Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Casemod van NigelDokter en MasterFreak

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
( Jacco heeft een modupdate : [rml]HIER :][/rml] )

Nou eerst mijn case dan maar ( Nigel ).

Ik heb er blauwe Chieftec bigtower waar 2x 120mm bovenin gezet ( Enermax ) voor de Innovatek dual radi radiator, die een een X-flow waterblokje zit en ik gebruik een Tank-O-Matic reservoir. Verder zit er nog een Eheim 1048 pomp in.

Verder gebruik ik 8mm slangen en dit zijn mijn specs :

2200+ @ 1903 mhz :( Vanwege Msi kt4v ultra moederbord. ( Binnenkort Abit nf7-s rev2.0 )
Hercules 9700pro ( standaard geclocked )
TwinMOS pc3200
Dvd speler en Cd brander
Q-tec dual fan gold 450 watt ( Raad ik overigens NIET aan ( als je overclocked ) vanwege enorm slappe 3 en 5 volt lijnen )
En een Western Digital 80gb JB hd

Jullie vragen je natuurlijk allemaal af wat voor temps ik heb.. volgens Fuzzy Logic 55 idle en 58 stressed waar ik niet echt veel van geloof. Ik heb mischien wel een warm zolderkamertje maartoch ... Koud bootend meet ik direct 35 graden wat wel raar is omdat mn X-flow waterblokje echt enorm strak is aangedraait.

Hier volgen wat pics :

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/pindagedude/7k.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/pindagedude/3k.jpg
Om de pagina niet al te lang te maken linkjes voor inside pics :)
http://members.lycos.nl/pindagedude/1k.jpg
http://members.lycos.nl/pindagedude/2k.jpg
http://members.lycos.nl/pindagedude/4k.jpg
http://members.lycos.nl/pindagedude/5k.jpg
http://members.lycos.nl/pindagedude/6k.jpg
(Lycos kan soms down zijn)

De casemod van Jacco :> :

Eerst de specs maar eens:

AMD Athlon XP 1700+ @ 2205 Mhz (10x220)
ABIT NF7-S Rev2.0 Moederbord @ 220 Mhz FSB
256MB PC3200 Kingston CAS 2.5 @ 440 Mhz
ATI Radeon 9700 @ Pro @ 442/417
Samsung 48x16x48x fikker
Sony 16x48x DVD drive
80 Gb 7200RPM Western Digital HD
Thermaltake Vulcano 9 Coolmod
Onboard nForce sound & LAN
Sweex kast

Mijn tempjes zijn: 46 graden idle en 53,5 graden stressed, dit is overigens met de originele ABIT BIOS.

Mod:
Ik heb een onbekende 80mm koeler voorin mijn PC als intake, een Q-tec 80mm in mijn window als intake, een Antec 80mm bovenin als outtake, een 60mm cpu koeler achterin als outtake en een 2 x 40mm HD koeler, er zit ook een ccfl in maar die is niet zo sterk meer dus brakjes :(.

pics van keesmot (dit is mijn eerste mot):
Ik zal nog wat aan die cable troep gaan doen ;), mod is wel aardig standaard, ik heb hem ook al een tijdje zo dus er zijn wat beschadigingen.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/masterfreaksplace/GoT/donkerachtig.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/masterfreaksplace/GoT/zijkant.JPG

Overige foto's:
HIER MEER PLAATJES

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2003 15:48 . Reden: [IMG=600]-tag toegepast zodat de plaatjes de opmaak niet vernielen. ]

Verwijderd

nou nou toemaar niet te duur he maar ziet er wel mooi uit. Nigel ik ken je weet toch niet wie ik ben :) maarhuh jaco nice clocked :) keep modding nerds

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-11 13:22
Verwijderd schreef op 12 juni 2003 @ 10:12:
nou nou toemaar niet te duur he maar ziet er wel mooi uit. Nigel ik ken je weet toch niet wie ik ben :) maarhuh jaco nice clocked :) keep modding nerds
Ehm, jah :?

Mooie mod's hoor, maken die fans in die chieftec niet een verschrikkelijke partij herrie?

Verwijderd

Topicstarter
thacow schreef op 12 juni 2003 @ 10:15:
[...]

Ehm, jah :?

Mooie mod's hoor, maken die fans in die chieftec niet een verschrikkelijke partij herrie?
Om direct maar even te reageren .. :)

Dat zijn Enermax verstelbare fans die op een wat lagere stand niet al te veel herrie maken. Er is jammer genoeg 1 fan een beetje gaar die wat harder moet anders komt ie niet op gang bij het opstarten van de pc :(

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:02

Stewie!

Keen must die!

Jullie hadden wel de kabels beter weg kunnen werken!

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 16:35

megaleo

Special member

Best wel leuke mods. Prima gedaan. :)
Alleen Jacco. Ik zou als ik jou was nog ff je cd-spelertjes stealten. ;)
Ach ja die kabelbende. So What. Heeft zowat iedereen op het begin. :P

• MasterFreak
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-11 16:40

MasterFreak

Zeker weten!

megaleo schreef op 12 juni 2003 @ 10:19:
Best wel leuke mods. Prima gedaan. :)
Alleen Jacco. Ik zou als ik jou was nog ff je cd-spelertjes stealten. ;)
Ach ja die kabelbende. So What. Heeft zowat iedereen op het begin. :P
Ja dat over die cd cd-drives zeggen wel meer mensen, tog maar een x mee beginnen dan :D, mischien ga ik er wel van die cd kleppies voor maken dat je ze niet meer ziet zitten, vindt ik ook wel vet. :9

Verwijderd

Topicstarter
DaMorpheus schreef op 12 juni 2003 @ 10:18:
Jullie hadden wel de kabels beter weg kunnen werken!
Owja heb ik nog NIET gedaan totaal niet alles slordig er maar ingegooid sinds me wc pas 2 dagen draait maar het lijkt ook een stuk slordiger op de foto dan dat het is. Heb het overigens ookal een beetje opgeruimd nu :)

Ik nog effe iets toevoegen :] :

Ik had eerst de blokjes van Tha_Mafkees`s blokken actie maar die waren allebei lek gegaan. Daarom krijg/kreeg ik nieuwe ( Wacht al ruim 2 maand ) en heb inmiddels al wel het VGA blokje nieuw maar daar beginnen ookal barstjes in de komen en ze hebben alleen maar op mn kastje gelegen :X. Heb nu een Innovatek X-flow en heb tot zover nog een druppeltje gemorst ! :)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2003 10:25 ]

• killswitch
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-08 11:19

killswitch

killswitch+switch= death switc

nice mods

enne jacko ziet er kewl uit rood moederbord met rode Graphics kaart
Nu alleen nog van dat rode dana elec geheugen ;)

• MasterFreak

MasterFreak

Zeker weten!

killswitch schreef op 12 June 2003 @ 10:26:
nice mods

enne jacko ziet er kewl uit rood moederbord met rode Graphics kaart
Nu alleen nog van dat rode dana elec geheugen ;)
Eigenlijk is het moederbord bruin/oranje maar dat is op de foto niet goed te zien :), Wat betreft het werkgeheugen, ik heb het net nieuw dus ik flikker het er niet meteen weer uit, maar ik ben met je eens, rood was idd mooier geweest. En is dana elec geheugen met rood pcb er wel in PC3200 type? Anders kan ik nie zo'n hoge fsb draaien :D.

Verwijderd

Standaardmodjes maar wel mooi uitgevoerd. Ziet er strak uit!

(Alleen je cdrommetjes schreeuwen om een verfbeurt ;) )

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-11 08:04

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Ziet er strak uit, maar die drives moeten natuurlijk nog wel even blauw of goud, hè, want dit staat niet echt mooi. En die kabeltjes ff bij elkaar binden, dan zie je de nette inhoud beter.

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Verwijderd

eey lui, vette casemods, maar k had se al gesien in wezep.. :9 alleen toenn had nigel nog geen ccfl(tog) 8)7 en MF. nog geen raamrubber.
alleen nog allebei ff cabels rounden/meshen.
maar se syn wel vet hoor 8) _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2003 11:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 juni 2003 @ 11:28:
eey lui, vette casemods, maar k had se al gesien in wezep.. :9 alleen toenn had nigel nog geen ccfl(tog) 8)7 en MF. nog geen raamrubber.
alleen nog allebei ff cabels rounden/meshen.
maar se syn wel vet hoor 8) _/-\o_
Ooohw jij ! :)

Ik had toen geen CCFL maar wel raamrubber hoor :)

Ps : wanneer is de volgende lan ( AME ) en wat is je msn ?

Verwijderd

Ik vind die fan guards op beide kasten zo lelijk staan. Misschien die nog ff spuiten ofzow?

Verder puik werk jongens.

• MasterFreak

MasterFreak

Zeker weten!

Verwijderd schreef op 12 juni 2003 @ 12:00:
Ik vind die fan guards op beide kasten zo lelijk staan. Misschien die nog ff spuiten ofzow?

Verder puik werk jongens.
Deze fanguard die ik heb is juist goudkleurig omdat het dan beter bij de rest past , maar ok, smaken verschillen :)

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-11 00:22

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Die Chieftec is wel aardig... beetje strak qua design. Jammer van de kabelmess... dat ziet er gelijk een stuk beter uit, trust me! Als je dan investeert in watercooling, dan kunnen 2 rounded IDE kabels er ook wel vanaf, toch?

Die 2e Sweex kast vind ik eigenlijk gewoon lelijk... de kleur blauw is wel mooi, maar dat gecombineerd met goud is echt geen gezicht! Zeker aangezien de CD drives nog gewoon beige zijn (beige = :r) Ook voor deze gaat het kabelmess verhaal op: doe daar wat aan! :)

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-11 16:29

Pubbert

random gestoord

mooi, alleeen nog wel even cable meshen :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Allebei strakke mods.

Die kast van Jacco (sweex c4 p4 dacht ik) heb ik ook. Ik weet dus dat het een lastige kast is voor een raampje, daarom ga ik niet lopen zeuren dat het raam te groot is.. ;) Die kleuren van jouw case vindt ik alleen persoonlijk niet zo mooi :r .

Ik had jouw case al eens in een ander topic gezien trouwens.. :)

edit:
Het was dit topic: [CM] Lastige kast voor raampje

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2003 13:03 ]

Verwijderd

Lekkere nigeltje :)
Hopelijk gaat deze niet lekken (A)

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-11 18:43

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

ziet er goed uit luitjes, keep up the good work, kabels kunnen inderdaad wel een opruimbeurt gebruiken, of mesh uiteraard, maar verder...... :*)

Verwijderd

Wel mooie mods ...alleen bij Jacco dat strontkleurtje ..en die kabelbende ..maar dat komt goed he Jacco`s ?

Verwijderd

Verder wel mooi :D en die van Nigel is lomp :D en wel leuk :P

• PJKs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 12:00

PJKs

Young, Free and Single

Verwijderd schreef op 12 juni 2003 @ 13:49:
...alleen bij Jacco dat strontkleurtje...
Volgens mij is dat goud... :?

ja, graag!

• MasterFreak

MasterFreak

Zeker weten!

Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 13:49:
Wel mooie mods ...alleen bij Jacco dat strontkleurtje ..en die kabelbende ..maar dat komt goed he Jacco`s ?
Doh!!! stront kleurtje, hoe kom je erbij, je bent zelfs wel bij mij geweest en toen heb ik je ook niet gehoord over STRONT. Ik heb echt niet een kwast gepakt in de plee geroerd en daarna op me pc gesmeerd hoor ;) (komt btw ook door lichtval, check me andere plaatjes maar ;) ), En wanneer komt dat geld voor me processor die je zo graag wilde hebben? >:)

Verwijderd

Haha :) ..>Gek :) ... nouwja ..poepkleurtje dan ;) ... ik ben net zo arm als een zwerver je weet tocH :P

Verwijderd

Zeker omdat je te lui bent om te werken?

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Meneer Modder 1 en Meneer Modder 2 paar dingen en vraagjes :

1. Leuke mod's alleen die 2de effe stealthen enz..... :)
2. Die Chieftec is supergeil vooraan met dat blauwe erdoorheen :9~

3. De VRAAG : Zouden jullie voormij de lichtopbrengst willen uitzoeken van 2 van die Antec Fans vooraan :? Als je deze dus vooraan plaatst of ze een beetje power genoeg hebben om die voorkant net zo mooi te laten oplichten :?

Reden : Ik wil dat dus gaan doen :P :D en die dingen zijn 12,50 € per stuk en dan wil ik wel zeker weten dat het een beetje eruit ziet ;)

PLEASE :? ANTEC 1035B || Hier ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• DaGreatRV
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-01-2021

DaGreatRV

Wah seggie nou?

Die kast wat Jacco heeft heb ik ook :D (+ Q-tec 450W :( ) Alleen heb ik 'm nog niet gemod ;(

In iedergeval, TOPPIE!!!! :*)

Verwijderd

Dope modjes ookal heb ik ze al 100 X gezien ... en die Mafkees blokjes werken bij mij wel top.. :)maar jij hebt gewoon dikke pech gehad ...

Verwijderd

Topicstarter
nero355 schreef op 12 June 2003 @ 15:05:
Meneer Modder 1 en Meneer Modder 2 paar dingen en vraagjes :

1. Leuke mod's alleen die 2de effe stealthen enz..... :)
2. Die Chieftec is supergeil vooraan met dat blauwe erdoorheen :9~

3. De VRAAG : Zouden jullie voormij de lichtopbrengst willen uitzoeken van 2 van die Antec Fans vooraan :? Als je deze dus vooraan plaatst of ze een beetje power genoeg hebben om die voorkant net zo mooi te laten oplichten :?

Reden : Ik wil dat dus gaan doen :P :D en die dingen zijn 12,50 € per stuk en dan wil ik wel zeker weten dat het een beetje eruit ziet ;)

PLEASE :? ANTEC 1035B || Hier ;)
Ik denk dat dat wel wil maar dan is je licht wel ongelijk verdeelt over de voorkant, daarom zou ik eerder voor 3 fans gaat wat al erg prijzig word.

Zoals je ziet staat een CCFL van 14 euro ook erg leuk :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2003 21:58 ]

Verwijderd

Dat is toch zo'n Ccfl van Ame.. die is 18 euro vriend :P

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 21:57:
[...]

Ik denk dat dat wel wil maar dan is je licht wel ongelijk verdeelt over de voorkant, daarom zou ik eerder voor 3 fans gaat wat al erg prijzig word.

Zoals je ziet staat een CCFL van 14 euro ook erg leuk :)
OK kan ook maar ehh........passen de fans er nog bij en waar heb je die gekocht :?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Jacco ..wat heb je eigenlijk om die rand van dat raam heen ? :)

Verwijderd

Topicstarter
nero355 schreef op 12 juni 2003 @ 23:03:
[...]

OK kan ook maar ehh........passen de fans er nog bij en waar heb je die gekocht :?
Antec fans worden oa door http://www.dedicated.nl/ verkocht en kosten daar Antec 80mm Glo-Fan - Blue LED, Transparent 12 16,00 kijk in de pricewatch voor goedkopere prijzen.

Als je er een CCFL in heb zitten kunnen er gewoon fans achter die zitten op geen manier in de weg je moet alleen de iets naar voren stekende roostertjes wel weghalen vooraan want die kunnen je CCFL denk ik in de weg zitten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 juni 2003 @ 11:59:
[...]

Ooohw jij ! :)

Ik had toen geen CCFL maar wel raamrubber hoor :)

Ps : wanneer is de volgende lan ( AME ) en wat is je msn ?
volgende lan is by spiky (bram) op: 23/26 juni.

my msn kun je btw ook zien on me profiel...maar is Kayrherkert@hotmail.com ;)

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:48
Mooie mod's. Vooral de tweede. Nog ff de kabel opruimen en de drivers stealten en hijs :9 .

[ Voor 5% gewijzigd door My-life op 13-06-2003 16:07 ]

• MasterFreak

MasterFreak

Zeker weten!

Ok mensen, ik ga die kabel bende opruimen, rounded kabels maken, en stealten (kijken of ik m'n goudspuitbus weer kan vinden :(). Bedankt voor alle reactie's tot nu toe. Als ik tegen de tijd weer klaar ben post ik het hier wel weer. :)

Verwijderd

eey MF... ik vind je Pic. van je naam wel cool, maar myn prullebak vind ik leuker >:) :)

Afbeeldingslocatie: http://195.240.37.233/kliko.jpg

naja.. ieder z'n eigen smaak...eehhh afvalbak :7

• TheDweep
  • Laatst online: 27-05-2021
ik heb eens zitten rondneuzen voor zo'm tank-o-matic reservoir,. En dan zie ik dit:
"Voor 10 mm aansluiting is een stuk 8 mm slang en een slangklem in de levering inbegrepen."
Dat betekent dus dat er geen 10mm aansluit stukjes bij zitten, maar dat het dus opgelost moet worden door een slangetje van 8mm aan te sluiten en daar weer een 10 mm slang op aan te sluiten.

* TheDweep heeft daar geen zin in.

klopt dit of hebben zij het gewoon verkeerd geschreven?
PS: http://www.perfect-systems.nl/info.asp?Info=37160

• MasterFreak

MasterFreak

Zeker weten!

Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 23:46:
[...]

eey MF... ik vind je Pic. van je naam wel cool, maar myn prullebak vind ik leuker >:) :)

[afbeelding]

naja.. ieder z'n eigen smaak...eehhh afvalbak :7
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/masterfreaksplace/images/pisemmer.jpg
:>

Update:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/masterfreaksplace/images/Intel%20afval.jpg

:7 (Eigen mening hoor)

[ Voor 15% gewijzigd door MasterFreak op 15-06-2003 00:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
TheDweep schreef op 14 June 2003 @ 10:17:
ik heb eens zitten rondneuzen voor zo'm tank-o-matic reservoir,. En dan zie ik dit:

[...]

Dat betekent dus dat er geen 10mm aansluit stukjes bij zitten, maar dat het dus opgelost moet worden door een slangetje van 8mm aan te sluiten en daar weer een 10 mm slang op aan te sluiten.

* TheDweep heeft daar geen zin in.

klopt dit of hebben zij het gewoon verkeerd geschreven?
PS: http://www.perfect-systems.nl/info.asp?Info=37160
Ik kan er idd echt ook niks uit opmaken het lijkt er haast op dat ze bedoelden dat je 10mm slang over een 8mm aansluiting moet schuiven en vastzetten met een slangklem, ik denk dat je ze beter even kan emailen :)

• TheDweep
  • Laatst online: 27-05-2021
email send, reply donder ik hier wel neer :)

Geachte heer/mevrouw,

Op de site staat het volgende:
Voor 10 mm aansluiting is een stuk 8 mm slang en een slangklem in de levering inbegrepen.
De slang wordt dus als het ware een klein beetje verlengd.

Vriendelijke groet,

R. ten Hove
Perfect-Systems B.V.
r.tenhove@perfect-systems.nl
http://www.perfect-systems.nl

----- Original Message -----
From: TheDweep
To: Perfect Systems - R. ten Hove
Sent: Monday, June 16, 2003 10:58 PM
Subject: Re: Vraag/opmerking: Water Reservoir Tank-O-Matic (Plexiglas)

Maar er zit een 8mm aansluiting op, en een 10 mm aansluiting gaat niet passen, hoe is dat op te lossen bij dat reservoir?

Gegroet.
From: Perfect Systems - R. ten Hove
To: TheDweep
Sent: Monday, June 16, 2003 1:50 AM
Subject: Re: Vraag/opmerking: Water Reservoir Tank-O-Matic (Plexiglas)

Geachte heer/mevrouw,

Dit reservoir past in vrijwel alle systemen, dus een 10 mm aansluiting zou geen problemen op moeten leveren.

Vriendelijke groet,

R. ten Hove
Perfect-Systems B.V.
r.tenhove@perfect-systems.nl
http://www.perfect-systems.nl

From: TheDweep
To: r.tenhove@perfect-systems.nl
Sent: Sunday, June 15, 2003 7:37 AM
Subject: Vraag/opmerking: Water Reservoir Tank-O-Matic (Plexiglas)

Geachte Heer/Mevrouw,

Op jullie website staat de "Tank-O-Matic", maar uit de informatie die erbij staat kan ik niet opmaken of er ook 10mm aansluiting bij of op kan. Zou mij kunnen laten weten wat de mogelijkheden zijn voor een 10mm aansluiting?

Hoogachtend,

TheDweep

Dit zuigt dus verschrikkelijk, geen 10mm aansluiting en ik ga het niet op hun manier oplossen, geen tank-o-matic voor mij

[ Voor 102% gewijzigd door TheDweep op 16-06-2003 18:50 ]

• MasterFreak

MasterFreak

Zeker weten!

-----------=========****** MOD UPDATE :P ******=========--------------

Na het vern**ken van m'n voorgaande kast (zie topicstart), heb ik maar een nieuwe gekocht, namelijk de "Antec 1000AMG Performance Plusview" (ik was meteen verkocht toen ik hem zag O+ ). Ik heb verder niks aan deze kast veranderd omdat ik hier niet meer aan begin, ik vindt deze kast zo al ongeloofelijk mooi en zo'n ruitje (pre-modded) kan ik zelf toch niet zo maken :) (ik heb niet zo'n erge vaste hand) , wel heb ik de kast opgefleurd met 2 leuke (Antec) Blue case fannetjes, een Triple light case fannetje en CCFL (die ook als functie heeft net als een discolamp mee te knipperen op muziek :*) ). Het meest is blauw omdat dat mijn favoriete kleur is. Ik ben gelijk bezig geweest om mijn kabels op te ruimen, wat in deze kast betere mogelijkheden gaf dan in mijn voorgaande. Ik weet dat deze mod niet uniek is, maar ik vondt het toch wel de moeite waard om te posten. :)

PIC'S:

Voorkantje :)
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/masterfreaksplace/GoT/ANTEC%20voor%20az.jpg

In het donker
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/masterfreaksplace/GoT/ANTEC%20donker%20zij%20az.jpg

MEERDERE PLAATJES

Op een aantal foto's lijkt er best nog wel veel kabel troep te zitten maar dit valt reuze mee :Y). Plaatjes van mijn voorgaande kast staan er ook nog gewoon bij.

[ Voor 4% gewijzigd door MasterFreak op 06-07-2003 15:44 ]

• GleNnoS_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11 23:06
alle 2 nettjes gedaan.... :P alleen nog wat aan die kabelbende doen.

• MasterFreak

MasterFreak

Zeker weten!

GleNnoS_ schreef op 06 July 2003 @ 15:38:
alle 2 nettjes gedaan.... :P alleen nog wat aan die kabelbende doen.
Volgens mij kijk je naar mijn oude casemod ;)

Verwijderd

hey, ziet er goed uit man...

Verwijderd

Yoo MF, die ziet er v@ uit. maar ik moet zeggen dat ik je vorige mod ook nie onaardig vind... _/-\o_
Pagina: 1