Ongeveer 2 weken geleden kreeg ik Msn6. Liep prima. Totdat ik vandaag een ad remover wilde installen. Ik dat ding downloaden, klikken, deed nix. Weggooien maar.
Msn6 weer open, kom er niet op. Service tijdelijk niet beschikbaar.
Oke, dat kan. Maar Msn5, deed het wel.
Staat in config/software dat er een Msn toepassing actief is, maar die kon ik niet verwijderen. Na lang proberen, kon het wel met reg cleaner. Maar...Msn6 doet het nog steeds niet.
Uninstallen werkt niet, handmatig mappen weggooien werkt niet, reboot uiteraard ook niet.
Ik weet het niet meer !? Jullie ???
Verder heb ik alles zo ongeveer gedelete waar msn in voorkomt, uit het reg. software lijst mappen, alles uninstalled en deleted.
Zelf de cpu laten defragmenteren.
En, 'had je die patch maar niet moeten installen', uh, ja kan wel. Maar dan wil ik het nog wel graag oplossen.
bvd!
Msn6 weer open, kom er niet op. Service tijdelijk niet beschikbaar.
Oke, dat kan. Maar Msn5, deed het wel.
Staat in config/software dat er een Msn toepassing actief is, maar die kon ik niet verwijderen. Na lang proberen, kon het wel met reg cleaner. Maar...Msn6 doet het nog steeds niet.
Uninstallen werkt niet, handmatig mappen weggooien werkt niet, reboot uiteraard ook niet.
Ik weet het niet meer !? Jullie ???
Verder heb ik alles zo ongeveer gedelete waar msn in voorkomt, uit het reg. software lijst mappen, alles uninstalled en deleted.
Zelf de cpu laten defragmenteren.
En, 'had je die patch maar niet moeten installen', uh, ja kan wel. Maar dan wil ik het nog wel graag oplossen.
bvd!