Ik heb Windows XP. Daarin is het Virtueel geheugen ingesteld op min. 180MB en max. 360 MB.
Ik heb ooit begrepen dat minimaal en maximaal gelijk ingesteld heeft te zijn.
Ook heb ik ooit begrepen dat de waarde twee en half keer zo groot heeft te zijn behalve als het geheugen groot genoeg is.
Nu lees ik weer in een blad dat als het geheugen 512 MB is, de Virtueel geheugen het best uitgeschakeld kan worden..
Ik ben hier in een leek en voel mij steeds dommer worden..
Wie wil en kan hier het licht laten schijnen??
In mijn computer zit 512 MB
een harddisk van 120 GB
de Computer is een PackardBell Video Dream 3
Videokaart Ati radeon 9200
Ohja.. er zit een processor in van AMD Athlon XP 2600+
Ik werk veel met videomontage en geheugen is dan zeer belangrijk net als de snelheid. Soms lijkt het alsof het geheugen vol is en heb ik even te wachten.
Ik heb (na advies) het Virtueel geheugen ingesteld op 1280 MB. zowel minimaal als maximaal. Ik heb genoeg HDgeheugen en als het zou helpen dan maak ik het nog veeeeelll groter..
Alvast bedankt voor al de reacties die nu gaan komen
Groet van Ad
Ik heb ooit begrepen dat minimaal en maximaal gelijk ingesteld heeft te zijn.
Ook heb ik ooit begrepen dat de waarde twee en half keer zo groot heeft te zijn behalve als het geheugen groot genoeg is.
Nu lees ik weer in een blad dat als het geheugen 512 MB is, de Virtueel geheugen het best uitgeschakeld kan worden..
Ik ben hier in een leek en voel mij steeds dommer worden..
Wie wil en kan hier het licht laten schijnen??
In mijn computer zit 512 MB
een harddisk van 120 GB
de Computer is een PackardBell Video Dream 3
Videokaart Ati radeon 9200
Ohja.. er zit een processor in van AMD Athlon XP 2600+
Ik werk veel met videomontage en geheugen is dan zeer belangrijk net als de snelheid. Soms lijkt het alsof het geheugen vol is en heb ik even te wachten.
Ik heb (na advies) het Virtueel geheugen ingesteld op 1280 MB. zowel minimaal als maximaal. Ik heb genoeg HDgeheugen en als het zou helpen dan maak ik het nog veeeeelll groter..
Alvast bedankt voor al de reacties die nu gaan komen
Groet van Ad