ik heb net MSN 6.0 BETA geïnstalleerd en ik krijg blokjes te zien als er een tekst staat van MSN 6 zelf, kennelijk heb ik niet de juiste 'lettertypen' geinstalleerd, heb in de MSN MESSENGER 6 directory ook gezien dat ik bij 1 van de DLL files ook blokjes zie staan, ik vraag me dus af welk lettertype ik moet downloaden??
heb de Engelse versie gedownload, en mijn Windows is Nederlands....
Chinees das een grapje zeker, ehhr?
Chinees das een grapje zeker, ehhr?
Verwijderd
download de setup vanmsn 6 en de 'taal-crack' dan ff op de site die ik heb aangegeven in eerdere post
Zou die link toch maar weghalen want msn 6.0 beta aanbieden mag ( nog) niet is nog illegaal
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
Heb je soms een ADSL connectie?
Want ik heb hier hetzelfde probleem gehad dat ik mezelf niet kon inloggen op msn.
Dit was verholpen door mijn drivers van mijn modem up te daten.
Ook bij andere internetverbindingen kan dit helpen!
Grtz
-S-
Want ik heb hier hetzelfde probleem gehad dat ik mezelf niet kon inloggen op msn.
Dit was verholpen door mijn drivers van mijn modem up te daten.
Ook bij andere internetverbindingen kan dit helpen!
Grtz
-S-
Verwijderd
Er staat hier nergens een link naar de MSN6 B wel naar een DLL file met de taalinfo ;-) en tot hiever ik weet mag dit wel!Timocos schreef op 11 June 2003 @ 18:27:
[...]
Zou die link toch maar weghalen want msn 6.0 beta aanbieden mag ( nog) niet is nog illegaal
staat ook gewoon op de frontpage hoorTimocos schreef op 11 June 2003 @ 18:27:
[...]
meuktracker: MSN Messenger 6.0 build 263
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Policy met betrekking tot non-public Beta'schucky666 schreef op 11 juni 2003 @ 18:35:
[...]
staat ook gewoon op de frontpage hoor
meuktracker: MSN Messenger 6.0 build 263
De enige toegestane link is dan ook die naar de Frontpage.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
in die link staat weldegelijk een link naar msn 6.0 zelf en een site die niet zo gewild is hierVerwijderd schreef op 11 June 2003 @ 18:32:
[...]
Er staat hier nergens een link naar de MSN6 B wel naar een DLL file met de taalinfo ;-) en tot hiever ik weet mag dit wel!
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
Dat van die chinese versie was geen grapje.
Er was namelijk een updateje van de beta en die is enkel nog maar in chinees.
Er zijn nog geen grote veranderingen aangebracht (buite stabiliteit) dus je bent best af met de engelse
Er was namelijk een updateje van de beta en die is enkel nog maar in chinees.
Er zijn nog geen grote veranderingen aangebracht (buite stabiliteit) dus je bent best af met de engelse
Rayen ik heb wel een dll bestand (msglang.dll of zoiets) die je in de MSN 6 folder (standaard= c:\program files\Msn messenger) kopieert en dan de engels versie (of chinese
) Nederlands wordt! MIsschien kun je het proberen! Click
Vanuit de FAQVerwijderd schreef op 11 June 2003 @ 21:13:
20.05 bericht verstuurt, 21.13 geen antwoord.....
Dus als je voortaan wat langer geduld wil opbrengen..Wat we ook duidelijk niet op prijs stellen:
Je probleem binnen 24 uur met een 'schopreactie' onder de aandacht brengen
[ Voor 6% gewijzigd door GGS_VR6 op 12-06-2003 14:17 ]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Kortom: nog 23 uur langer wachten voortaan (zie boven). Of een betaalde helpdesk bellen.Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 21:13:
20.05 bericht verstuurt, 21.13 geen antwoord.....
GoT != jouw persoonlijke helpdesk
Hoe dan ook: de link naar de MSN download van The Quantum-man haal ik maar weg, zie de URL naar het policy hierboven...
Verder: Compubiter in "MSN 6 BETA, waar worden de AVECTARS opge" gaf al een link naar de tip van de language file
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()