Het grote Digitale Camera/Camcorders topic

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views sinds 30-01-2008

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-02 16:01
Ik dacht laat ik maar eens een topic aanmaken over camcorders aangezien ik sinds gisteren een juweel van een camcorder heb gekocht :-) De JVC GR-DX25.

ik ben dus een beginner op het gebied van digitaal filmen, hopelijk zwerven hier en daar ergens op GoT ook wat camcorder-freaks rond :P

Ik zou zeggen... Hierbij is het Grote Digitale Video Camera/Camcorder topic geopend!!

hieronder een plaatje van mijn cammy:)

Afbeeldingslocatie: http://193.121.210.231/JvcCons/products/images/gr-dx25ex.jpg

P.S aangezien ik de camcorder nog maar net heb, kan ik nog niet veel vertellen over mijn aanwinst, maar de komende dagen zal ik mijn ervaringen en bevindingen hier plaatsen... chat los zou ik zeggen... :7

[ Voor 39% gewijzigd door cypress3d op 12-06-2003 19:24 ]

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Verwijderd

En dan je kick zelf niet af met foto's en ervaringen :? :+

Beetje kale post ook ,en leer nederlands typen :|

lees dit eens

Niks zeuren, hij opent geen post volgens de policy van de GoT. Daar wees ik hem op. Jou post is dan ook 1 overbodig en 2 dubbelpost.

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2003 19:37 ]

• cypress3d
Verwijderd schreef op 12 juni 2003 @ 19:07:
En dan kick zelf niet af met foto's en ervaringen :? :+

Beetje kale post ook ,en leer nederlands typen :|

lees dit eens
kerel... leer zelf eerst een Nederlands! Je moet toch echt even aan je eigen grammatica werken jongen, niet te best :Y)

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-12-2025
Nogal ja, als we gaan zeuren..."en dan kick zelf.." klopt ook niet al te veel van he.
wel zeuren over anderen maar zelf geen goed voorbeeld geven.

Verwijderd

devilsnight schreef op 12 June 2003 @ 19:25:
Nogal ja, als we gaan zeuren..."en dan kick zelf.." klopt ook niet al te veel van he.
wel zeuren over anderen maar zelf geen goed voorbeeld geven.
Ik zeur niet zijn post is niet volgens die policy van Got en daar wees ik hem op. Jou post is nu dus ook 1 overbodig 2 dubbelpost. Nu achteraf heeft die zijn bericht even gewijzigd. Dat ik spell fouten maakt en woorden weg laat heeft een andere reden en die gaat je niks aan :+

Verwijderd

Mijn camcorder:

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/spoolen/canonxm2.jpg

- 3CCD met Pixel Shift technology

- 20x Canon L-series Fluorite zoom lens

- Optical Image stabilizer

>:) >:)

Verwijderd

Wat ik me wel eens af vraag is; wat film je nou zoal met zo'n videocamera? De gemiddelde verjaardagen/trouwerijen? Of gewoon dingen van alle dag?
En kijk je dat ooit nog eens terug? Ik kan me voorstellen dat je je vakantie film nog wel eens terug kijkt maar de rest van de opnames? Een mooie foto kan je nog aan de muur hangen maar een kast wol met tapes(of cd's) met uren lange films, is misschien alleen leuk voor een avondje lachen wanneer je ze na 15 jaar weer eens uit het stof haalt,

Verwijderd

Ik ben van plan een documentaire te maken van de ontgroening bij een studentenvereniging. En tot die tijd maak ik er af en toe een adult-film mee.

• Expecho
  • Laatst online: 08-02 00:14
Ik meer voor vakanties, ga zo voor min. 6 maanden naar Down Under :)
Verder liep ik ook al tijdje rond met de vraag wat nu echt leuk zo zijn om te filmen. Denk toch iets voor echt speciale gelegenheden, maar vraag me niet welke.

Maar je kan natuurlijk een aantal korte films van uitjes e.d. monteren tot een langere maar toch interessante film..

• cypress3d
tja... ik heb de camera voor vakantie gekocht, maar ook voor concerten, onze huisdieren filmen :-) etc. Het is gewoon een superstrak medium, zeker Digitaal, mijn cam is geschikt voor het maken van VideoCD, DVD. Maar ook geschikt als erg goede webcam, digi foto cam, en wat natuurlijk heel erg leuk is, de mogelijkheid om via e-mail video te sturen!

ik ga hier heeeeeel veel plezier van beleven, dus dat zit wel goed :D

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Vanaf welke prijs moet je rekenen op een (semi)proffesionele camera zoals Varis die hierboven poste?

Verwijderd

De adviesprijs van de mijne is 2999 euro, straatprijzen varieren van 2400 (webwinkeltjes) tot 2700 (mediamarkt, foto klein, etc) euro.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-02 16:27

JvS

Ik heb hem zelf ook

Er is al een groot digitale camere forum, dus een groot topic lijkt me overbodig (gadget talk). Wat natuurlijk wel leuk is, is een topic over "wat film je met de camere" ofzo, maar dan zou er een ander zo'n topic moeten openen.

Dit komt een beetje op me over als "ik moet een groot topic openen", maar dit heeft niet echt een onderwerp ;).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.