Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Nog niet zo heel lang terug dit topic dusDoor B-Man - Friday 06 June 2003 16:23
damnit, DinX
[ Voor 10% gewijzigd door DeMoN op 10-06-2003 14:02 ]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Accelerated X
DirectFB ookal is dit meer een patch op het moment.
Metro X Server
en
Fresco ookal is dit nog niet af
der is niks anders
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Gewoon een normaal setup-proje ff je videokaart aanklikke resolutie etc.. en KLAAR is kees.
Het draaide toen perfect met.. uhh fvwm en afterstep oid.
en in die tijd kon je nog je monitor mollen door verkeerde refresh en sync rates op te geven, wat ik ook gedaan heb
300 MB? Moet je de sources nog verwijderen ofzo? Als ik m'n best doe alles op te tellen, met KDE erbij, dan kom ik nog niet eens tot 120 MB.Scarecrow schreef:
Zelf draai ik Xfree en vind 't belagelijk dat dit zo'n 300mb opslokt.
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
XFree86 is idd lang geen 300 MB, maar 120 MB voor X+KDE lijkt me wel erg weinig. Dan heb je wel een erg karige KDE-installatie.Fused schreef op 10 juni 2003 @ 16:37:
[...]
300 MB? Moet je de sources nog verwijderen ofzo? Als ik m'n best doe alles op te tellen, met KDE erbij, dan kom ik nog niet eens tot 120 MB.
[rml][ linux] alternatief voor XFree86[/rml]
alternatief voor XFree?
Alternatief voor XFree86
alternatieve voor XFree86
Gaat linux ooit sneller grafisch werk doen?
[rml][ discussie] X11 en XFree86 - problemen en toekomst[/rml]
Beetje zoeken was teveel moeite?
Ik zie geen heil in nog een XFree86-klaag-topic, daarom gaat deze op slot. Als je een fatsoenlijke discussie over deze materie wil beginnen ben je vrij een nieuw topic te openen.
Dit topic is gesloten.
![]()