Help mee tegen Tubereuze Sclerosis Complex: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: grizstats 2.0 - TSC edition Stats hosted by: griz |
666 puntjes
Wel een dieptepunt eigenlijk.
Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!
hmmz jammer dat het geen MF is
en nu maar hopen dat I'RCow hier ook een top5 positite wil
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Anoniem: 58821
wel lol , zow komt er hier ook es strijdCaLeX3000 schreef op 06 June 2003 @ 08:16:
hmmz jammer dat het geen MF is![]()
[/edit]
omfg this vroeg en ik ben weer een hert
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 58821 op 06-06-2003 08:23 ]
* ParaNoiMia danst ff rond de 80k mijlpaal. Maar goed, verder is het wel een drama output weer
Stats server is nog steeds down (sinds gistermiddag) 
Het is te hopen dat ie vandaag weer up komt, maar ik vrees eerlijk gezegd het ergste.
Maar ach, ik ben het eigenlijk wel een beetje gewend, zo'n weekend zonder stats.
Als de cands maar wel gewoon binnen komen en verstuurd worden
Het is te hopen dat ie vandaag weer up komt, maar ik vrees eerlijk gezegd het ergste.
Maar ach, ik ben het eigenlijk wel een beetje gewend, zo'n weekend zonder stats.
Anoniem: 60484
Dat wil vandaag ook niet al te bestDPCKippie schreef op 06 June 2003 @ 17:25:
Dat eerste is zeker jammer en dat tweede valt wel mee, maar wat niet is kan altijd nog komen hehCaLeX3000 schreef op 06 June 2003 @ 08:16:
hmmz jammer dat het geen MF is![]()
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Er zijn weer stats................... Het zal nog wel even duren voordat alles erin staat, maar het begin is er.
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Leuk, die stats.
Gezien over 1 1/2 dag heb ik ruim 2 1/2x zo veel als nummer 2
Maar wat ik belangrijker vind (voor mezelf): weer een plekje opgeschoven.
Wereldwijd nu op plekje 24.
Gezien over 1 1/2 dag heb ik ruim 2 1/2x zo veel als nummer 2
Maar wat ik belangrijker vind (voor mezelf): weer een plekje opgeschoven.
Wereldwijd nu op plekje 24.
Pagina: 1