Plextor 12x10x32A: heerlijk !!

Pagina: 1
Acties:

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 22:22
Ik heb sinds vandaag die Plextor 12x10x32A IDE CDReWriter en ik moet zeggen dat het echt een heerlijk apparaatje is. Cd'tjes bakken en GoT'en tegelijkertijd zonder problemen. 7 minuten over een cd'tje. Echt super !!
Nog meer mensen zo tevreden??

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
thermo heeft dezelfde als het goed is :)
sinds vandaag :)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Verwijderd

/me heeft 'm ook. Bikkel :7

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:11

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Yeah join the club :)

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-08 15:48
Jaja, zeker een relaxed writertje, 'k heb hem ook al een paar weekjes, nog nooit zo'n relaxed ding gehad !...:)

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:29

s3n

* s3n heeft de 8/4/32a :9~
Geen burnproof maar wel leuk :)

Ik had maar 500,- te besteden :(

Verwijderd

wat was je kwijt voor die plextor 12x???
(altijd nieuwsgierig)

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Ik ga 'm maandag halen (ik heb een bon van Computerland met 5% korting op beursprijzen, was wel alleen maar geldig in de winkel), alleen ik zit te twijfelen of ik de SCSI of de IDE moet halen.
Hoe zit het met jullie proc belasting tijdens het branden, als ik vragen mag ??

Verwijderd

gefeliciteerd

• Otacon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-07 15:33
Ik heb m ook vandaag gekocht echt vet brandertje :9~ !

<edit>
Ik heb er 635,- voor betaalt bij Powerline(garantie dichtbij, daarom daar gekocht).

Qua proc belasting weet ik nie, onder Nero wel heel erg veel (komt geloof ik door Nero zelf).
</edit>

Verwijderd

Ik ga hem maandag halen.
Had hem ook wel vandaag kunnen kopen, maar met een tentamen op maandag morgen in het vooruitzicht lijkt me dit niet zo heel erg verstandig >:).
Op zich wel jammer natuurlijk dat ik nog zo'n zelfbeheersing heb |:(

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

zalig heerlijk jummie brandertje nog nooit een cd meer verkloot, het was wel een hele vooruitgang voormij van 2x2x6x naar 12x10x32 :9~

39

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Ik heb hem nu 4 weken, jammergenoeg heb ik door Nero5 1 Coaster gemaakt ;)

Ik ben echt super tevreden over deze brander, steek echt met kop en schouders boven de andere branders uit.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zaterdag 25 november 2000 21:43 schreef drZymo het volgende:
Cd'tjes bakken en GoT'en tegelijkertijd zonder problemen. 7 minuten over een cd'tje.
Uhm das echt niks hoor ;).. Ik heb van de week mijn 8 speed (ja plex ;)) maar eens gestresst-test en internetten, icqen, winamp, andere zooi (zeg 10 schermpjes overig ;) ging perfect....
Totdat ik ging kijken of ie ook nog kon unrarren tijdens het fikken :)... Nou ja.. dat gaat dus NIET ;) (heee hoort dat percentage bij 'buffer' niet op 90+ te staan ;))

• drZymo
Op zaterdag 25 november 2000 22:59 schreef Martijn het volgende:
Jaja, zeker een relaxed writertje, 'k heb hem ook al een paar weekjes, nog nooit zo'n relaxed ding gehad !...:)
Wilde hem wel eerder... maar bij de beetje winkels waar ik hem wilde kopen, was hij al uitverkocht. Dus heb ik maar op de HCC gewacht!

Heb hem net als Otacon bij Powerline gekocht voor 635 - is de retail. Ik ben niet zo'n type die bij vage bedrijfjes ver weg gelegen wat koopt. Liever een bekende en betrouwbare winkel.

Processor belasting is ook met CDRWin en Win2K wel veel, maar GoT werkt en duurt toch maar 7 minuten dus ja wat maakt dat nou uit he? :)

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Hehe, ik heb wel es 2 branders tegelijk laten branden in m'n vorige systeem.. :)
(P2 450 met m'n Yammie CDR400t en een Plex 8x4x32x die ik moest testen.) Ik heb er nog een screenshot van, maar ik moet nog es ergens wat homepage ruimte regelen.. :)
Maar een vriend van mij heeft ook zo'n Plex 12x10x32A, maar die ver-/misbruikt nogal veel proc kracht. Ik vroeg me gewoon af of dat met de SCSI minder zou zijn.
Ik ga er in ieder geval nog een nachtje over slapen, welke van de 2 ik ga kopen..

• drZymo
Op zaterdag 25 november 2000 23:34 schreef IceStorm het volgende:

[..]
Uhm das echt niks hoor ;).. Ik heb van de week mijn 8 speed (ja plex ;)) maar eens gestresst-test en internetten, icqen, winamp, andere zooi (zeg 10 schermpjes overig ;) ging perfect....
Totdat ik ging kijken of ie ook nog kon unrarren tijdens het fikken :)... Nou ja.. dat gaat dus NIET ;) (heee hoort dat percentage bij 'buffer' niet op 90+ te staan ;))
Ik was ook mijn vorige brander + oude PC gewent. P200+Philips CDD3610 :) Dat was gewoon echt 40 minuten wachten en niks doen, zelfs geen explorer, want dan had ik al buffer underrun. Maarja nu nieuwe PC en brander was toch kapot (na 2 jaar) dus gelijk maar die Plextor en das gewoon een groot verschil.

• drZymo
Op zaterdag 25 november 2000 23:22 schreef R3dBaron het volgende:
Ik ga hem maandag halen.
Had hem ook wel vandaag kunnen kopen, maar met een tentamen op maandag morgen in het vooruitzicht lijkt me dit niet zo heel erg verstandig >:).
Op zich wel jammer natuurlijk dat ik nog zo'n zelfbeheersing heb |:(
[OFF TOPIC]Ja lekker he die tentamens.. heb er maandag ook een :r[/OFF TOPIC]

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Heb em ook :+

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Ja ach tentamens zijn zo slecht nog niet.
3 tentamentjes in 3 weken is toch ook wel beter of niet dan? >:)
Moet er wel eentje herren :'( in maart ofzo maarja wie komt de studie door zonder hertentamens.
Dit is ook best wel offtopic gelul. Sorry.

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
* Mr. B. B. heeft 'm ook :) Het is idd een errug relaxte brandbak/stookstation/fikfactory B-)

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

HlpDsk heeft hem in z'n p166????

Verwijderd

Op zondag 26 november 2000 01:28 schreef -MiKe- het volgende:
HlpDsk heeft hem in z'n p166????
Yep. Burnproof roelt want dat heeftie echt nodig in dit ding.
Pagina: 1