Help mee tegen Tubereuze Sclerosis Complex: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: grizstats 2.0 - TSC edition Stats hosted by: griz |
Er wordt dus weer eens aan de servers gewerkt.We are still working on things on this side. There is an enormous amount of backed up traffic because of the downtime right now adn this will sort itself out as the day progresses. Until that time things will be slow and there will be issues with the stats pages and the upload/download of clients.
Een nette score van 2k.
Maar helaas nog 1k tekort om ook maar een beetje bij de top te blijven.
Je_oen: gefelici met je mijlpaal.
Op naar de 10k.
Ik sta helemaal droog, voor de zoveelste keer.
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Ja, ik sta ook droog.
Maar er wordt dus aan gewerkt.
Maar er wordt dus aan gewerkt.
oh cool, had ik nog nieteens gezien.
Die 10k die komt er vast wel
Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!
Ik zie ze nog nietAnoniem: 58821 schreef op 10 June 2003 @ 08:44:
Woei http://145.94.192.103/gri...ers&mID=1420&mode=summary de stats gaan weerkome

Statsposters nog geen tijd voor gehad denk ik
Mailtje naar statsposters@dutchpowercows.org was voldoende geweest.DPCKippie schreef op 10 juni 2003 @ 22:30:
[...]
Ik zie ze nog niet
Statsposters nog geen tijd voor gehad denk ik
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Pagina: 1