Van KPN naar Versatel

Pagina: 1
Acties:

• artmaster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-04 23:08
Hallo,

Binnenkort stap ik over van KPN-ADSL-basic naar Zon breedband plus.
Dubbele snelheid voor de zelfde prijs.
http://www.zonnet.nl/breedband/upgrade/

Ik ben niet van plan om dat usb-modem te nemen omdate ik al een ethernet modem + router heb. Weet iemand toevallig welke VPI/VCI instellingen ik moet veranderen op mijn Alcatel Speedtouch Home?

• Peetman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Peetman

Tjah....

32/0 of 0/32

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Hey artmaster,

In je profiel zie ik dat je niet zoveel post op GoT, misschien dat je daarom niet helemaal bekend bent met de regels/gewoontes hier op GoT.

Wij zien hier namelijk graag dat je voor een topic te starten eerst zelf wat uitzoek werk doet en dus zelf al richting een oplossing komt. Aan jou topicstart kan ik nu niet echt opmaken dat je dit heb gedaan.

Nu heb ik even om het goede voorbeeld te geven de search gebruikt. Daar kwam ik bij de eerste link dit topic tegen. Waar het antwoord op jou vraag in deze reply te vinden is.

Suc6 :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door Attilla op 11-06-2003 16:01 ]

• artmaster
0/32 dus!
Thnx.

Ik had dus al gezocht op speedtouch+versatel en kreeg alleen wat oudere posts.
Met dank aan de verhelderende uitleg van [Airwolf].

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
artmaster schreef op 11 juni 2003 @ 16:08:
Ik had dus al gezocht op speedtouch+versatel en kreeg alleen wat oudere posts.
Met dank aan de verhelderende uitleg van [Airwolf].
Soms wil het wel eens helpen om met de keyword te spelen. Aangezien de database zo groot is geworden.

• cool0
  • Laatst online: 19-05 12:23

cool0

Het modem is gratis bij Zonnet Breedband dus waarom neem je die er ook niet bij je weet nooit waar die goed voor kan zijn :)

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ik neem aan dat je wel een paar maanden zonder adsl kan?
want voordat de kpn je vrij geeft, en je via zonnet online bent :(

• artmaster
Ik denk dat ik maar een paar maanden op vakantie ga.
En anders rol ik een utp-kabel naar m'n buurman.

• hjs
  • Niet online

hjs

http://www.zonnet.nl/breedband

Hoe ga je BB+ aanvragen? Zon heeft het (tijdelijk?) verwijderd

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05 19:15

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Mjah, ik vind et egt gaar dat je geen KPN abbo naar Versatel abbo kunt laten omzetten bij Zon. Ik snap dat het twee totaal verschillende aanbieders zijn, maar ze gebruiken nog altijd hetzelfde telefoonnet :(
Ik wil nl. van ADSL Lite naar Family gaan, maar dat gaat dus niet, dan moet ik het eerst opzeggen en dat kan ik pas als ik een jaar lang gebruik heb gemaakt van die verbinding, en dat duurt nog tot December ofzo. Daarom zou ik willen kunnen upgraden.

Tesla Model Y RWD (2024)

• artmaster
BB+ staat er idd niet meer bij. Ik had het in april al aangevraagd, stond toen op tweakers. nieuws: Zonnet verhoogt snelheid Breedband Plus-abo

M'n aanvraag is nog steeds in behandeling. Bij het status overzicht staat: "Versatel heeft opdracht correct ontvangen". Dus ik denk dat Versatel nu wacht tot de lijn vrijgegeven wordt door KPN.

• hjs
  • Niet online

hjs

artmaster schreef op 11 juni 2003 @ 16:29:
BB+ staat er idd niet meer bij. Ik had het in april al aangevraagd, stond toen op tweakers. nieuws: Zonnet verhoogt snelheid Breedband Plus-abo
Cool die submitter van dat nieuwtje ;)
Zon heeft verder idd last van het succes, en een hoop centrales zitten vol.
Maar ja, dat is ook niet zo gek natuurlijk, wie wil er niet 2x zo snel voor het zelfde geld? (in verglijk tot Lite)
Pagina: 1