Echo in windows

Pagina: 1
Acties:

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:41
Sinds voor kort werd ik verrast door windows,
Hij gaf mij zomaar gratis een echo.
Alleen ben ik niet zo hele blij met die echo..
Echt bij elk geluidje (muziek,film etc) pompt ie er een echo bij..
Echt zwaar irritant..
Weet iemand ook waar dit aan kan liggen? Want het is echt heel erg vreemd.

(wat trouwens wel opviel dat het begon nadat ik "enter the matrix" had geinstalleerd)

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Kun je misschien wat meer info geven? Een simpele: Wat voor geluidskaart heb je?

(Als het een geluidskaart is met een onboard-effectprocessor (bv. Audigy, Live) dan staat er daar waarschijnlijk iets open oid)

[ Voor 46% gewijzigd door dominic op 12-06-2003 14:52 ]

Download my music on SoundCloud

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 18:57

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Geef eens informatie over je systeem....

Wat voor geluidskaart heb je bijvoorbeeld (om maar eens mee te starten)
Welke software gebruik je?
Verzin zelf eens wat meer gegevens die je op zou kunnen noemen. Het is hier niet 'raad-je-plaatje'

Verwijderd

k serieus dan: mm bij live heb je mogelijk zo'n balkje bovenaan je scherm waar je je effecten kan selecteren...
kijk eens?

Verwijderd

volgens mij heeft ie ook zn microfoon aanstaan, probeer eens of het met een koptelefoon ook zo is

Verwijderd

Hier had ik laatst ook last van. Ik weet niet wat jouw set-up is, maar hier had ik er last van met een Audigy, WinXP Pro en Logitech Z-560.

Met een beetje zoeken kwam ik op een topic uit, waarin voor mij de oplossing stond :) Na de installatie van de geluidskaart ongedaan te hebben gemaakt, detecteerde XP hem weer automatisch en was ik er vanaf.

Maar goed, ik weet niet in hoeverre dit verhaaltje voor jou opgaat, misschien heb je er wat aan. Zoniet, dan is het misschien toch eens handig om wat meer detaills te geven, want anders kunnen we alleen maar gokken, wat niet echt opschiet bij het vinden van een oplossing :)

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:19

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Heb je de line-out van de geluidskaart gesplit naar je versterker en de tape-out van je versterker op je line-in van je geluidskaart staan? Staat je line-in open in je mixer?
2x JA? Dan is dat het probleem. Even je line-in uit zetten dan... :)

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 17:47

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik heb het soms na een potje GTA:VC, ik ga dan gewoon naar 'audiohq' in het configuratiescherm en ga daarna naar 'luidspreker' en daar dubbelklik ik even op 'no effects' en het is opgelost.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/breezert/5/audio.jpg

Misschien dat het bij jou ook helpt :)

Succes

Twitter

Pagina: 1