Ik heb een aantal maanden geleden een Pine GF FX 5200 bij Gistron besteld en heb daar sinds een aantal dagen problemen mee. Een aantal keer toen ik mijn pc aanzette knalde die na enige tijd uit waarbij het poweron ledje en netwerkledje wel bleven branden. Maar na nog een keertje aanzetten hoorde ik geknetter uit de pc komen
ik dat ding openmaken en ik kwam erachter dat het aan de videokaart lag. 1 van de connectie pinnetjes met het AGP slot was een beetje zwart en het goud/koper wat erop zat zat aan mijn AGP slot gesmolten. Videokaart deed uiteraard niks meer
Alleen nu het probleem, er word volgens Gistron geen garantie gegeven op dit soort dingen...... Vinden mensen van wel?? hier wat pics

Klikbaar

klikbaar
Oja en als ik helemaal geen garantie krijg ga ik zelf proberen om zo'n goud/kopere connectortje erop te lijmen/solderen
heeft iemand dit ooit al gedaan en zou dit mogelijk zijn? verder is er namelijk niks zwart op de kaart.
Klikbaar
klikbaar
Oja en als ik helemaal geen garantie krijg ga ik zelf proberen om zo'n goud/kopere connectortje erop te lijmen/solderen