kijk mense ik werk ook af en toe, hep nog een klein beetje sociaal leven en de digicam is van me vader, die dus full time werkt en m vaak meeheeft, moet ik voor veel dingen ff zoeke voor ik ze ergens kan kopen, en dan moet ik er nog op wachte ook

net zoals me mobo, volgende keer zorg ik gewoon dat ik van te voren alles al heb en dus niet voor wachttijden van meerdere weken kom te staan (of zoals met me schakelaartjes en relais meerdere maanden

)
ondertussen heb ik ook nog om bart_banaan en andere critici tevreden te houden geprobeerd om autocad te leren, maar dat wil niet echt.
ok, nu is
* rimpeldinky weer blij

, dat lucht op
deze week(met mischien een uitloper naar volgende week) maak ik mijn case nog af(M.U.V. de dingen die nog niet binnenzijn) al word t me dood
dus deze week nog
hdd- en lan-vumeters
cathode dinges van exter(2x)
window
waterkoelling zonder blokjes dus pomp, res en rad
achterkant afwerken met voeding
bodem afwerken voor afwatering en glow
res herbouwen, blijkt aan alle kanten 0.5 cm te groot, idd de dikte van de wanden niet meegerekend met het tekenen
ccfls er in planten om ff een overzicht te krijgen van voorlopige verlichting
hopelijk nog:
mobo backplate van hout
achterkant afwerken met gat voor pci etc
voedingskabels inkorten en meshen
zo, nog vragen?
edit:
ffs, blijkt de ijzerwarenwinkel waar ik alles wilde gaan bijhalen vandaag dicht te zijn, morge zijn ze weer open, nu drekt maar even richting praxis om het broodnodige te halen
[
Voor 11% gewijzigd door
rimpeldinky op 28-07-2003 14:09
. Reden: ccfls vergeten ]