casasous: welkom@GoT
edit:
Inderdaad kan het geen kwaad om de FAQ's etc even door te lezen (inderdaad: heel veel tekst. Maar het is (bijna

) allemaal hardstikke logisch, gewoon nettiquette, en gewoon een maandje meelezen/ 'lurken' is wat dat betreft meer dan genoeg & nog erg leerzaam ook.
Maar je deed niets erg fout hoor, een titel vergeten doen we allemaal wel eens. En als ik zie dat je de MS KB al had doorzocht dus wat dat betreft ben je al beter bezig dan een groot deel van de mensen die net zijn geregistreerd

)
Inderdaad zijn er nu eenmaal programma's die niet werken icm. user switching. (Maar dan zou ik zeggen: log de ene gewoon uit en er is niets aan de hand, scheelt nog geheugen ook

)
Specifiek voor Kazaa is het een rechtenprobleem (nou ja, er ontbreken wat registersleutels) ipv. een probleem met user switching, zie ook
[rml][ Win2K]Rechten kazaa aan gebr.[/rml] voor een oplossing daarvoor. Maar Kazaa (Lite mag ik hopen, scheelt een hoop spyware) kan natuurlijk niet onder twee accounts tegelijk draaien & dezelfde bestanden proberen te schrijven of dezelfde poorten gebruiken.
[
Voor 31% gewijzigd door
F_J_K op 07-06-2003 21:31
]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)