Norton Antivirus 2003 installeerd niet

Pagina: 1
Acties:

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:16

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem:

Ik ben in het bezit van een (non)legale versie van NAV 2003. Deze kon ik eerst moeiteloos installeren op me pc. In de tussentijd heb ik NAV alweer ge-deinstalleerd. Maar omdat ik weer eens een full scan wilde plegen (zit namelijk ook met het probleem dat windows file protection de hele tijd de kopopduikt :P), besloot ik NAV weer te installeren. Ik dubbel klik op de setup, CPU springt naar de 100% en........ niks. Er gebeurt gewoon niks. Draait ook niet op de achtergrond ozid. Het enige wat ik voor 4 seconde te zien krijg is, initializing setup.

Wat ik al geprobeerd heb:

-Vanaf de harde schijf installen, heb dus de setup gecopieerd naar de HD
-Faq doorgespit zowel op symantec als op GoT
-Google afgezocht

Wie weet raad??? (Specs staan in mijn signature)

Xbox Live ID:Notna8310

• Mike78
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 12:19

Mike78

Always

Adaware al gedraait ivm L O P

24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?

• Notna

Notna

Where are you?®

Topicstarter
Mike78 schreef op 12 June 2003 @ 14:29:
Adaware al gedraait ivm L O P
Ja al gedaan, geeft geen verder resultaten :( (BTW LOP??????)

[ Voor 5% gewijzigd door Notna op 12-06-2003 14:31 ]

Verwijderd

Kan zijn dat er een virus op je comp zit die de install tegenhoudt.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

WAt L O P is vroeg ik me ook af en ehh......TS waarom probeer je niet een gratis versie van AVG ofzo :? Kan je tenminste effe scannen en dan kan je hiermee weer doorprutsen :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Notna

Notna

Where are you?®

Topicstarter
nero355 schreef op 12 June 2003 @ 14:49:
WAt L O P is vroeg ik me ook af en ehh......TS waarom probeer je niet een gratis versie van AVG ofzo :? Kan je tenminste effe scannen en dan kan je hiermee weer doorprutsen :)
Door AVG is deze hele troep begonnen :( :( :( :(. Ik installeerde dat k*t programma deed een virus scan, zegt ie vervolgens dat al mijn bestanden een virus bevat. Vervolgens kon ik dus nergens meer inkomen. Gelukkig het nog kunnen verwijderen, maar toen krijg ik ook nog steeds dat gezeur van dat Windows file protection (heb ik wel inmiddels opgelost :) ) Dus ik d8 eigenlijk ik ga pc cillin installeren. Maar het vage is, dat dat dus ook niet wil installen :(.

Het vreemde is, dat allerlei ander programmas'(games enz.) wel kunnen installen.

• Slayer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 16:44

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

1) Er is een soort Norton super uninstall die alle norton files van je HD kan uninstallen, probeer die eens.
edit:
Ik heb ff gezocht (en naar de link van ^RZB^ gekeken) en dat tooltje heet dus RNav en dan de versie erachter. Dus kijk even hier voor versie 2003:
How to uninstall Norton AntiVirus by using the Rnav2003.exe removal utility

2) Scan voor de gein even met een online virusscanner (Housecall?). Er zijn veel virussen die de virusscanner uitschakelen en/of de installatie ervan proberen te voorkomen!

[ Voor 36% gewijzigd door Ook op 12-06-2003 18:09 ]

Wees consequent, maar niet altijd

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:09
LOP is trouwens zeer irritant spyware.

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-09 20:13
doe anders eerst eens zo'n online scan van mcaffee ofzo.

of kijk ff in het register wat ie zo al opstart bij HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

[ Voor 54% gewijzigd door actieman op 12-06-2003 17:28 ]

I’m not like the OTTERS

Verwijderd

Draai eens de courante fix tools van symantec, van virussen die antivirussen uitschakelen. Bugbear(B), Lovegate, etc... Check ook eens je Windows Installer, of die nog OK is. Ook oudere versies van Internet Explorer kunnen problemen veroorzaken. Anders de site van Symantec nog eens doorspitten, hebben een vrij uitgebreide knowledge base.

[off topic]
Wordt er op de Nederlandse scholen eigenlijk nog iets over DT onderwezen?
[/off topic]

Die stomme smiley naast "bugbear" is weldegelijk een "B" 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2003 18:20 ]

• Notna

Notna

Where are you?®

Topicstarter
Bedankt voor de vele reacties!! Maar helaas is het probleem nog niet opgelost. Ik vrees dat mijn microsoft installer vernaaid is samen met mijn Ikernel.exe. Ik heb al geprobeerd deze te downloaden maar deze is nergens te bekennen (voor zover ik weet). Weet iemand waar ik msi soms kan vinden op de install cd van windows?? Een online scan heeft trouwens niets opgeleverd

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:10

E-Vix

Nu met sneeuw!

Opstarten van je windows cd en dan kiezen voor de repair optie. Als het goed is, dan moeten alle windows bestanden opnieuw geinstalleerd worden (dus ook je windows installer etc.)
De windows installer kun je trouwens van de website van Microsoft downloaden. Weet alleen niet of er ook een aparte versie is voor XP (gezien hij standaard in XP zit), maar zo niet dan heb je 90% kans dat de versie voor 2000 goed werkt.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Pagina: 1