Toon posts:

Diverse probleempjes met Sony Ericsson t300*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He tweakers,

ik heb al een tijdje een t300 maar hij is volgens mij een beetje afwijkend van de rest van de telefoons. Kunnen jullie mij aub niet doorverwijzen naar ervaringen van de t300 pagina, ik wil namelijk hier even kijken of mensen deze problemen ook hebben...

hebben jullie dit ook ? :

-de ringtones zijn veel te zacht en het geluid komt pas na 2x een zachte ring en voert daarna pas op!
- het geluid uit mijn luispreker is zeel zacht... als ik op de fiets rij hoor ik alper wat.
- hij is heel erg krakkemikkerig....
- de joystick zit een beetje sceef en en het beeld staat ook niet precies in het midden

Problemen hier melden....

Iemand anders heeft deze ervaringen ook ? :'(

Verwijderd

Topicstarter
is daar iemand? :(

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Hmm, tis niet de bedoeling om je topic binnen 2! uur te kicken. Hier staat een minimaal van 24 uur voor.

Voor 1: Misschien staat je ringtone op "Bel wordt luider" of iets in die geest. Dan moet je die uitzetten.

2. Je kan je geluid tijdens het bellen luider en zachter doen. Kijk desnoods in je boekje voor hoe en wat.

3. Dan had je die foon maar niet moeten kopen.

4. Dan kan je het beste misschien wel ff naar de winkel. Elke telefoon heeft wel iets wat niet goed is, soms is er nix tegen te doen en een andere keer weinig.

Misshien moet je url ff doorlezen :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
heb dan wel een andere telefoon, maar.....

-de ringtones zijn veel te zacht.... is een instelling
- het geluid uit mijn luispreker is zeel zacht... de mijne ook, lekker rustig, had je een ghettoblaster moeten nemen
- hij is heel erg krakkemikkerig....que?
- de joystick zit een beetje sceef.... altijd nakijken bij het kopen en anders terug gaan

• Guru Evi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-12-2025
Wel: Ik heb een T310 - geen enkel probleem for me. Ringtones zijn luid genoeg, joystick en kleurenscherm zitten goed. BTW: je kunt teruggaan binnen 7 dagen en je geld terugeisen (kan een productiefoutje zijn ook eh - je hebt van Sony Ericsson daar gewoon 2 jaar garantie op) of de garantie opeisen van je telefoonwinkel of de verzekering laten opdraaien (ja ik heb mijn celly verzekerd - veel in buitenland)

Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
ik heb een T300

1: klopt, hij laat eerst "telephone ring" horen en daarna pas de gekozen beltoon, die bij mij niet te zacht zijn hoor, ik hoor ze goed
2: geen last van, gewoon op zijn max zetten
3:wat versta je precies onder "krakkemikkerig" want ik vind dat dus niet :P
4:joystick zit recht hoor :)

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
de ringtones zijn zo hard of zacht als ze zijn opgenomen.. ik heb diverse hele harde polyfone beltonen en hele zachte, ligt niet aan de foon. tenminste, bij mij niet.

t geluid uit mn luidspreker is ok, maar zodra ik er een oordopje aan hang, wordt het aannemelijk zachter.

als ik jou was zou ik lekker terug gaan met die foon! zeker als de joystick scheef zit!
Pagina: 1