Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
bij www.dameware.com de trail downloaden. Hier zit een stuk tooling in die het mogelijk maakt om remote services te bekijken / verwijderen en toe te voegen.
Dat wilde ik ook net gaan zeggen. Dameware NT Utilities. Daar kan je nog veel meer mee, echt een handige tool om erbij te hebben
Thanx voor de tips 
Heb al een tooltje gevonden, moet hem alleen nog even testen!
Heb al een tooltje gevonden, moet hem alleen nog even testen!
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Daar zit ook Mini Remote Control bij.
Kan je van afstand een NT4/2K/(ze zeggen ook XP) mee overnemen waar de service niet eens geïnstalleerd hoeft te zijn.
Je hebt alleen credentials nodig van de machine die je probeert over te nemen (of van het domein).
Hij installeert en start de service via IPC$. Wel cool ;-) Alleen heb ik zelf onder XP dat hij soms niet wilt...
Kan je van afstand een NT4/2K/(ze zeggen ook XP) mee overnemen waar de service niet eens geïnstalleerd hoeft te zijn.
Je hebt alleen credentials nodig van de machine die je probeert over te nemen (of van het domein).
Hij installeert en start de service via IPC$. Wel cool ;-) Alleen heb ik zelf onder XP dat hij soms niet wilt...
OS toegevoegd conform de WOS-Policy
.
Kijk eens naar sc.exe - hiermee kan je alles wat je wil, en meer:
[rml][ NT4] Bulk admin password change *[/rml]
[rml][ NT4] Bulk admin password change *[/rml]
Als je wil voorkomen dat een bepaalde service opstart kan je (als last resort) ook gewoon de betreffende registry key deleten. De service wordt dan iig niet meer gestart. Find your services @:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services
PS: A backup never killed anyone..
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services
PS: A backup never killed anyone..
Wees consequent, maar niet altijd
Pagina: 1