Toon posts:

Cromeless Window

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK ben een website aan het maken met een cromeless window

Nu is de versie:
Microbians Chromeless Windows Version 3.5 niet compatible met SP1 dit resulteerd in een maximalisatie van het window

Voorbeeld mits SP1 geinstaleerd

Nu is er een nieuwere beta versie ByKlein Chromeless Windows beta 2.0 ,
deze lijkt perfect te werken alleen als ik buttons programeer verdwijnen deze nadat de pagina niet meer ontop is (dus een ander venster aan geklikt wordt), als ik dan dat deel refresh komen de buttons weer terug.

Mijn vraag is kan ik het beta probleem oplossen of zijn er andere versie van cromeless windows die met IE 5 en 6 en SP1 campatible zijn

Of is er een update van Microbians Chromeless Windows Version XX

Verwijderd

Tja, je moet gewoon geen chromeless windows gebruiken. Laat lekker de browser van je bezoekers met rust. Maar dat is slechts my humble opinion.
Het hoort gewoon helemaal niet te kunnen.

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 10:50
I agree

niet chromeless

ik vind je voorbeeld dan ook ongelofelijk irritant... beetje fullscreen... eerste gedachte was ALT+F4

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:30

André

Analytics dude

Aaaaaaaaaargh, nooit aan mijn browser komen, dat soort sites klik ik onmiddelijk weg. Er zit zo'n groot wit vlak in mijn IE, daar kun je je content in kwijt. Maar alles wat daar omheen zit (buttons, menu's, adresbalk, enz) moet je vanaf blijven.

En er zijn meer (veel meer) mensen die daar zo over denken.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

Ook errug nuttig voor een restaurant site :/

Chromeless windows zijn een bug.. en bugs gebruiken als 'design' is niet zo'n handig idee.

[ Voor 52% gewijzigd door Bosmonster op 12-06-2003 14:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
fijn dat jullie allemaal het zo eens zijn met elkaar maar is geen antwoord op mijn vraag

mvrg jeroen vrancken

• Frash
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 13:49
Bosmonster schreef op 12 June 2003 @ 14:54:
Chromeless windows zijn een bug.. en bugs gebruiken als 'design' is niet zo'n handig idee.
Inderdaad, een geresized fullscreen 8)7
Dit is BTW een verbasterde scriptrequest, maar ik ben ook de lulligste niet,
hier de site van de eerste persoon die de Chromeless Window bug heeft misgebruikt.

>> Codelifter

[ Voor 56% gewijzigd door Frash op 12-06-2003 15:14 ]

Verwijderd

in 1 woord: wat-een-irritante-site-heb-je-gecreeerd. :)
overigens... layout wel netjes..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 15:06:
fijn dat jullie allemaal het zo eens zijn met elkaar maar is geen antwoord op mijn vraag

mvrg jeroen vrancken
Ik geef ook lang niet antwoord op vragen. Soms stel ik alleen een wedervraag, soms ben ik je geweten, soms vertegenwoordig ik een deel van het internet-publiek. Ik weet bijvoorbeeld hele nifty truuckjes met browservensters, maar dat verplicht me nog niet om te vertellen hoe iets moet. Ik zie niet graag mijn tips misbruikt worden door warez/pr0n-site webmasters.

Ik dit geval weet ik niet hoe het kan in IE 6.0 SP1, maar kan ik alleen zeggen dat ik zoiets helemaal niet wil tegenkomen. Niet als webdesigner, maar als internet-gebruiker.

Zoals Bosmonster zegt: je wilt een bug toepassen als feature. Dat is nogal dom, want vroeg of laat worden bugs opgelost, en dat is nu dus gebeurd met IE 6.0 SP1.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

Als je hier op het forum gaat vragen hoe je je buren zo veel mogelijk kunt irriteren zul je daar ook niet zo snel antwoord op krijgen ;)

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:30

André

Analytics dude

Verwijderd schreef op 12 juni 2003 @ 15:20:
[...]

Ik geef ook lang niet antwoord op vragen. Soms stel ik alleen een wedervraag, soms ben ik je geweten, soms vertegenwoordig ik een deel van het internet-publiek. Ik weet bijvoorbeeld hele nifty truuckjes met browservensters, maar dat verplicht me nog niet om te vertellen hoe iets moet. Ik zie niet graag mijn tips misbruikt worden door warez/pr0n-site webmasters.

Ik dit geval weet ik niet hoe het kan in IE 6.0 SP1, maar kan ik alleen zeggen dat ik zoiets helemaal niet wil tegenkomen. Niet als webdesigner, maar als internet-gebruiker.

Zoals Bosmonster zegt: je wilt een bug toepassen als feature. Dat is nogal dom, want vroeg of laat worden bugs opgelost, en dat is nu dus gebeurd met IE 6.0 SP1.
Hulde....

Het is inderdaad net als dat je aan een zelfmoordcommando uitlegt hoe je een bom kunt maken, of dat je een pyromaan een aansteker kado geeft.....nee dus.

• Frash
Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 15:20:
[...]
Ook al in Windows 2k3 8)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Frash schreef op 12 juni 2003 @ 15:36:
[...]

Ook al in Windows 2k3 8)
Zit daar niet de laatste versie van IE6 bij ;). Waar denk je dat het aan ligt. Browser of OS ?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Frash
Beide, je weet dat 2k3 zo security geil is... ;)
IE6 versie op m'n 2k3 Final OS: 6.0.3790.0 :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik had geen idee dat dit zoveel weerstand zou oproepen, was me er ook niet van bewust dat het hier om een bug ging die dit mogelijk maakte, maar vond het er gewoon mooi uit zien.

het gaat trouwens wel (ByKlein Chromeless Windows beta 2.0)
in IE 6 en SP1 maar dan heb je die button bug

ik zal twee versies maken van de site gewoon in browser venster en een met cromeless window

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2003 15:48 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 juni 2003 @ 15:46:

het gaat trouwens wel (ByKlein Chromeless Windows beta 2.0)
in IE 6 en SP1 maar dan heb je die button bug
Geloof me, dat gaat binnenkort ook helemaal niet meer.

Verwijderd

je kan leuk designen :) maar god wat is zoiets irritant, ik krijg gelijk een 'whhaa pop-up wegklik!' reflex..

maarja als de klant het persé wil ofzo, ik zelf zou er nooit voor kiezen..

Edit: ik lees dat je mensen wil laten kiezen, dat is denk ik iets waar mensen -nog- meer een hekel aan hebben, een keuze maken tussen twee dingen die ze niet helemaal begrijpen.. als je begrijpt wat ik bedoel ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2003 17:06 ]

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-08 10:07

Not Pingu

Dumbass ex machina

1. Chromeless windows worden als irritant ervaren, net als splash screens. zorg gewoon dat je site in 1x te zien is binnen het window waarin de gebruiker werkt, anders is het Alt-F4

2. Bedenk je dat tegenwoordig steeds meer mensen werken met tabbed browsers (Opera, Mozilla, Crazy Browser, Avant Browser,...) en hierbij werken chromeless windows niet (opent alleen een nieuw tabblad)

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-08 09:54

DeFeCt

je wéét toch

Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 17:03:
maarja als de klant het persé wil ofzo, ik zelf zou er nooit voor kiezen..
Vergeet niet dat wij er ook zijn om de klant op te voeden en te scholen, als de klant dat persé wil is het onze schone taak om de klant uit te leggen dat hij dat alleen maar denkt en in werkelijkheid helemaal niet wil...

edit:
en als we het dan toch over gebruikersvriendelijkheid hebben:
  • what's in the name is volgens mij geen correct engels
  • waarom zijn alle andere menu items niet ook in het engels?
  • wat is de functie van de home button? Buiten het laten zien van wat leuke plaatjes?

[ Voor 29% gewijzigd door DeFeCt op 12-06-2003 17:19 ]

Flickr

Verwijderd

DeFeCt schreef op 12 juni 2003 @ 17:14:

Vergeet niet dat wij er ook zijn om de klant op te voeden en te scholen, als de klant dat persé wil is het onze schone taak om de klant uit te leggen dat hij dat alleen maar denkt en in werkelijkheid helemaal niet wil...
Als goed argument kun je als ontwikkelaar aandragen dat er niet ineens méér bezoekers komen omdat je gebruik maakt van een chromeless window. Ook lijkt het me niet dat er mensen langer door op een website blijven hangen.
Dat er wél bezoekers zijn die niet eens naar de inhoud van de site kijken, of dat ze dit maar heel kort doen, lijkt me wel duidelijk.

Verwijderd

Topicstarter
jezus ik ben gewoon een student die een zak centje probeerd te verdienen, niet een serieus webdesiger, maar ik zal het in mijn ontwerp meenemen dat het als irritant ervaren wordt

Verwijderd

*discussieopjager:

Ben ik nou de enige hier die de site van dat museum in groningen heel erg mooi vind?

en interessanter.
En ben ik nou ook de enige die vindt dat browsers gewoon chromeless windows moeten gaan ondersteunen als feature ipv als bug?
Het bevordert namenlijk enorm de mogelijkheden als webdesigen en het kan, mits goed toegepast heel erg gebruiksvriendelijk worden.

Ik vind dat je uit het internet moet kunnen halen wat erin zit, dus mits de bandbreedte en de schermgrootte het toelaten moet je er mee kunnen doen en laten wat je wilt. Ik heb ook hele mooie voorbeelden van websites gezien die gebruik maken van quicktime waarmee je als het ware een compleet ronde chromeless window kunt maken. Dit soort dingen vind ik dus eigenlijk bijna de toekomst van het ontwerpen van grafische websites. Je bent na de komst van flash bijna ongelimiteerd aan het gebruik van animaties op internet *eindelijk* maar waar je tot vandaag de dag nog steeds aan vast zit is dat #$%@$%^& witte vlak waar de makers van browsers vinden dat je daarin je website moet zetten.
Dat is toch complete onzin! Waarom zou je met internet niet mogen kunnen wat je met gewone applicaties wel kan? (mits het te beveiligen is! aangezien je natuurlijk niet via een webpage in je regestry moet kunnen sleutelen bijvoorbeeld)

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 07:52

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Verwijderd schreef op 12 juni 2003 @ 19:24:
*discussieopjager:
...
Ik vind dat je uit het internet moet kunnen halen wat erin zit, dus mits de bandbreedte en de schermgrootte het toelaten moet je er mee kunnen doen en laten wat je wilt. Ik heb ook hele mooie voorbeelden van websites gezien die gebruik maken van quicktime waarmee je als het ware een compleet ronde chromeless window kunt maken. Dit soort dingen vind ik dus eigenlijk bijna de toekomst van het ontwerpen van grafische websites. Je bent na de komst van flash bijna ongelimiteerd aan het gebruik van animaties op internet *eindelijk* maar waar je tot vandaag de dag nog steeds aan vast zit is dat #$%@$%^& witte vlak waar de makers van browsers vinden dat je daarin je website moet zetten.
Dat is toch complete onzin! Waarom zou je met internet niet mogen kunnen wat je met gewone applicaties wel kan? (mits het te beveiligen is! aangezien je natuurlijk niet via een webpage in je regestry moet kunnen sleutelen bijvoorbeeld)
Zolang het in een browserwindow zit, heb ik controle over wat ik met dat window wil doen. Ik kan het verslepen en zelf afsluiten. Zodra er sites komen die mij die vrijheid ontnemen, zal je mij daar nooit meer zien. Er wordt namelijk al genoeg dingen voor mij bepaald vanuit diverse hoeken.
Ik beslis wat ik doe met mijn surf gedrag.... (pop-up killers etc. roeleren dan ook zeer)

[ Voor 16% gewijzigd door BlaTieBla op 12-06-2003 19:54 ]

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 12:50
Verwijderd schreef op 12 juni 2003 @ 17:45:
jezus ik ben gewoon een student die een zak centje probeerd te verdienen, niet een serieus webdesiger, maar ik zal het in mijn ontwerp meenemen dat het als irritant ervaren wordt
Wat doet een niet-serieus webdesigner in WEBDESIGN & graphics? Als je jezelf niet serieus neemt als webdesigner moet je hier imho niet komen. Verder hebben de mensen die hierboven gereplied hebben zeker wel verstand van zaken.

Deze post is niet als flame bedoelt. Benen op de grond staan? :+

Verbouwing

Verwijderd

Topicstarter
Kijk ik, wis niet dat dit cromeless window gebazeerd was op een bug in IE, daarom ben ik van mening dat somige reacties (waarvan geen inhoudelijk op mijn probleem) buiten gewoon bot zijn, zonder verder aanziens des persoons.

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Je kan ook gewoon je site in een dragable layer openen. Lijkt op wat je wilt en werkt in meer browsers dan een chromeless window.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Topicstarter
heb de oplossing al gevonden voor mijn probleem en deze versie die ik heb werk in IE 4 5 6 en webconcurrer netscape en mozilla (opera don't know)

Verwijderd

Op zich ziet het er wel uit, maar ik houd er echt niet van als er zo'n full screen window wordt geopend :( Daarnaast is het ook niet mooi dat de 'site' niet mooi wordt gecentreerd in het scherm. Zo in de linker bovenhoek is toch ook niet mooi?! (ben blij dat ik met Mozilla surf, dan heb je totaal geen last van dit soort zooi :P Go Mozilla!)

Verwijderd

Mithrandir schreef op 12 June 2003 @ 19:53:
[...]

Wat doet een niet-serieus webdesigner in WEBDESIGN & graphics? Als je jezelf niet serieus neemt als webdesigner moet je hier imho niet komen. Verder hebben de mensen die hierboven gereplied hebben zeker wel verstand van zaken.

Deze post is niet als flame bedoelt. Benen op de grond staan? :+
Afgezien van de hele chromeless window discussie vind ik dat de topicsarter zeker gevoel voor kleurverhouding en verhoudingen op zich heeft, dus deze reactie van jou vind ik niet erg op zijn plaats.

Of bedoel je soms dat omdat dit forum heet 'webdesign' dat er alleen maar professionele webdesigners mogen komen? dan zou het hier ineens wel héél rustig worden kan ik je vertellen.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
dat chromeless er leuk uit ziet ben ik het echt mee eens, maar ik zal t niet gebruiken omdat het een bug is en dus niet overal (even goed) zal werken. Wat ik wat jammer vind is dat er idd. hard gereageerd word tegen de TS, dit is echt niet nodig imo. Een forum is om te leren toch, als we allemaal prof. waren zou t er niet hoeven zijn, want dan weten we immers alles al :{

Verwijderd

Nou het is nu wel duidelijk dat je gebruik maakt van een bug :P

Ik vind je site er verder wel heel leuk en duidelijk uitzien..
Leuk design verder misschien nog een beetje op de verhoudingen letten.
Klein detailtje wat me wel opviel.
What's in the name.. vond ik niet echt bij de site passen. De site probeert op mij tenminste sjiek over te komen en er word een 'hip' woord gebruikt dat 'apart' engels is en niet goed in deze context past.

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-06 13:51

Clay

cookie erbij?

Die bug werkt heel simpel. Hij opent een window fullscreen en resized deze naar de gewenste maat. Je window interface krijg je dan niet terug, dus een titelbalk moet je "neppen", en wat mouseevents daarin maken het mogelijk het window te verslepen, en het kruisje moet je er idd ook ff in zetten.

Ik heb persoonlijk geen grote hekel aan die chromeless windows, maar of ik het als feature zou willen, ik denk het niet. Je moet denk ik ook bij misbruik stilstaan, zoals loginschermen nabootsen om pw's te achterhalen van mensen. Ook vind ik het wat misleidend om een "officieel" script uit te brengen die een bug misbruikt, om zo te doen lijken of het een legitieme tool is. Het idee van een browser is dat je een herkenbaar ding om een site hebt zitten. Je kan een mega bruute site designen, en toch kan je bezoeker nog gebruik maken van de standaard browser functionaliteiten. forward, back, favorites, evt tabs bij tabbed browsing ( _/-\o_ ) etc.

Maar wie ben je als developer om voor die gebruiker te bepalen dat hij daar niet aan mag zitten? Je beperkt hem of haar in de bewegingsvrijheid, en probeert hem of haar zeg maar "vast te houden" op je site; dat moet je met content doen, niet met obstakels.
Usability is een wetenschap op zich. Elke pixel in je OS is ook over nagedacht, en niet zonder reden. Dat jij op plek A wat ziet en snapt betekent dat je op plek B kan beargumenteren wat je zou moeten doen, maar alleen als je consistent bent in je interface.

Fullscreen sites halen die interface weg, en hoewel er meestal wel (heb ze zonder gezien ja) ergens een kruisje of "quit" knop wordt neergezet blijft het voor veel mensen een uitdaging om de site door, en weer uit te komen. Ik heb verhalen gehoord van minder ervaren gebruikers die hun PC moesten resetten omdat ze niet wisten hoe ze uit een fullscreen site moesten komen. Nou zal dat voor een chromeless niet gelden, maar met een deel van de ongemakken zit je wel.

Zo zijn er dus een heleboel dingen die wel kunnen, maar die je niet zou moeten doen. Ik bepaal ook graag liever zelf wat ik wel of niet met mijn browser doe dan dat een site het mij dicteert. Ipv alt-f4 kan je trouwens ook ctrl-n doen, dan krijg je dezelfde pagina, maar dan in een normaal browser window. ;)

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Je hebt gelijk Ber er wordt af en toe heftig gereageerd, maar zoals hierboven al vele malen uitgelegd is roept een chromeless window nou eenmaal dat soort gevoelens op. Gelukkig werkt het niet in mijn browser en vanaf SP! ook niet meer in IE 6 SP1.

It's not a feature it's a bug!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

My thoughts exactly.

Het enige wat ik er nog aan toe wil voegen is dat je bij web-applicaties wel zou kunnen voorstellen dat je helemaal een eigen interface maakt. Ik ben geen voorstander van de chromeless-bug, maar kan me wel situaties bedenken waarin het handig kan zijn!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Verwijderd

Topicstarter
zo als kleine popup vensters met foto's daar vind ik het heel mooi staan

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 09:36:
Je hebt gelijk Ber er wordt af en toe heftig gereageerd, maar zoals hierboven al vele malen uitgelegd is roept een chromeless window nou eenmaal dat soort gevoelens op. Gelukkig werkt het niet in mijn browser en vanaf SP! ook niet meer in IE 6 SP1.

It's not a feature it's a bug!
Ik heb er al een gevonden die met IE 6 en Sp1 werkt, die had alleen dat probleem dat je de butons moest refreshen, maar dat heb ik al opgelost

• King
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08 09:46

King

War. War never changes.

Wel grappig dat iedereen zo als een bok op de havenkist reageert zeg!
De TS vraagt om een oplossing voor een probleem en iedereen gaat zijn mening spuien :|

Volgens mij is dat niet het doel van een vraag in W&G, maar meer voor een topic in SG.....
Als de TS het nou mooi vind om het zo te doen, dan doet ie dat toch lekker? Je bent niet verplicht om die site te bezoeken imho.....

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Volgens mij is het wel de bedoeling dat je ook advies geeft op een forum.

Als jij vraagt hoe je van een brug af moet springen, dan ben ik zo vrij om je daar vanaf probeer de praten.

Wat vervelend is: als dit 'project' afgerond en MS maakt een nieuwe patch waardoor de browser crashed. Dan vraag ik me af of je dan zo blij moet zijn (als klant en designer).

[ Voor 31% gewijzigd door BtM909 op 13-06-2003 13:29 ]

• DeFeCt
  • Laatst online: 16-08 09:54

DeFeCt

je wéét toch

King schreef op 13 juni 2003 @ 13:20:
Wel grappig dat iedereen zo als een bok op de havenkist reageert zeg!
offtopic:
Wat een leuk gezegde, wat betekent het?

De TS wordt alleen geadviseerd om het niet te doen. Het gaat hier om een website voor een klant, als TS geen gezeik wil met de klant omdat diens site over een jaar niet meer kan worden bekeken dan zou hij er verstandig aan doen om deze bug niet te gebruiken... volgens mij zijn dat alleen maar goed bedoelde adviezen :?

Flickr

Verwijderd

DeFeCt schreef op 13 June 2003 @ 13:31:
[...]

offtopic:
Wat een leuk gezegde, wat betekent het?

De TS wordt alleen geadviseerd om het niet te doen. Het gaat hier om een website voor een klant, als TS geen gezeik wil met de klant omdat diens site over een jaar niet meer kan worden bekeken dan zou hij er verstandig aan doen om deze bug niet te gebruiken... volgens mij zijn dat alleen maar goed bedoelde adviezen :?
offtopic:
zoiets als een stier op een rode lap lijkt me ;)

Er worden inderdaad adviezen gegeven in deze thread, maar hoe goed bedoeld ook, om een of andere reden heeft deze thread nogal een negatieve toon en dat is jammer.

Maargoed, ik ben het eigenlijk volledig eens met Clay en zoveel anderen in deze thread. Een browservenster schept duidelijkheid, die duidelijkheid moet niet kunnen verdwijnen. Ineens geen button voor het venster op je taskbar, chrome en toolbars verdwenen... Het kan goed uitkomen, maar helaas kan er ook zwaar misbruik van gemaakt worden.

Ik ben het ermee eens dat chromeless windows en andere 'features' voor browsermanipulatie wel nuttig kunnen zijn. Ik zou er niets op tegen hebben als dit soort mogelijkheden voor signed scripts beschikbaar zijn, bijvoorbeeld.
Ik vind overigens dat die hele fullscreen optie ook net zo zou moeten werken als met javascript een window sluiten: dmv een waarschuwing: "De webpagina die u bekijkt probeert een nieuwe pagina te openen in full screen modus. Weet u zeker dat u dat wilt?" Idem dito voor browser-resize en -move opties, trouwens. Daarmee kan min of meer dezelfde irritatiegrens berijkt worden.

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-06 13:51

Clay

cookie erbij?

De TS vraagt om een oplossing voor een probleem en iedereen gaat zijn mening spuien
Volgens mij is het wel de bedoeling dat je ook advies geeft op een forum
Precies. We zitten hier niet puur om alleen maar 1 op 1 antwoorden te geven op vragen. Er ligt altijd een gekozen oplossing ten grondslag aan dat probleem, en die oplossing moet dus net zo goed ter diskussie staan, aangezien er best een betere oplossing kan bestaan. Ik ben wel blij dat het hier niet vol zit met ja-knikker, maar juist dat iedereen zijn mening spuit :)

Ik denk ook niet dat het commentaar hier echt negatief gezien moet worden, 't is meer een soort noodkreet naar de TS, niet echt een aanklacht oid.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Daarnaast zijn chromeless windows onder dezelfde categorie te scharen als "tabellen gebruiken voor opmaak!" ;)

Pagina: 1