"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...
Hoe zit het met jullie proc belasting tijdens het branden, als ik vragen mag ??
<edit>
Ik heb er 635,- voor betaalt bij Powerline(garantie dichtbij, daarom daar gekocht).
Qua proc belasting weet ik nie, onder Nero wel heel erg veel (komt geloof ik door Nero zelf).
</edit>
Verwijderd
Had hem ook wel vandaag kunnen kopen, maar met een tentamen op maandag morgen in het vooruitzicht lijkt me dit niet zo heel erg verstandig
Op zich wel jammer natuurlijk dat ik nog zo'n zelfbeheersing heb
39
Ik ben echt super tevreden over deze brander, steek echt met kop en schouders boven de andere branders uit.
Uhm das echt niks hoorOp zaterdag 25 november 2000 21:43 schreef drZymo het volgende:
Cd'tjes bakken en GoT'en tegelijkertijd zonder problemen. 7 minuten over een cd'tje.
Totdat ik ging kijken of ie ook nog kon unrarren tijdens het fikken
Wilde hem wel eerder... maar bij de beetje winkels waar ik hem wilde kopen, was hij al uitverkocht. Dus heb ik maar op de HCC gewacht!Op zaterdag 25 november 2000 22:59 schreef Martijn het volgende:
Jaja, zeker een relaxed writertje, 'k heb hem ook al een paar weekjes, nog nooit zo'n relaxed ding gehad !...:)
Heb hem net als Otacon bij Powerline gekocht voor 635 - is de retail. Ik ben niet zo'n type die bij vage bedrijfjes ver weg gelegen wat koopt. Liever een bekende en betrouwbare winkel.
Processor belasting is ook met CDRWin en Win2K wel veel, maar GoT werkt en duurt toch maar 7 minuten dus ja wat maakt dat nou uit he?
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
(P2 450 met m'n Yammie CDR400t en een Plex 8x4x32x die ik moest testen.) Ik heb er nog een screenshot van, maar ik moet nog es ergens wat homepage ruimte regelen..
Maar een vriend van mij heeft ook zo'n Plex 12x10x32A, maar die ver-/misbruikt nogal veel proc kracht. Ik vroeg me gewoon af of dat met de SCSI minder zou zijn.
Ik ga er in ieder geval nog een nachtje over slapen, welke van de 2 ik ga kopen..
Ik was ook mijn vorige brander + oude PC gewent. P200+Philips CDD3610Op zaterdag 25 november 2000 23:34 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Uhm das echt niks hoor.. Ik heb van de week mijn 8 speed (ja plex
) maar eens gestresst-test en internetten, icqen, winamp, andere zooi (zeg 10 schermpjes overig
ging perfect....
Totdat ik ging kijken of ie ook nog kon unrarren tijdens het fikken... Nou ja.. dat gaat dus NIET
(heee hoort dat percentage bij 'buffer' niet op 90+ te staan
)
[OFF TOPIC]Ja lekker he die tentamens.. heb er maandag ook een :r[/OFF TOPIC]Op zaterdag 25 november 2000 23:22 schreef R3dBaron het volgende:
Ik ga hem maandag halen.
Had hem ook wel vandaag kunnen kopen, maar met een tentamen op maandag morgen in het vooruitzicht lijkt me dit niet zo heel erg verstandig.
Op zich wel jammer natuurlijk dat ik nog zo'n zelfbeheersing heb
Verwijderd
3 tentamentjes in 3 weken is toch ook wel beter of niet dan?
Moet er wel eentje herren
Dit is ook best wel offtopic gelul. Sorry.
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Verwijderd
Yep. Burnproof roelt want dat heeftie echt nodig in dit ding.Op zondag 26 november 2000 01:28 schreef -MiKe- het volgende:
HlpDsk heeft hem in z'n p166????