In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Zaphod in The Hitchhikers Guide To The Galaxy
overigens ook eens iemand geweest die een hoekje van zn core niet meer had. geeft ook leuke effecten bij het gamen
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Ik ben dan bang dat hij langzaam maar zeker helemaal aan het overlijden isThe_Greater schreef op 11 June 2003 @ 08:43:
Ik heb oid een kleine core crusch gehad. De Pc deed het wel. Na een tijdje ging hij steeds raader doen. Tot dat hij niet meer wouw opstarten. Later bleek hij mijn FAT32 file system overhoop gegooid te hebben
Verwijderd
Verwijderd
Heb het mobo al voor 2 andere vervangen, het geheugen voor andere modulen, probleem blijft het zelfde. Stabiel met 1 memory module, instabiel met 2 modules.
Het enige wat het dus verder nog zou kunnen zijn, denk ik dan, is of de processor, of de grafiese kaart. Processor is een amd athlon xp 2700+, grafiese kaart een club3d radeon 9700.
Heb het bios van de grafiese kaart naar een radeon 9700 pro geflashed, wat misschien ook het probleem zou kunnen veroorzaken, maar ik kan de originele bios niet meer terug flashen.
Maar, hoe kan ik dus testen of mijn processor goed is, of dat er toch iets stuk aan is? Fysiek is er niets aan te zien wat op schade lijkt.
Lijkt me eerder een geheugenreepje dat niet helemaal ok is zoals je dit omschrijft.Verwijderd schreef op 12 juni 2003 @ 19:03:
En, hoe kan ik dan checken of mijn CPU een klein beetje stuk is? Ik heb ook veel problemen met mijn pc, stabiel met 1 memory module, instabiel met 2 memory modulen.
Heb het mobo al voor 2 andere vervangen, het geheugen voor andere modulen, probleem blijft het zelfde. Stabiel met 1 memory module, instabiel met 2 modules.
Het enige wat het dus verder nog zou kunnen zijn, denk ik dan, is of de processor, of de grafiese kaart. Processor is een amd athlon xp 2700+, grafiese kaart een club3d radeon 9700.
Heb het bios van de grafiese kaart naar een radeon 9700 pro geflashed, wat misschien ook het probleem zou kunnen veroorzaken, maar ik kan de originele bios niet meer terug flashen.
Maar, hoe kan ik dus testen of mijn processor goed is, of dat er toch iets stuk aan is? Fysiek is er niets aan te zien wat op schade lijkt.
niet goed gelezen
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Kijk liever zelf eerst even naar de specs van die mobo's voordat je dat hier vraagt, want de vraag zelf is compleet zinloos. De AT7 Max2 is een KT400 bord en de GA-7VRXP een KT333.FastBunny schreef op 13 June 2003 @ 22:18:
Is het niet toevallig een Thourogbred, zoja, controlleer eerst even of het moederbordje dat wel ondersteund anders doet ie helemaal niets namelijk, als de Gigabyte dat niet ondersteund boot ie inderdaad niet eens
Gewoon zorgen dat je de pinnetjes en contactjes niet aanraakt. Zit genoeg plastic waar je hem zonder problemen vast kan pakken.Verwijderd schreef op 13 juni 2003 @ 22:27:
Als je een processor erin zet kun je ook beter een antistatische band aandoen
UNOX: The worst operating system
Sorry maar ik haal dat bij deze borden niet uit de type naam op. En het was als goed bedoeld advies bedoelt. Topicstarter mag ook zelf eventueel wel iets nakijken of moeten we het even voorkouwenLekkere Kwal schreef op 13 June 2003 @ 22:52:
[...]
Kijk liever zelf eerst even naar de specs van die mobo's voordat je dat hier vraagt, want de vraag zelf is compleet zinloos. De AT7 Max2 is een KT400 bord en de GA-7VRXP een KT333.
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Ja, maar de bedoeling is dat wij hier TS helpen met zijn probleem, en met een zo'n vraag schiet hij niets op. Als je antwoord geeft, doe dat dan wel met kennis, zodat we niet dit soort off-topic discussies krijgen.FastBunny schreef op 14 juni 2003 @ 13:19:
[...]
Sorry maar ik haal dat bij deze borden niet uit de type naam op. En het was als goed bedoeld advies bedoelt. Topicstarter mag ook zelf eventueel wel iets nakijken of moeten we het even voorkouwen
heb namelijk al een tijdje hetzelfde probleem met wat hardware die ik hier heb liggen...