Toon posts:

xp traag bij opstarten en afsluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK heb onlangs mijn pc geupgrade en met een p4p800 en een 2,8ghz p4 op 800 mhz met daarbij een aiw 9700 pro. Als ik nu windows xp opstart is dat ding pas jaren later klaar . Hij blijft heel lang op "welkom" hangen(1 minuut !). En bij afsluten doet hij er ook heel lang over. Ik heb raid enzo al eens aan en uit gezet maar dat helpt nix. Je zou toch denken dat als je een 1 gig _/-\o_ aan werkgeheugen hebt dat het dan snel gaat. Als ik in xp zelf zit is die wel snel maar dat opstarten moet echt sneller !!

Oplossingen ?

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-08 14:37
Welkom op GoT :) Dit probleem is al vaak langsgekomen en er wordt ook uitgebreid aandacht aan besteed in de Faq. Succes!

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:15

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

1. Zelf al gezocht op google/GoT
2. Bootvis al geprobeerd??
3. Gedefragementeerd??

Xbox Live ID:Notna8310

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:20
grotere voeding nodig...
d.w.z. eentje die meer ampères over de 3V, 5V en 12V lijn heen knalt, want dat zal nu het probleem wel eens kunnen zijn...

[ Voor 73% gewijzigd door LaborGardens op 11-06-2003 15:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
xp is er kaal opgezet en hij draait op een 300w voeding

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Was bij mij ook zo! Kijk of er belangrijke dll's vermist worden! Bij mij was dat shell32.dll waar opzich alleen maar icoontjes inzitten voor defrag enzo en voor andere programma's inzaten! Dus zal effe kijken wat vermist word! En je had een functie in XP (weet niet of het ook in andere OS's zitten) dat hij belangrijke dll's zoekt en als hij verwijderd of beschadigd ofzo was werd hij weer hersteld!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Welke functie is dat dan!! Wil ik ook wel graag weten..

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

Topicstarter
oke ben er achter het is idd gewoon xp opnieuw weer installeren!! Mijn dank aan u alleen

Verwijderd

installeer ook de nieuwste drivers voor je videokaart, dit was bij mij de oplossing voor het trage afsluiten
Pagina: 1