Toon posts:

Casema en windows 2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, een kennis van me heeft windows 2000 en een kabelmodem van casema.

Het modem gebruikt L2PT als inlog protocol, maar ik krijg dit met geen mogelijkheid aan de praat onder Win2k.

Ik heb zelf een PPPoE modem, dat werkt wel onder Win2k, maar die schijnt casema niet meer te leveren.

Iemand een oplossing voor dit probleem gevonden. Zover ik alles kan zien is de netwerkkabel gewoon in orde.

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-02 17:05
kijk eens op.......casema.nl daar staat voor de proceduren voor alle combinaties van modem en OS, kan geen problemen opleveren lijkt mij

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Ik ken tot nu toe alleen problemen met L2PT en bepaalde routers. Bijvoorbeeld voor de nieuwe SweeX router komt er nieuwe firmware uit om dit te kunnen ondersteunen. Ik ben er net zoals agro dan ook van overtuigd dat dit zeker wel is te vinden op casema.nl / wanadoo.nl :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Remus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08-2021
Het belangrijkste is dat je in de instellingen het volgende IP-adres gebruikt waar de verbinding naartoe wordt gelegd: 10.255.253.1 (het doeladres)
zie ook: http://eservice.casema.tv...tory=1,607,1979,2629,2858

Verwijderd

Topicstarter
Op de site van Casema staat dit dus:

Start het bestand IPSECRA.EXE, te vinden in X:\install. Start hierna de PC opnieuw op. Vervang de X door de stationsletter van de CDROM.
Start the file IPSECRA.EXE. This file can be found in X:\install. Then restart the PC. Replace the X by the driveletter of the CDROM.

Alleen bet bestand IPSECRA.EXE staat niet in de map (helemaal niet op de cd zelfs).
Er staan wel 2 andere bestanden, ik meen een DLL en een INI file.

Heeft iemand het bestand IPSECRA.EXE voor me???

Graag mailen naar 20006310@student.hhs.nl.
Dan ga ik het gewoon nog eens proberen!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04:21

AMDFreak

Intel is zo..

Uhm... het lijkt mij dat dat bestand gewoon op de cdrom staat die je van de monteur hebt gekregen he.. :/

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:07
Ik heb van een Casema (wanadoo?) monteur gehoord dat windows2000 niet wordt ondersteund? (Is volgens mij ook al ergens een topic over voorbij gekomen)

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Je dient een nieuwe versie van Enternet te downloaden volgens mij. Ik heb het een jaar of 2 geleden bij mijn neef geinstalleerd op Windows 2000, en met de versie van Enternet die op de CD werd meegeleverd wou het niet werken.

Door een nieuwe versie te downloaden (lang leve het oude analoge modem soms!) konden we zonder problemen in Windows 2000 een verbinding opzetten.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Pagina: 1