[Win2k] mijn muziek / videos icoon vervangen *

Pagina: 1
Acties:

• Dr. Lektro
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:15
Ik heb zopas Win2K geïnstalleerd nadat m'n WinXP vol met virussen zat.
Nu stonden Mijn documenten op m'n D-schijf.

Nu hadden de mappen mijn muziek en mijn videos zo'n icoontje verschillend van het standaard map-icoontje in winxp.
Wat gebeurt er nu na de installatie van Win2K: de map-iconen van bovenstaande dirs krijg ik niet te zien, gewoon zo'n windows-icoontjes (icoontjes die windows plaatst als ie het geselecteerde icoon niet vindt)

Bij de informatie over de map staat "@shell32.dll -12690 (mijn video's) en @shell.dll -12689 (mijn muziek)

Is dit eenvoudig op te lossen, liefst zonder zo'n shell32.dll-hack-toestanden.

Alvast bedankt!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

OS toegevoegd aan je topictitel conform de WOS-Policy. En je bedoelt zo'n mapje waar je een kleine preview zag van wat er in die map stond? Dat is volgens mij specifiek voor XP. Wat misschien wel werkt (geen idee of dat onder 2k werkt) is de laatste tip die hier staat.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Deze icoontjes zitten dus wel in de Xp versie van shell32.dll; maar niet in die van Windows 2k. Je kunt deze icoontjes zelf aanpassen volgens mij?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate