Toon posts:

[XP] Zelfde programma's opstarten met verschillende accounts

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb thuis xp draaien en heb voor iedere gebruiker een aparte account aangemaakt alleen kan ik niet dezelfde programma's opstarten met verschillende accounts

Het gaat hier om programma's die ik heb aangemaakt.

Ik weet niet hoe ik dit moet oplossen en vraag me af of jullie hier de oplossing voor hebben....

Alvast bedankt!

Verwijderd

Krijg je dan ook foutmeldingen?

Verwijderd

Topicstarter
ff checken

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Volgende keer even het OS in de titel vermelden.
Zie ook: Windows Operated Systems - Policy

Titel aangepast :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Direct na het inloggen van een ander gebruiker geeft ie : LOADLIBRARY () FAILED aan en daarna start netpumper correct op ......alleen dan heb ik niet de lijst met taken die ik wel heb als ik met mijn eigen account opstart...........

En als ik kazaa wil openen dan krijg ik een foutmelding:

usage:
kpp.exe <filename> [command _line]
<filename>= required..........etc etc etc

Wat ik graag wil is dat ik de programma's kan gebruiken zoals met mijn eigen account....dus wanneer een ander gebruiker opstart dat dezelfde takenlijst aanwezig is en dat de download dus gewoon doorgaat..................

Verwijderd

Topicstarter
XceeD schreef op 07 juni 2003 @ 20:58:
Volgende keer even het OS in de titel vermelden.
Zie ook: Windows Operated Systems - Policy

Titel aangepast :)
???????????????????????? xceed ik volg het niet......................ben voor het eerst hier....... :?

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij voldoe ik aan de eis om een topic te starten ...............niet?

Verwijderd

Topicstarter
Certain Programs Do Not Run Simultaneously on Multiple User Accounts
The information in this article applies to:
Microsoft Windows XP Home Edition
Microsoft Windows XP Professional

This article was previously published under Q300820
SYMPTOMS
A program does not run simultaneously on two sessions or for two different users when the users are logged on with the Fast User Switching feature. In addition, the program may not launch or the user may receive a message stating that the program is already running.
CAUSE
This behavior occurs because the program was not tested or designed to run in multiple user accounts simultaneously.
RESOLUTION
To resolve this behavior, contact the manufacturer of the program for a newer version that has been tested for Windows XP.
STATUS
This behavior is by design.
MORE INFORMATION
The following program does not run two instances when the Fast User Switching feature is enabled:

Where in the World is Carmen San Diego v3.1
This behavior is also displayed with Us Sydney 200 from Eidos software.

dus de conclusie is dat ik er niet aan kan doen???????

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

momania

iPhone 30! Bam!

Oh, nu snap ik het, je probeer onder 2 accounts tegelijk op 1 pc hetzelfde programma te draaien?
Dat gaat met veel programma's lastig worden jah.

btw, omdat je nieuw bent raad ik je aan om even het volgende door te lzen voor je verder gaat posten:
[FAQ=,]Registratievoorwaarden en faq[/FAQ]
en met name:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Het wordt niet gewaardeerd nml. als je in een topic steeds een nieuwe reply doet terwijl je je vorige reply ook kan editen.

En wat XceeD heeft gedaan is aan de titel het OS toegevoegd, zoals dat beschreven staan in Windows Operated Systems - Policy

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

casasous: welkom@GoT :)

edit:

Inderdaad kan het geen kwaad om de FAQ's etc even door te lezen (inderdaad: heel veel tekst. Maar het is (bijna :+ ) allemaal hardstikke logisch, gewoon nettiquette, en gewoon een maandje meelezen/ 'lurken' is wat dat betreft meer dan genoeg & nog erg leerzaam ook.

Maar je deed niets erg fout hoor, een titel vergeten doen we allemaal wel eens. En als ik zie dat je de MS KB al had doorzocht dus wat dat betreft ben je al beter bezig dan een groot deel van de mensen die net zijn geregistreerd :* )

Inderdaad zijn er nu eenmaal programma's die niet werken icm. user switching. (Maar dan zou ik zeggen: log de ene gewoon uit en er is niets aan de hand, scheelt nog geheugen ook ;) )

Specifiek voor Kazaa is het een rechtenprobleem (nou ja, er ontbreken wat registersleutels) ipv. een probleem met user switching, zie ook [rml][ Win2K]Rechten kazaa aan gebr.[/rml] voor een oplossing daarvoor. Maar Kazaa (Lite mag ik hopen, scheelt een hoop spyware) kan natuurlijk niet onder twee accounts tegelijk draaien & dezelfde bestanden proberen te schrijven of dezelfde poorten gebruiken.

[ Voor 31% gewijzigd door F_J_K op 07-06-2003 21:31 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ok thanx F_J_K

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-09 09:27

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Ik heb bij voorbaat om dit soort problemen te voorkomen, de moglijkheid om meer dan 1 gebruiker tegelijk aan te laten melden uit gezet. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door mduijvendijk op 09-06-2003 21:16 ]

Sometimes human's are...

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Hmm ik had dat ook met Kazaa! Ik moest gewoon de sleutels in de register van kazaa naar de andere accounts importeren! Wel stom van kazaa dat hij het naar Current User kopieert en niet Local Machine! Dat moet je dus waarschijnlijk bij alle programma's doen!
Pagina: 1