een halve euro per stuk.

Vooralsnog is 2 euro erg weinig voor een LED-lampje. Ik ga er zelf ook maar eens eentje halen denk ik maar dan laat ik 'm wel intact.

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-04 13:28
zou je er foto's van kunnen maken? dan kunnen we wat beter oordelen..

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

jazz schreef op 12 juni 2003 @ 22:48:
zou je er foto's van kunnen maken? dan kunnen we wat beter oordelen..
Helemaal mee eens PICS!!!!! :o :>

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

foto's idd :)

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

Foto's zijn meestal veel feller dan dat je LEDs in het echt zijn :/

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
GsJosh schreef op 12 June 2003 @ 22:53:
Foto's zijn meestal veel feller dan dat je LEDs in het echt zijn :/
In het geval van die uit de Mega LED IA niet... die zijn zo fel dat er op een foto alleen een verticale streep te zien is ipv een felle lichtpunt :D

• koelkast
  • Niet online
Goede foto's:

Met flits (vergelijk ook met lampjes van CD-ROM en brander)
Afbeeldingslocatie: http://www.dynamedia.nl/fokke/g/led1.jpg

Zonder flits
Afbeeldingslocatie: http://www.dynamedia.nl/fokke/g/led2.jpg

[ Voor 58% gewijzigd door koelkast op 12-06-2003 23:18 . Reden: VEEL betere foto's (G1 connectie werkt weer) ]

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

sapphire

Die-hard pruts0r

zijn het aleen lauwe of ook andere kleuren zoals rood en groen ?

Gabriël AM5

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
sapphire schreef op 12 June 2003 @ 23:15:
Lees de openingspost zou ik zeggen.. ik ga het niet voor je quoten :)

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

sapphire schreef op 12 juni 2003 @ 23:15:
"Vandaag zag ik bij de Blokker led-zaklampjes voor € 1,99 liggen, met ledjes in de kleuren groen, geel, rood en blauw. Natuurlijk even een blauwe gekocht, uit elkaar gesloopt (heel simpel), en nu heb ik ook eindelijk een superfelle blauwe power-led op m'n Aopen H600a case."

ik denk alleen blauw.....
om het geheel nog enigsinds ontopic te houden, geeft dat ding ook nog een beetje licht alstie in de lamp zit? misschien wel leuk om er dan een te kopen :)

Bigs was me voor....
koelkast schreef op 12 June 2003 @ 23:21:
[...]

Ik heb een blauwe gekocht, maar er waren dus nog meer kleuren. Hij is gewoon doorzichtig van kleur, dus je ziet niet dat 'ie blauw is, alleen wanner hij aan is. En licht alstie in de lamp zit? Jahoor, tuurlijk :) :?
dat van dat blauw was eigenlijk sarcastisch bedoeld :P

[ Voor 29% gewijzigd door Burning_acid op 12-06-2003 23:24 ]

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

• koelkast
  • Niet online
Burning_acid schreef op 12 June 2003 @ 23:19:
[...]

"Vandaag zag ik bij de Blokker led-zaklampjes voor € 1,99 liggen, met ledjes in de kleuren groen, geel, rood en blauw. Natuurlijk even een blauwe gekocht, uit elkaar gesloopt (heel simpel), en nu heb ik ook eindelijk een superfelle blauwe power-led op m'n Aopen H600a case."

ik denk alleen blauw.....
om het geheel nog enigsinds ontopic te houden, geeft dat ding ook nog een beetje licht alstie in de lamp zit? misschien wel leuk om er dan een te kopen :)

Bigs was me voor....
Ik heb een blauwe gekocht, maar er waren dus nog meer kleuren. Hij is gewoon doorzichtig van kleur, dus je ziet niet dat 'ie blauw is, alleen wanner hij aan is. En licht alstie in de lamp zit? Jahoor, tuurlijk :) :?

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

gewoon nog leds van de IA over :).. nog iets van 40 blauwe :)

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Positron schreef op 12 juni 2003 @ 22:47:
Als je er veel nodig hebt, loont het misschien toch de moeite om even www.laupro.nl in de gaten te houden, tot er weer een LED-inkoopactie start. Dan heb je je leds voor ruim minder dan een halve euro per stuk.

Vooralsnog is 2 euro erg weinig voor een LED-lampje. Ik ga er zelf ook maar eens eentje halen denk ik maar dan laat ik 'm wel intact.
Meen je dit serieus? ga je voor een ledje een inkoop actie houden :|

Zoja, dan wil ik wel eens de leverancier zijn, dan kan ik zeer goedkoop leds leveren, goedkoper dan wie dan ook.

mail me anders even corne@advance-studios.com
Looki schreef op 12 juni 2003 @ 23:33:
gewoon nog leds van de IA over :).. nog iets van 40 blauwe :)
wat kost nou 1 zo'n ledje bij jou? ben ik wel nieuwsgierig naar

[ Voor 15% gewijzigd door Qorne op 12-06-2003 23:34 ]

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

Qorne schreef op 12 juni 2003 @ 23:33:
wat kost nou 1 zo'n ledje bij jou? ben ik wel nieuwsgierig naar
via een led IA had ik 50 blauwe gekocht :) voor ong 0,25 :P per stuk

[ Voor 4% gewijzigd door ReseTTim op 13-06-2003 00:56 ]

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Ik heb 200 blauwe leds besteld komen hopelijk deze week binnen voor 20 euro cent de stuk.
Toch een betere deal denk ik dan die leds zaklampjes van Blokker.

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:31

n00bs

Het is weer Zomer!

Jah ik zag ze ook... maar ik wil ze in mijn chieftec deur plaatsen...
heb er 17 nodig... en als ik bij de blokker ze dan koop ben ik nogal VEEL geld kwijt ;)

Verwijderd

sorry vind ook duur ik kom uit tilburg daar hebje een zaak genaamd ARP die verkoopt ook blauwe led's en zijn ook geschikt voor muis mods. ............................ voor 2 € (tis geen IA maat toch)

oke 1 cent duurder maar geen gepeuter met los solderen en ik heb de full lengt pootjes.

maar is slim gevonden

Verwijderd

tja ik kan gewoon gratis blauwe en witte leds bestellen op internet kost niks
en allemaal high flux

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 09:26:
sorry vind ook duur ik kom uit tilburg daar hebje een zaak genaamd ARP die verkoopt ook blauwe led's en zijn ook geschikt voor muis mods. ............................ voor 2 € (tis geen IA maat toch)

oke 1 cent duurder maar geen gepeuter met los solderen en ik heb de full lengt pootjes.

maar is slim gevonden
ARP, die ken ik niet! (Kom ook uit Tilburg, nouja, bijna Tilburg dan....) Als ik zoiets nodig heb, ga ik meestal even bij Piet Kennis langs. Die heeft ook ledjes enzo, maar blauwe heb ik er nog nooit gekocht. Alleen 2 groene voor in mijn houten kast. (Power LED, HDD LED).

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 09:30:
tja ik kan gewoon gratis blauwe en witte leds bestellen op internet kost niks
en allemaal high flux
URL? Of is alleen het bestellen gratis? (En moet je voor de LEDS en verzending betalen....)

Verwijderd

Hoeveel leds zitten er in zo'n lampje? Als het een zaklamp is zal dr wel meer dan 1 in zitten?

Verwijderd

koelkast schreef op 12 June 2003 @ 22:41:
Vandaag zag ik bij de Blokker led-zaklampjes voor € 1,99 liggen, met ledjes in de kleuren groen, geel, rood en blauw. Natuurlijk even een blauwe gekocht, uit elkaar gesloopt (heel simpel), en nu heb ik ook eindelijk een superfelle blauwe power-led op m'n Aopen H600a case.

Morgen nog maar even een paar extra kopen, want blauwe leds zijn los zelfs een stukkie duurder.

Ik zeg het maar even, niet duur en erg gemakkelijk (de Blokker vind je in elk gehucht :) )
beetje duur niet, terwijl ik felle ledjes voor wat 25 a 50 cent p.s kan regelen :D

• DEvRV
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 00:32
koelkast schreef op 12 June 2003 @ 22:41:

Op Laupro.nl zijn ook Luxeon star te koop voor mooi prijsje mischien is dat ook wel wat. Vooral voor case komt er erg veel licht uit.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 09:36:
[...]

URL? Of is alleen het bestellen gratis? (En moet je voor de LEDS en verzending betalen....)
nee is helemaal gratis ;)

Verwijderd

DEvRV schreef op 13 June 2003 @ 09:49:
[...]

Op Laupro.nl zijn ook Luxeon star te koop voor mooi prijsje mischien is dat ook wel wat. Vooral voor case komt er erg veel licht uit.
die heb ik ook 2 een 1 watt witt en een 5 watt blauw zijn net bouwlampen man niet normaal maar wel duur btw ik heb ze met lens assembly dus geen kale zoals op de site hier genoemd

deze dus Afbeeldingslocatie: http://www.bit-tech.net/images/review/82/luxeon1.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2003 09:56 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 09:35:
[...]

ARP, die ken ik niet! (Kom ook uit Tilburg, nouja, bijna Tilburg dan....) Als ik zoiets nodig heb, ga ik meestal even bij Piet Kennis langs. Die heeft ook ledjes enzo, maar blauwe heb ik er nog nooit gekocht. Alleen 2 groene voor in mijn houten kast. (Power LED, HDD LED).
ga er maar eens langs heeft ook wat rommel bakken op gebied van FANS, HEATSINKS en rare kasten heel vaag maar soms zit er wa tussen

arp electonics
Gaststraat 37 - 39
5041AL Tilburg

Tel:013-5430439

• DEvRV
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 00:32
Die 5watt zijn echt massive! En idd zeer zeker aan de prijs. Maar het is net als computers die dingen dalen alleen maar in prijs en stijgen in de lichtopbrengst. 1watters zijn nu 10,40 per stuk dus das wel te doen dacht ik zo!!

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

't is natuurlijk een simpele manier om aan een ledje te komen, maar verder is dit verder geen forum-vraag o.i.d.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.