[wifi] Specificatie snelheid WIFI op laptop

Pagina: 1
Acties:

• He-Man
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-12-2023

He-Man

By The Power of Grayskull

Topicstarter
Dit topic heeft ook te maken met networking, maar ik denk meer met hardware. Vandaar dat ik het maar ff hier post.

Ik heb een vrij eenvoudige vraag maar ik kan maar geen antwoord vinden. Ik wil graag weten wat voor snelheid mijn WIFI verbinding heeft van mijn laptop: een Toshiba Satellite Pro 4600. Hier is de specificatie-lijst, echter zie ik het hier niet op staan:

http://www.csd.toshiba.com/cgi-bin/tais/su/su_sc_outFrm.jsp?
moid=1073792275&ct=DS&BV_SessionID=@@@@1921530060
.1055417120@@@@&BV_EngineID=ccciadciigmhelkcgfkceghdg
ngdglj.0

LET OP: ik heb de url met opzet in stukken gehakt, anders misvormt dit forum de url. Je moet hem aan elkaar plakken als je het wilt zien.

Hoe kan ik uitvinden wat de snelheid (in mbit) is van mijn WIFI verbinding?

Ik wilde namelijk een pci kaart kopen voor mijn pc, maar als mijn notebook niet sneller gaat dan 1 mbit p/s dan schiet het niet op.

Thanks in advance 8) !

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

url :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• He-Man

He-Man

Topicstarter
Cool TY ;)

• DrDrax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08 16:58

DrDrax

Bacdafucup

Mja zal waarschijnlijk 11mbit zijn , ik heb er ook een 4600 alleen het is een cellie uitvoering waar dus wifi standaard niet inzit, bij een PIII cpu zit deze er wel standaard in .. mja ik heb er maar een kaartje in gedrukt 8)

DoubleSpace anomaly! (A)bort, (R)etry, (C)all Stac's legal department

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

offtopic:
Ik wou even zeggen dat ik het best cool vind dat jij he-man als avatar gebruikt, verschilt tenminste een beetje van al die Dragon Ball Z/GT spul :)

_/-\o_ 8) RESPECT B)

[ Voor 4% gewijzigd door nero355 op 12-06-2003 15:14 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• He-Man

He-Man

Topicstarter
THNX Dr.Drax voor de reactie
offtopic:
... en ff offtopic: THNX nero355

Belachelijk dat dit niet eenvoudig is te vinden op de Toshiba site. Lijkt me toch wel interessant om te weten. Maar ik ga er maar van uit dat het dan 11mbit is. Ik moet toch wat... :7
Pagina: 1