Afgelopen week is mijn moederbord vervangen omdat de oude defect was..........ik heb er nu een ecs k7s6a inzitten, chipset : sis745
Nu wil ik m'n digicam, webcam of scanner aansluiten op de usb poort.......alleen gebeurd er dan helemaal niets, terwijl je dan normaal dus een berichtje moet krijgen dat het aangesloten is.
nu staat er op de bijgeleverde cd wel een bestand ; usbdetect.exe , maar dat helpt niets.
Bij 'aparaatbeheer' herkent ie wel usb controllers :
SiS 7001 pci naar usb open host controller ( 2x ) en ;
usb-hoofdhub ( 2x )
deze heb ik ook al verwijderd en opnieuw laten detecteren maar dat helpt ook niet........
specs ; win xp
amd 1 ghz
256 drr geheugen
k7s6a mobo
iemand enig idee waarom de usb poorten niets doen? aan de aparaten kan het niet liggen want die hebben het altijd prima gedaan........
Alvast bedankt!
Nu wil ik m'n digicam, webcam of scanner aansluiten op de usb poort.......alleen gebeurd er dan helemaal niets, terwijl je dan normaal dus een berichtje moet krijgen dat het aangesloten is.
nu staat er op de bijgeleverde cd wel een bestand ; usbdetect.exe , maar dat helpt niets.
Bij 'aparaatbeheer' herkent ie wel usb controllers :
SiS 7001 pci naar usb open host controller ( 2x ) en ;
usb-hoofdhub ( 2x )
deze heb ik ook al verwijderd en opnieuw laten detecteren maar dat helpt ook niet........
specs ; win xp
amd 1 ghz
256 drr geheugen
k7s6a mobo
iemand enig idee waarom de usb poorten niets doen? aan de aparaten kan het niet liggen want die hebben het altijd prima gedaan........
Alvast bedankt!